quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik zit nu al een tijdje vast in de Arbiter's Grounds
je hebt zo'n kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat doe ik fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
ze moeten nog op je zitten anders word je er niet slomer vanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:15 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Hmn okee, dan zal er nog wel ergens een in een hoekje zitten, thanks
(de logica in dat spel ook soms)
oh haha dat klinkt al logischerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:19 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ze moeten nog op je zitten anders word je er niet slomer van
de hele nacht door gespeeld ??quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:35 schreef Hare het volgende:
DoneAlleen nog ff de eindbaas
![]()
Zoiets engs had ik geen zin in voor het slapen gaan
Ben ik nu ook! Jammer dat er nu geen 'persoonlijke' drive is. Nu moet het gewoon van de goden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef Hare het volgende:
ga zo maar eens aan de temple of time beginnen
Tuurlijk niet, hij is gestopt omdat hij bang was dattie nachtmerries zou gaan krijgen.quote:
Haha, zo gek ben ik nog niet hoor. Was wel erg leuke tempelquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:59 schreef Mortale het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij is gestopt omdat hij bang was dattie nachtmerries zou gaan krijgen.
De spinner is cool, alleen stom dat hij niet werkt op ijs...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit nu in het zandkasteel, heb de spinner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee
[ Bericht 2% gewijzigd door FJD op 24-01-2007 21:19:39 ]Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |