In zora's domain heb je toch die kanon (of zit ik totaal verkeerdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
vanaaf wellicht maar ff zoeken waar die omweg zit, want volgens de kaart zou je van zora's domain uit moeten komen aan de achterkant/overkant van die brug, maar dat is me nog niet gelukt
dat komt niet zozeer dat je zuigt..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik zwaar zuig in ZeldaIk was met m'n vorige save game meer dan 10 uur bezig. Toen ik gisteren opnieuw begon was ik in een kleine 3 uur op ongeveer dezelfde plek
![]()
Ach ik vermaak me iig
ik dacht dat ik langzaam was...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij mij staat er 30 uur op de teller en ben net begonnen met dungeon 3. Da's best traag denk ik, maar ik doe alles lekker rustig aan
hier zuigt er nog eentje, maar vind het wel een super game. Vermaak me prima....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik zwaar zuig in ZeldaIk was met m'n vorige save game meer dan 10 uur bezig. Toen ik gisteren opnieuw begon was ik in een kleine 3 uur op ongeveer dezelfde plek
![]()
Ach ik vermaak me iig
Nou ja ik wist wel dat het sneller zou gaan maar als ik eens terug kijk wat ik allemaal gedaan heb ik die 3 uur dan stelt dat nog niet zo heel veel voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:43 schreef mschol het volgende:
dat komt niet zozeer dat je zuigt..
je weet in het begin gewoon niet hoe je verder moet...
en als je het al een keer hebt gedaan ben je dus veel sneller..
maar in my defense: ik heb ook een tijdje zitten vissen op de vijverquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat ik langzaam was...![]()
ik ben net met dungeon 3 (lakebed temple) begonnen en heb 24,5 uur op de teller staan
dat is lake hyliaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
In zora's domain heb je toch die kanon (of zit ik totaal verkeerd?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die Chief komt alleen maar op me aflopen en als hij vlak bij me is probeert hij me te slaan met z'n vuist en ben ik weer een half hartje kwijt!
Heb dit gevecht nu al een aardig aantal keren geprobeerd (en dood gegaan), maar als ik niet weet wat ik moet doen is het nog een keer proberen vrij zinloos. Snap dus echt niet hoe ik hier langs moet komen! Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd???
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:04 schreef Haay1971 het volgende:
Zit nu voor het eerst echt vast, en ook met de IGN Walkthrough kom ik niet verder. Sta tegenover de Goron Chieftain op dat ronde magnetische plateau omgeven door lava. Enige wat ik kan doen is OF met zwaard aanvallen (maar dat heeft geen zin, want hij blokkert m'n slagen met z'n ijzeren vuisten), OF gaan rollen zodat m'n iron boots tegen z'n onderbuik (ongeveer) aankomen en er wat sparks afkomen. Maar dit laatste heeft geen verder effect.
Las op de IGN Walkthrough datga dan eens verder weg staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die Chief komt alleen maar op me aflopen en als hij vlak bij me is probeert hij me te slaan met z'n vuist en ben ik weer een half hartje kwijt!
Snap dus echt niet hoe ik hier langs moet komen! Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd???
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
die was helemaal niet zo lastig, de truuk had ik redelijk snel door...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
eindje van hem aflopen, dan komt ie aanrollen.
dat is trouwens nog niet de dungeon eindbaas
de eindbaas vond ik dan weer makkelijk. En een mooi sfeervol gevecht wel. De camera zie zo mooi rondraait rond die pilaren, dat beest in vuur. Keitof.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die was helemaal niet zo lastig, de truuk had ik redelijk snel door...
de eindbaas is wel kut..
Dat is het moment dat je toe moet slaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Haay1971 het volgende:
Ik ben al aan de rand van het veld gaan staan, maar hij komt NIET op me afrollen, maar loopt gewoon naar me toe en heft dan z'n arm om me te slaan.
Gewoon met m'n zwaard op hem hakken bedoel je ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is het moment dat je toe moet slaan.
Jupquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:12 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Gewoon met m'n zwaard op hem hakken bedoel je ?
Je moet hem eerst met een Shield attack raken (tweede Hidden Skill dacht ik) en daarna met je zwaard slaan als die iets versuft is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Haay1971 het volgende:
Ik ben al aan de rand van het veld gaan staan, maar hij komt NIET op me afrollen, maar loopt gewoon naar me toe en heft dan z'n arm om me te slaan.
Kijk! Hier heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:15 schreef torn_Machina het volgende:
Je moet hem eerst met een Shield attack raken (tweede Hidden Skill dacht ik) en daarna met je zwaard slaan als die iets versuft is.
Daarna rolt hij zich op en kun je hem met de iron boots aan vastpakken en over de rand slingeren.
Als je die Hidden Skill nog niet hebt dan moet je op het goede moment slaan, meestal is dit als hij zijn armen omhoog doet.
Whehehe,.. daar gaat het om toch! vermaak! (19h, tempel 2quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
![]()
Ach ik vermaak me iig
Succes! Is deze dodo ook gelukt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Haay1971 het volgende:
Kijk! Hier heb ik wat aan!Ja, die Shield Attack skill heb ik. Zal het op deze manier eens proberen vanavond. Wish me luck!
Die skill gebruik ik ook bijna nooit. Mortal Draw en Skull Splitter zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
de hidden skill met rollen om een bepantsernde vrijand heen heb ik ook sinds een tijdje. er echt tig keer over gedaan voor ik hem goed had, en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het eigenlijk deed.
die nheb ik ook pas behaald, alleen ik vind em te ingewikkeld om te doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
de hidden skill met rollen om een bepantsernde vrijand heen heb ik ook sinds een tijdje. er echt tig keer over gedaan voor ik hem goed had, en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het eigenlijk deed.
en hoe was ie nou eigenlijk? ik spring alleen maar bij de vijand vandaan ipv te rollen als ik het weer probeerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die nheb ik ook pas behaald, alleen ik vind em te ingewikkeld om te doen
Z targeten, dan opzij. en weer Z targeten en opzij (dat lijkt in iedergeval wel te werken?)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en hoe was ie nou eigenlijk? ik spring alleen maar bij de vijand vandaan ipv te rollen als ik het weer probeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef Roi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:11 schreef toma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt het aan mij of ziet dat beeldje er plastic uit?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand raad?![]()
![]()
Heb je de sleutel voor die deur al ?All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef Roi het volgende:
Heb je de sleutel voor die deur al ?Omg, how stupid
![]()
op het moment dat jij poste dacht ik: "hee nog een keer m'n sense aan dan". Ik heb echt een uur rondgelopen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef Roi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt het aan mij of ziet dat beeldje er plastic uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef SterkStaaltje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand raad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:00 schreef MilaNL het volgende:
[..]Dat vond ik echt tof aan die 'dungeon'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!![]()
ik zit nu al een tijdje vast in de Arbiter's Grounds
je hebt zo'n kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat doe ik fout?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: