SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voordat je hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt, tot nu toe een van de meest irritantie stukken.
Ook zat ik vast in Lakebed TempleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer op zoek naar wat upgrades (grotere beurs, heart pieces, hidden skills) en naar de fishing hole, dat vond ik in OOT ook super. Waar kan ik deze vinden? Bij Lake Hylia?![]()
Waar is die fishing hole eigenlijk gewoon bij dat tourist center want tot nu toe kan ik daar alleen nog in zo'n kano op potten schieten
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef QCC het volgende:
Gister tijdje gedaan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voordat je hetDe muziek maakte veel goed op dat stuk vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt, tot nu toe een van de meest irritantie stukken.(en het verdwalen)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Ertegenover. Links zit een deur die leidt naar een soort vallei met daar de fishing vijver.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:13 schreef stefmans het volgende:
Waar is die fishing hole eigenlijk gewoon bij dat tourist center want tot nu toe kan ik daar alleen nog in zo'n kano op potten schieten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
wat is de tourist center?quote:Op maandag 22 januari 2007 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ertegenover. Links zit een deur die leidt naar een soort vallei met daar de fishing vijver.
volgens mij heb ik die compleet gemist
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!![]()
ik heb gister nog even vanuit de bootje gevist, stomme vraag maar wat moet ik daar vangen, een hartcontainer oid?
Verder heb je in de woestijn een een stuk steen staan, dat is een stuk vane en brug en dat moet je warpen naar de eldin brug, maar ik kan me herinneren dat ik op een gegeven moment over die brug ben geweest en dat ik toen een aantal van die twilight beesten tegenkwam. Deze heb ik genegeerd en ben verder gegaan dus ik heb bij die eldin brug geen warpzone, dus ik kan ze dat brokstuk daar niet naar toe teleporteren. iemand enig idee hoe ik daar nu kan komen, ik heb geprobeerd achterlangs vanuit zora's domain daar te komen maar dat lukt niet (vanmdaar dat ik ook op een gegeven moment zat te vissen maar) en volgens mij zitten die beesten na het gat in de brug dus vanuit hyrule field kom ik ook die brug niet over...
help
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
![]()
Volgens mij Mikey, ben je het zaadje, ik denk niet dat dat je nog gaat lukken
... en zonder al te veel te verraden, één van de gaafste sidequest dingen zit onder dat brokstuk...
![]()
Ach hij kan straks echt wel terug lopen. Heb ik ook gedaan namelijk. Geen problemen hoor
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
ja, wat ik me nou afvraag, ik ben toen ooit een keer over die brug heen geweest ik kan me alleen moeilijk herinneren wat er toen aan de hand was... volgens brak die brug pas af nadat ik er over heen was ofzo
[..]
hoe hoe hoequote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:44 schreef Nollem het volgende:
Ach hij kan straks echt wel terug lopen. Heb ik ook gedaan namelijk. Geen problemen hoor
[..]
Daar kom je vanzelf wel achterquote:moest ik ook doen
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
das wel stom, ik ga ieder gevecht aan dat ik tegen komquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb gister nog even vanuit de bootje gevist, stomme vraag maar wat moet ik daar vangen, een hartcontainer oid?
Verder heb je in de woestijn een een stuk steen staan, dat is een stuk vane en brug en dat moet je warpen naar de eldin brug, maar ik kan me herinneren dat ik op een gegeven moment over die brug ben geweest en dat ik toen een aantal van die twilight beesten tegenkwam. Deze heb ik genegeerd en ben verder gegaan dus ik heb bij die eldin brug geen warpzone, dus ik kan ze dat brokstuk daar niet naar toe teleporteren. iemand enig idee hoe ik daar nu kan komen, ik heb geprobeerd achterlangs vanuit zora's domain daar te komen maar dat lukt niet (vanmdaar dat ik ook op een gegeven moment zat te vissen maar) en volgens mij zitten die beesten na het gat in de brug dus vanuit hyrule field kom ik ook die brug niet over...
help(zeker met die twiglight beesten) , lees: ik heb een hekel aan lopen, dus iedere teleport die ik kan genereren is mooi mee genomen..
ik zit nu zelf net in de Lakebed temple
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 23-01-2007 09:29:53 ]mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
hoi, ik hou van voorkauwenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:10 schreef Nollem het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel achtermoest ik ook doen
[..]
Ik ga wel altijd het gevecht aan met twilight beesten. Voordat ik de bosskey had van water temple... Uren!
Ook heel veel problemen gehad met de mid-boss van de sneeuw temple...
En alle échte puzzels lukken me niet, de puzzle voor je master sword en nu dus de puzzle in sneeuw temple.
Verder hou ik van het feit dat de game nu pas afwijkt van het traditionele, andere puzzels dan gewoonlijk, andere soort temples zelda is aan het vernieuwen! Maar pas na Gerudo dessert.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Ik heb die beesten ook vermeden toen.
Was omdat ik toen voor het eerst niet als wolf tegen ze vocht, ik dacht dat dat toen niet kon, en dat ik dat later nog maar eens moest proberen...
Heb dat rotsblok al naar allerlei plaatsen toegewarpt... Midna steeds chagerijnig.. hehehe..Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Die zit aan dat stukje waar de rivier die bij de zora's vandaan komt splitst. Waar die grote draakvogel uit het meer je dropte.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:29 schreef Jesse- het volgende:
[..]
wat is de tourist center?
volgens mij heb ik die compleet gemist❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
midna heeft niks te willen , en zal gewoon naar ons moeten luisterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik heb die beesten ook vermeden toen.
Was omdat ik toen voor het eerst niet als wolf tegen ze vocht, ik dacht dat dat toen niet kon, en dat ik dat later nog maar eens moest proberen...
Heb dat rotsblok al naar allerlei plaatsen toegewarpt... Midna steeds chagerijnig.. hehehe..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
midna heeft een geil kontje
[..]
Je bedoelt wel de meest noordelijke eldin bridge? Want ik heb daar ook lang mee lopen kloten en naar werkelijk ieder warppoint gewarpt, zonder succes. Tot ik, nadat ik een tijdje had rondgereden bij de meest noordelijke brug kwam, daar aan de overkant Twilights zag en ik met een grote omweg daar toch nog een warp point kon creeerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
help
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.![]()
vanaaf wellicht maar ff zoeken waar die omweg zit, want volgens de kaart zou je van zora's domain uit moeten komen aan de achterkant/overkant van die brug, maar dat is me nog niet gelukt
[..]
In zora's domain heb je toch die kanon (of zit ik totaal verkeerdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
vanaaf wellicht maar ff zoeken waar die omweg zit, want volgens de kaart zou je van zora's domain uit moeten komen aan de achterkant/overkant van die brug, maar dat is me nog niet gelukt?)
![]()
Ik ben er achter gekomen dat ik zwaar zuig in ZeldaIk was met m'n vorige save game meer dan 10 uur bezig. Toen ik gisteren opnieuw begon was ik in een kleine 3 uur op ongeveer dezelfde plek
![]()
Ach ik vermaak me iig
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)![]()
dat komt niet zozeer dat je zuigt..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik zwaar zuig in ZeldaIk was met m'n vorige save game meer dan 10 uur bezig. Toen ik gisteren opnieuw begon was ik in een kleine 3 uur op ongeveer dezelfde plek
![]()
Ach ik vermaak me iig
je weet in het begin gewoon niet hoe je verder moet...
en als je het al een keer hebt gedaan ben je dus veel sneller..mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Bij mij staat er 30 uur op de teller en ben net begonnen met dungeon 3. Da's best traag denk ik, maar ik doe alles lekker rustig aan❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
ik dacht dat ik langzaam was...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij mij staat er 30 uur op de teller en ben net begonnen met dungeon 3. Da's best traag denk ik, maar ik doe alles lekker rustig aan![]()
ik ben net met dungeon 3 (lakebed temple) begonnen en heb 24,5 uur op de teller staan
hier zuigt er nog eentje, maar vind het wel een super game. Vermaak me prima....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
![]()
Ach ik vermaak me iig
ZIt pas op de 4 uur... dus heb nog zeker 66 uur te gaan![]()
Nou ja ik wist wel dat het sneller zou gaan maar als ik eens terug kijk wat ik allemaal gedaan heb ik die 3 uur dan stelt dat nog niet zo heel veel voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:43 schreef mschol het volgende:
dat komt niet zozeer dat je zuigt..
je weet in het begin gewoon niet hoe je verder moet...
en als je het al een keer hebt gedaan ben je dus veel sneller..![]()
Ach aan de andere kant, ik heb nog genoeg avonden om heerlijk Zelda te spelen. De berichten dat de puzzels beter worden dan het huidige niveau (je bent hier, ontsnap naar de volgende ruimte) doen me in ieder geval goed.
Ik ben trouwens ook meteen begonnen om de save games goed bij te houden. Wat dus betekent dat als ik het spel uit heb gespeeld er voor de Europese Wiis save games beschikbaar komen voor ongeveer elke anderhalf/twee uur spelen.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)![]()
maar in my defense: ik heb ook een tijdje zitten vissen op de vijverquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat ik langzaam was...![]()
ik ben net met dungeon 3 (lakebed temple) begonnen en heb 24,5 uur op de teller staan
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
dat is lake hyliaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
In zora's domain heb je toch die kanon (of zit ik totaal verkeerd?)
[..]
ik vond dat puzzelen met die 2 standbeelden zwaar irritant
had de oplossing maar ff opgezocht op het web
[..]
Zit nu voor het eerst echt vast, en ook met de IGN Walkthrough kom ik niet verder. Sta tegenover de Goron Chieftain op dat ronde magnetische plateau omgeven door lava. Enige wat ik kan doen is OF met zwaard aanvallen (maar dat heeft geen zin, want hij blokkert m'n slagen met z'n ijzeren vuisten), OF gaan rollen zodat m'n iron boots tegen z'n onderbuik (ongeveer) aankomen en er wat sparks afkomen. Maar dit laatste heeft geen verder effect.
Las op de IGN Walkthrough datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die Chief komt alleen maar op me aflopen en als hij vlak bij me is probeert hij me te slaan met z'n vuist en ben ik weer een half hartje kwijt!
Heb dit gevecht nu al een aardig aantal keren geprobeerd (en dood gegaan), maar als ik niet weet wat ik moet doen is het nog een keer proberen vrij zinloos. Snap dus echt niet hoe ik hier langs moet komen! Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd???![]()
eindje van hem aflopen, dan komt ie aanrollen.
dat is trouwens nog niet de dungeon eindbaas❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:04 schreef Haay1971 het volgende:
Zit nu voor het eerst echt vast, en ook met de IGN Walkthrough kom ik niet verder. Sta tegenover de Goron Chieftain op dat ronde magnetische plateau omgeven door lava. Enige wat ik kan doen is OF met zwaard aanvallen (maar dat heeft geen zin, want hij blokkert m'n slagen met z'n ijzeren vuisten), OF gaan rollen zodat m'n iron boots tegen z'n onderbuik (ongeveer) aankomen en er wat sparks afkomen. Maar dit laatste heeft geen verder effect.
Las op de IGN Walkthrough datga dan eens verder weg staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die Chief komt alleen maar op me aflopen en als hij vlak bij me is probeert hij me te slaan met z'n vuist en ben ik weer een half hartje kwijt!
Snap dus echt niet hoe ik hier langs moet komen! Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd???
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
die was helemaal niet zo lastig, de truuk had ik redelijk snel door...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
eindje van hem aflopen, dan komt ie aanrollen.
dat is trouwens nog niet de dungeon eindbaas
de eindbaas is wel kut..mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Volgens mij moet je wachten tot hij je aan gaat vallen. Dus zodra hij zijn arm heft toeslaan (geloof ik hoor).Houd van een lijntje.![]()
de eindbaas vond ik dan weer makkelijk. En een mooi sfeervol gevecht wel. De camera zie zo mooi rondraait rond die pilaren, dat beest in vuur. Keitof.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die was helemaal niet zo lastig, de truuk had ik redelijk snel door...
de eindbaas is wel kut..❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ik ben al aan de rand van het veld gaan staan, maar hij komt NIET op me afrollen, maar loopt gewoon naar me toe en heft dan z'n arm om me te slaan.![]()
Dat is het moment dat je toe moet slaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Haay1971 het volgende:
Ik ben al aan de rand van het veld gaan staan, maar hij komt NIET op me afrollen, maar loopt gewoon naar me toe en heft dan z'n arm om me te slaan.Houd van een lijntje.![]()
Gewoon met m'n zwaard op hem hakken bedoel je ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is het moment dat je toe moet slaan.![]()
Jupquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:12 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Gewoon met m'n zwaard op hem hakken bedoel je ?''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
Je moet hem eerst met een Shield attack raken (tweede Hidden Skill dacht ik) en daarna met je zwaard slaan als die iets versuft is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Haay1971 het volgende:
Ik ben al aan de rand van het veld gaan staan, maar hij komt NIET op me afrollen, maar loopt gewoon naar me toe en heft dan z'n arm om me te slaan.
Daarna rolt hij zich op en kun je hem met de iron boots aan vastpakken en over de rand slingeren.
Als je die Hidden Skill nog niet hebt dan moet je op het goede moment slaan, meestal is dit als hij zijn armen omhoog doet.![]()
Kijk! Hier heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:15 schreef torn_Machina het volgende:
Je moet hem eerst met een Shield attack raken (tweede Hidden Skill dacht ik) en daarna met je zwaard slaan als die iets versuft is.
Daarna rolt hij zich op en kun je hem met de iron boots aan vastpakken en over de rand slingeren.
Als je die Hidden Skill nog niet hebt dan moet je op het goede moment slaan, meestal is dit als hij zijn armen omhoog doet.Ja, die Shield Attack skill heb ik. Zal het op deze manier eens proberen vanavond. Wish me luck!
![]()
![]()
Whehehe,.. daar gaat het om toch! vermaak! (19h, tempel 2quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
![]()
Ach ik vermaak me iig)
Succes! Is deze dodo ook gelukt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Haay1971 het volgende:
Kijk! Hier heb ik wat aan!Ja, die Shield Attack skill heb ik. Zal het op deze manier eens proberen vanavond. Wish me luck!
[ Bericht 27% gewijzigd door Reintji op 23-01-2007 11:26:35 ]![]()
de hidden skill met rollen om een bepantsernde vrijand heen heb ik ook sinds een tijdje. er echt tig keer over gedaan voor ik hem goed had, en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het eigenlijk deed.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Die skill gebruik ik ook bijna nooit. Mortal Draw en Skull Splitter zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
de hidden skill met rollen om een bepantsernde vrijand heen heb ik ook sinds een tijdje. er echt tig keer over gedaan voor ik hem goed had, en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het eigenlijk deed.![]()
![]()
het geldt bij mij voor alle skills, ik gebruik ze amper, alleen de final blow komt wat vaker voor..
ik schud me nunchuck liever
die nheb ik ook pas behaald, alleen ik vind em te ingewikkeld om te doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
de hidden skill met rollen om een bepantsernde vrijand heen heb ik ook sinds een tijdje. er echt tig keer over gedaan voor ik hem goed had, en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het eigenlijk deed.
die 1e of 2e skill met afmaken met een doodssteek vind ik wel gaaf. als je daarna gelijk je zwaard opbergt doet link dat op een stoere manier!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Bij het allerlaatste gevecht in het spel heb ik de hidden skills pas echt gebruikt (was niet eens helemaal de bedoeling van het spel maar boeiend).Houd van een lijntje.![]()
en hoe was ie nou eigenlijk? ik spring alleen maar bij de vijand vandaan ipv te rollen als ik het weer probeerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die nheb ik ook pas behaald, alleen ik vind em te ingewikkeld om te doen❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Z targeten, dan opzij. en weer Z targeten en opzij (dat lijkt in iedergeval wel te werken?)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en hoe was ie nou eigenlijk? ik spring alleen maar bij de vijand vandaan ipv te rollen als ik het weer probeer
maar zo zal hij vast niet bedoeld zijn...mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
ik heb geloof ik 2 skill sofzo, ik zwaai altijd gewoon maar wat flink met m'n sticks
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Goron Mines uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef Roi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het hier al bekend dat je een schitterende zelda beeldje kan inwisselen bij de Nintendo site?
http://media.nintendo-eur(...)8d9v0L-l9kAqT0nj.jpg![]()
Ja voor 20.000 punten meen ik?''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:11 schreef toma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt het aan mij of ziet dat beeldje er plastic uit?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand raad?![]()
![]()
Heb je de sleutel voor die deur al ?All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef Roi het volgende:
Heb je de sleutel voor die deur al ?Omg, how stupid
![]()
op het moment dat jij poste dacht ik: "hee nog een keer m'n sense aan dan". Ik heb echt een uur rondgelopen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef Roi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt het aan mij of ziet dat beeldje er plastic uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef SterkStaaltje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand raad?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:00 schreef MilaNL het volgende:
[..]Dat vond ik echt tof aan die 'dungeon'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
ik zit nu al een tijdje vast in de Arbiter's Grounds
je hebt zo'n kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat doe ik fout?![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik zit nu al een tijdje vast in de Arbiter's Grounds
je hebt zo'n kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat doe ik fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slotje!Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: