Welkom in de wereld die Zelda heetquote:Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
Wat ik trouwens erg maf vind is als je in een Dungeon een andere kamer in gaat en je komt vervolgens weer terug waar je al geweest bent, dan zijn alle beesten en potten weer gereset. Dus als je even geen geld hebt, even een paar keer heen en weer lopen tussen kamers en je kan steeds weer dezelfde spullen pakken, onbeperkt in feite. Alle potten blijven ook dezelfde items bevatten viel me op.
Alleen jammer dat je portomonnee zo snel vol raakt...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
Wat ik trouwens erg maf vind is als je in een Dungeon een andere kamer in gaat en je komt vervolgens weer terug waar je al geweest bent, dan zijn alle beesten en potten weer gereset. Dus als je even geen geld hebt, even een paar keer heen en weer lopen tussen kamers en je kan steeds weer dezelfde spullen pakken, onbeperkt in feite. Alle potten blijven ook dezelfde items bevatten viel me op.
Je kunt later een grotere scorenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:21 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je portomonnee zo snel vol raakt...
Tja, dat van die beesten ok, dat is nog niet zo vreemd, maar dat je keer op keer onbeperkt dezelfde shards kan pakken.... wel een beetje simpel. Voegt dan maar weinig toe en mijn ogen en is eerder irritant.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef linebear het volgende:
[..]
dat is bij:aahh helemaal in het begin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bereid je maar voor, er komen er nog veel meer
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
hoe vaak heb je het opnieuw geprobeerd?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Yes eindelijk voorbij die huifkar!
Na heel veel frustratie en gevloek...
Eerder gister gaf ik het op en ben toen 's avonds verder gegaan. Dus op die manier maar 2x keer, maar dat waren wel lange momenten. En toen, na heel veel rondjes van de huifkar, bam! dat klotebeest eindelijk dood. Dat tweede veld was wel een stuk makkelijker. Maar 1 ruiter op zo'n zwijn en daarna heb je gelijk tijd om om te keren en klaar te zijn voor het schot op dat takkebeest.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
hoe vaak heb je het opnieuw geprobeerd?
En ik maar denken dat ik al een beetje op weg wasquote:Op maandag 22 januari 2007 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
aahh helemaal in het begin..
bereid je maar voor, er komen er nog veel meer
ik zorgde ervoor dat die beesten te paard zich op de huifkar richte of ver genoeg van mij vandaan waren als ze op mij schoten...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eerder gister gaf ik het op en ben toen 's avonds verder gegaan. Dus op die manier maar 2x keer, maar dat waren wel lange momenten. En toen, na heel veel rondjes van de huifkar, bam! dat klotebeest eindelijk dood. Dat tweede veld was wel een stuk makkelijker. Maar 1 ruiter op zo'n zwijn en daarna heb je gelijk tijd om om te keren en klaar te zijn voor het schot op dat takkebeest.
quote:Op maandag 22 januari 2007 00:43 schreef stefmans het volgende:Zelfde probleem hierzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beetje zwaaien met zwaard helpt ook niet hoor, ik heb ook alle special moves geprobeerd
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Zelfde probleem hierzo
En beetje zwaaien met zwaard helpt ook niet hoor, ik heb ook alle special moves geprobeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:32 schreef Jesse- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
je bedoelt de walktrough?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:58 schreef MacGreagor het volgende:
weet iemand waar ik het verhaal van deze zelda kan lezen.
ik ik ben nu bij 4de kerker maar snap de ballen van sommige dingen in het verhaal.
Weet iemand dat?
Mja ergens snap ik het wel dat je niet wilt lezen hoe een bepaald stukje gaat, want als je er dan zelf komt is er geen lol meer aan!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:28 schreef MikeyMo het volgende:
mjah ik snap dat je bij films e.d. het einde tussen spoilertags wilt hebben, maar bij games sta ik echt te kijken dat dat ook gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voordat je hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt, tot nu toe een van de meest irritantie stukken.
Ook zat ik vast in Lakebed TempleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer op zoek naar wat upgrades (grotere beurs, heart pieces, hidden skills) en naar de fishing hole, dat vond ik in OOT ook super. Waar kan ik deze vinden? Bij Lake Hylia?![]()
Waar is die fishing hole eigenlijk gewoon bij dat tourist center want tot nu toe kan ik daar alleen nog in zo'n kano op potten schieten
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef QCC het volgende:
Gister tijdje gedaan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voordat je hetDe muziek maakte veel goed op dat stuk vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt, tot nu toe een van de meest irritantie stukken.(en het verdwalen)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Ertegenover. Links zit een deur die leidt naar een soort vallei met daar de fishing vijver.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:13 schreef stefmans het volgende:
Waar is die fishing hole eigenlijk gewoon bij dat tourist center want tot nu toe kan ik daar alleen nog in zo'n kano op potten schieten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
wat is de tourist center?quote:Op maandag 22 januari 2007 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ertegenover. Links zit een deur die leidt naar een soort vallei met daar de fishing vijver.
volgens mij heb ik die compleet gemist
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!![]()
ik heb gister nog even vanuit de bootje gevist, stomme vraag maar wat moet ik daar vangen, een hartcontainer oid?
Verder heb je in de woestijn een een stuk steen staan, dat is een stuk vane en brug en dat moet je warpen naar de eldin brug, maar ik kan me herinneren dat ik op een gegeven moment over die brug ben geweest en dat ik toen een aantal van die twilight beesten tegenkwam. Deze heb ik genegeerd en ben verder gegaan dus ik heb bij die eldin brug geen warpzone, dus ik kan ze dat brokstuk daar niet naar toe teleporteren. iemand enig idee hoe ik daar nu kan komen, ik heb geprobeerd achterlangs vanuit zora's domain daar te komen maar dat lukt niet (vanmdaar dat ik ook op een gegeven moment zat te vissen maar) en volgens mij zitten die beesten na het gat in de brug dus vanuit hyrule field kom ik ook die brug niet over...
help
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
![]()
Volgens mij Mikey, ben je het zaadje, ik denk niet dat dat je nog gaat lukken
... en zonder al te veel te verraden, één van de gaafste sidequest dingen zit onder dat brokstuk...
![]()
Ach hij kan straks echt wel terug lopen. Heb ik ook gedaan namelijk. Geen problemen hoor
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
ja, wat ik me nou afvraag, ik ben toen ooit een keer over die brug heen geweest ik kan me alleen moeilijk herinneren wat er toen aan de hand was... volgens brak die brug pas af nadat ik er over heen was ofzo
[..]
hoe hoe hoequote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:44 schreef Nollem het volgende:
Ach hij kan straks echt wel terug lopen. Heb ik ook gedaan namelijk. Geen problemen hoor
[..]
Daar kom je vanzelf wel achterquote:moest ik ook doen
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
das wel stom, ik ga ieder gevecht aan dat ik tegen komquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb gister nog even vanuit de bootje gevist, stomme vraag maar wat moet ik daar vangen, een hartcontainer oid?
Verder heb je in de woestijn een een stuk steen staan, dat is een stuk vane en brug en dat moet je warpen naar de eldin brug, maar ik kan me herinneren dat ik op een gegeven moment over die brug ben geweest en dat ik toen een aantal van die twilight beesten tegenkwam. Deze heb ik genegeerd en ben verder gegaan dus ik heb bij die eldin brug geen warpzone, dus ik kan ze dat brokstuk daar niet naar toe teleporteren. iemand enig idee hoe ik daar nu kan komen, ik heb geprobeerd achterlangs vanuit zora's domain daar te komen maar dat lukt niet (vanmdaar dat ik ook op een gegeven moment zat te vissen maar) en volgens mij zitten die beesten na het gat in de brug dus vanuit hyrule field kom ik ook die brug niet over...
help(zeker met die twiglight beesten) , lees: ik heb een hekel aan lopen, dus iedere teleport die ik kan genereren is mooi mee genomen..
ik zit nu zelf net in de Lakebed temple
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 23-01-2007 09:29:53 ]mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
hoi, ik hou van voorkauwenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:10 schreef Nollem het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel achtermoest ik ook doen
[..]
Ik ga wel altijd het gevecht aan met twilight beesten. Voordat ik de bosskey had van water temple... Uren!
Ook heel veel problemen gehad met de mid-boss van de sneeuw temple...
En alle échte puzzels lukken me niet, de puzzle voor je master sword en nu dus de puzzle in sneeuw temple.
Verder hou ik van het feit dat de game nu pas afwijkt van het traditionele, andere puzzels dan gewoonlijk, andere soort temples zelda is aan het vernieuwen! Maar pas na Gerudo dessert.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Ik heb die beesten ook vermeden toen.
Was omdat ik toen voor het eerst niet als wolf tegen ze vocht, ik dacht dat dat toen niet kon, en dat ik dat later nog maar eens moest proberen...
Heb dat rotsblok al naar allerlei plaatsen toegewarpt... Midna steeds chagerijnig.. hehehe..Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Die zit aan dat stukje waar de rivier die bij de zora's vandaan komt splitst. Waar die grote draakvogel uit het meer je dropte.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:29 schreef Jesse- het volgende:
[..]
wat is de tourist center?
volgens mij heb ik die compleet gemist❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
midna heeft niks te willen , en zal gewoon naar ons moeten luisterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik heb die beesten ook vermeden toen.
Was omdat ik toen voor het eerst niet als wolf tegen ze vocht, ik dacht dat dat toen niet kon, en dat ik dat later nog maar eens moest proberen...
Heb dat rotsblok al naar allerlei plaatsen toegewarpt... Midna steeds chagerijnig.. hehehe..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
midna heeft een geil kontje
[..]
Je bedoelt wel de meest noordelijke eldin bridge? Want ik heb daar ook lang mee lopen kloten en naar werkelijk ieder warppoint gewarpt, zonder succes. Tot ik, nadat ik een tijdje had rondgereden bij de meest noordelijke brug kwam, daar aan de overkant Twilights zag en ik met een grote omweg daar toch nog een warp point kon creeerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
help
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.![]()
vanaaf wellicht maar ff zoeken waar die omweg zit, want volgens de kaart zou je van zora's domain uit moeten komen aan de achterkant/overkant van die brug, maar dat is me nog niet gelukt
[..]
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: