zegt mevrouw; ik ben nou 2x achter elkaar in elkaar geslagen met Super Smash bros. Nu heb ik geen zin meer, kutspelquote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
"mike? Gaat het"
-NEE!
"jezus"
_IK KOM ER GODVERDOMME NIET DOOOOR.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
"kolere,vloeken om een spel"
-HOU JE SMOEL.HET WIL NIET!!!!!!!!!!
zoietschagarijn
probleem met de kat hangt helemaal af van je ervaring met andere zelda's (of puzzel rpg's) denk ikquote:Op maandag 22 januari 2007 10:12 schreef Nollem het volgende:
Ik vind het echt grappig
Beide stukken waar veel mensen op bleven hangen gingen bijna vanzelf bij mij
Het probleem met de kat
en het probleem met de huifkar
ondertussen blijkt dat je alleen maar puzzel rpg's/shooters speeltquote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef Jonnyboy het volgende:
Dit was m'n eerste zelda, en beide gingen eigenlijk vanzelf
Ik heb gewoon talent![]()
dat is bij:quote:Op maandag 22 januari 2007 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is dat? er zijn zoveel stukken waar je dat moet doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]Er staat een geldkistje bij die vogel en je zult er echt wat geld in moeten deponeren, ik geloof 20 rupees. Anders wordt ie boos zodra je het hekje uitloopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 22 januari 2007 12:00 schreef Nollem het volgende:
[..]
Er staat een geldkistje bij die vogel en je zult er echt wat geld in moeten deponeren, ik geloof 20 rupees. Anders wordt ie boos zodra je het hekje uitloopt...
zaad kopenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Logisch ook. Wat moet die vogel nou met geld!
Die vogel bewaakt het toch voor die andere kerel?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Logisch ook. Wat moet die vogel nou met geld!
Welkom in de wereld die Zelda heetquote:Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
Wat ik trouwens erg maf vind is als je in een Dungeon een andere kamer in gaat en je komt vervolgens weer terug waar je al geweest bent, dan zijn alle beesten en potten weer gereset. Dus als je even geen geld hebt, even een paar keer heen en weer lopen tussen kamers en je kan steeds weer dezelfde spullen pakken, onbeperkt in feite. Alle potten blijven ook dezelfde items bevatten viel me op.
Alleen jammer dat je portomonnee zo snel vol raakt...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
Wat ik trouwens erg maf vind is als je in een Dungeon een andere kamer in gaat en je komt vervolgens weer terug waar je al geweest bent, dan zijn alle beesten en potten weer gereset. Dus als je even geen geld hebt, even een paar keer heen en weer lopen tussen kamers en je kan steeds weer dezelfde spullen pakken, onbeperkt in feite. Alle potten blijven ook dezelfde items bevatten viel me op.
Je kunt later een grotere scorenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:21 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je portomonnee zo snel vol raakt...
Tja, dat van die beesten ok, dat is nog niet zo vreemd, maar dat je keer op keer onbeperkt dezelfde shards kan pakken.... wel een beetje simpel. Voegt dan maar weinig toe en mijn ogen en is eerder irritant.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef linebear het volgende:
[..]
dat is bij:aahh helemaal in het begin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bereid je maar voor, er komen er nog veel meer
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
hoe vaak heb je het opnieuw geprobeerd?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Yes eindelijk voorbij die huifkar!
Na heel veel frustratie en gevloek...
Eerder gister gaf ik het op en ben toen 's avonds verder gegaan. Dus op die manier maar 2x keer, maar dat waren wel lange momenten. En toen, na heel veel rondjes van de huifkar, bam! dat klotebeest eindelijk dood. Dat tweede veld was wel een stuk makkelijker. Maar 1 ruiter op zo'n zwijn en daarna heb je gelijk tijd om om te keren en klaar te zijn voor het schot op dat takkebeest.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
hoe vaak heb je het opnieuw geprobeerd?
En ik maar denken dat ik al een beetje op weg wasquote:Op maandag 22 januari 2007 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
aahh helemaal in het begin..
bereid je maar voor, er komen er nog veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |