quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kom ik niet eens in. ik heb een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevangen, omdat midna zegt dat ik die eens moet bekijken oid, maar dat blijft ie zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef Jesse- het volgende:
[..]Zat ik ook lang op vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
SPOILER: vraagje/bug over vierde kerkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:15 schreef Jonnyboy het volgende:SPOILER: vraagje/bug over vierde kerkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:38 schreef _petjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Na 2 dagen in kakariko village vast te zitten (waar ik zelf uit ben gekomen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., was dit het eerste punt waar ik zelf niets mee kon. Morgen proberen
. Thx
.
Al baal ik wel dat ik het niet uit mezelf heb bedacht enzo.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Donderdag uitgespeeld. Blijft toch een dubbel moment het uitspelen van zo'n coole game. Aan de ene kant best cool (ook al was ie niet zo moeilijk) dat je hem uit hebt, aan de andere kant zonde dat het over is. Ga nog wel wat 'sidequest' doen, al heb ik het idee dat er minder echte sidequests inzitten dan in mijn laatste zelda's (die voor de 64).but it ain't right either.![]()
Ik speel het spel langzaam, ik wil het ook niet uitspelen, ook al ben ik daar nog láng niet.
Maar ik heb al andere zeldagames klaarstaan om daarna te gaan spelen!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Woei, vanavond uitgespeeld na 66 uur zelda plezier.
Hyrule is weer veilig (voor nu in ieder geval).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be.....![]()
Nou, ik zit nu toch echt vast, in Snowpeak Ruins:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie me helpen?The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:04 schreef Hare het volgende:
Nou, ik zit nu toch echt vast, in Snowpeak Ruins:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie me helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:16 schreef Tware het volgende:
[..]Pfff, soms kan ik mezelf toch wel heel erg hard voor mijn hoofd slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijke eindbaas zeg
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.![]()
Ik zit nu bij dat stuk met die huifkar. Wat een klotestuk zeg.
Dat ding blijft maar rondjes rijden doordat die vogel iedere keer een bom dropt. En ik krijg dat takkebeest niet dood
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
@ mschol, als je een bericht quote kan je het wel lezen
@ _Saviour_, ik kwam daar vrij snel doorheen, lok op die vogel, pak dan je kruisboog en schiet 'em neer.A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
Daar zit ik ook nog steeds. Inderdaad een klotestuk...quote:Op zondag 21 januari 2007 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ding blijft maar rondjes rijden doordat die vogel iedere keer een bom dropt. En ik krijg dat takkebeest niet dood![]()
uitgespeeld! Wat een perfecte Zelda game zeg. Beter dan OOT
.
Het enige wat ik miste en waar ik tot vlak tot het einde op bleef hopen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Ohja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 22:30 schreef Roi het volgende:
Ohja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is iemand trouwens nog naar de Sky gegaan nadat je die brief van Jr. heb gehad ? Is er nog iets bijzonders ?
De filmpjes van deze gast moeten jullie trouwens zien
http://www.youtube.com/profile_videos?user=SexyZora19All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
ja afmaken die hap!
wel zorgen dat er niet 1tje overblijft ander roept ie de andere weer tot leven.
beetje met je zwaardje zwaaien ofzo![]()
klote stuk idd, maar nadat ik de juiste truuk doorhad ging het in 1xquote:Op zondag 21 januari 2007 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ding blijft maar rondjes rijden doordat die vogel iedere keer een bom dropt. En ik krijg dat takkebeest niet dood
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
oh dat vond mijn vriendin zo'n leuk stuk, met name omdat ike en uur zat te vloeken op die bank dat het me niet lukte[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
kan niet wachten tot ik weer kan spelen vanavond. Zit nu bij dat stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:10 schreef linebear het volgende:
kan niet wachten tot ik weer kan spelen vanavond. Zit nu bij dat stukwaar is dat? er zijn zoveel stukken waar je dat moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarschijnlijk de eerste keerquote:Op maandag 22 januari 2007 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is dat? er zijn zoveel stukken waar je dat moet doen?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
"mike? Gaat het"quote:Op maandag 22 januari 2007 09:08 schreef MikeyMo het volgende:
oh dat vond mijn vriendin zo'n leuk stuk, met name omdat ike en uur zat te vloeken op die bank dat het me niet lukte
-NEE!
"jezus"
_IK KOM ER GODVERDOMME NIET DOOOOR.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
"kolere,vloeken om een spel"
-HOU JE SMOEL.HET WIL NIET!!!!!!!!!!
zoietschagarijn
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik vind het echt grappig
Beide stukken waar veel mensen op bleven hangen gingen bijna vanzelf bij mij
Het probleem met de kat
en het probleem met de huifkar
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
zegt mevrouw; ik ben nou 2x achter elkaar in elkaar geslagen met Super Smash bros. Nu heb ik geen zin meer, kutspelquote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
"mike? Gaat het"
-NEE!
"jezus"
_IK KOM ER GODVERDOMME NIET DOOOOR.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
"kolere,vloeken om een spel"
-HOU JE SMOEL.HET WIL NIET!!!!!!!!!!
zoietschagarijn
[..]
probleem met de kat hangt helemaal af van je ervaring met andere zelda's (of puzzel rpg's) denk ikquote:Op maandag 22 januari 2007 10:12 schreef Nollem het volgende:
Ik vind het echt grappig
Beide stukken waar veel mensen op bleven hangen gingen bijna vanzelf bij mij
Het probleem met de kat
en het probleem met de huifkar
en die huifkar is een truukje dat je door moet hebben...mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
okheb gewoon veel ervaring denk
(laat de volgende zelda maar komen
)
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
Dit was m'n eerste zelda, en beide gingen eigenlijk vanzelf
Ik heb gewoon talent
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
ondertussen blijkt dat je alleen maar puzzel rpg's/shooters speeltquote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef Jonnyboy het volgende:
Dit was m'n eerste zelda, en beide gingen eigenlijk vanzelf
Ik heb gewoon talent![]()
Yes eindelijk voorbij die huifkar!
Na heel veel frustratie en gevloek...❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
dat is bij:quote:Op maandag 22 januari 2007 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is dat? er zijn zoveel stukken waar je dat moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!![]()
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]Er staat een geldkistje bij die vogel en je zult er echt wat geld in moeten deponeren, ik geloof 20 rupees. Anders wordt ie boos zodra je het hekje uitloopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
vuile dieven ook allemaal
[..]
ok ik beken, ik ben ook aangevallen door hem toen ik geen geld had gegeven
[..]
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 22 januari 2007 12:00 schreef Nollem het volgende:
[..]
Er staat een geldkistje bij die vogel en je zult er echt wat geld in moeten deponeren, ik geloof 20 rupees. Anders wordt ie boos zodra je het hekje uitloopt...
Oh, and that's a bad miss!![]()
Logisch ook. Wat moet die vogel nou met geld!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
zaad kopenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Logisch ook. Wat moet die vogel nou met geld!
[..]
Die vogel bewaakt het toch voor die andere kerel?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Logisch ook. Wat moet die vogel nou met geld!Oh, and that's a bad miss!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: