quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik zit nu al een tijdje vast in de Arbiter's Grounds
je hebt zo'n kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat doe ik fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
ze moeten nog op je zitten anders word je er niet slomer vanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:15 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Hmn okee, dan zal er nog wel ergens een in een hoekje zitten, thanks
(de logica in dat spel ook soms)
oh haha dat klinkt al logischerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:19 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ze moeten nog op je zitten anders word je er niet slomer van
de hele nacht door gespeeld ??quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:35 schreef Hare het volgende:
DoneAlleen nog ff de eindbaas
![]()
Zoiets engs had ik geen zin in voor het slapen gaan
Ben ik nu ook! Jammer dat er nu geen 'persoonlijke' drive is. Nu moet het gewoon van de goden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef Hare het volgende:
ga zo maar eens aan de temple of time beginnen
Tuurlijk niet, hij is gestopt omdat hij bang was dattie nachtmerries zou gaan krijgen.quote:
Haha, zo gek ben ik nog niet hoor. Was wel erg leuke tempelquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:59 schreef Mortale het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij is gestopt omdat hij bang was dattie nachtmerries zou gaan krijgen.
De spinner is cool, alleen stom dat hij niet werkt op ijs...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit nu in het zandkasteel, heb de spinner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee
[ Bericht 2% gewijzigd door FJD op 24-01-2007 21:19:39 ]Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:13 schreef FJD het volgende:
Hmm ik zit vast en zelfs met de walkthrough kom ik er niet doorheen![]()
http://guides.ign.com/guides/748589/page_7.html
BlaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, die nummers heb je nog steeds wel, alleen 0,80ct per minuutquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:48 schreef FJD het volgende:
Mooie tijd was datHeb ook nog wel eens zo'n nummer gebeld toen ik niet verder kwam in een van de laatste levels van Goof Troop op de SNES
![]()
Jaja jongens en meisjes, vroegah waren er telefoonnummers die je kon bellen om je te helpen. Tegenwoordig is er Google![]()
Release Date: Jul 11, 1993quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:19 schreef mschol het volgende:
ik geloofde nooit zo in dat soort nummers, internet was zelfs toen kon ik walkthroughs vinden (wel met wat moeite maar toch)
ik heb het over 1991-1993quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:19 schreef mschol het volgende:
ik geloofde nooit zo in dat soort nummers, internet was zelfs toen kon ik walkthroughs vinden (wel met wat moeite maar toch)
Als je veel Zelda's hebt gespeeld dan doorzie je de logica ook veel sneller. Je gaat gewoon iedereen wat vragen en vaak wordt er zo duidelijk gehint naar de volgende plek waar je moet gaan zijn. De enige keer dat ik echt niet begreep wat de bedoeling was, dat was met die Goron die om water vraagt bij Hyrule City. Ik kom daar steeds aan met een gloednieuwe fles vol... wil hij hem maar niet aannemen. Wist ik veel dat je eerst een hele prequest moest vervullen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben nu weer in zora's domain, op het moment dat ik opz oek moet naar de reekfish en dan hebben ze het over die prins... Volgens de walkthrough zit die prince in kakariko village, hoe de fuck moet je dat nog weten al je hem vele uren daarvoor een keer bent tegen gekomen...
en me broertje is al in no time veul verder en die weet alles zo 1-2-3 te vinden zegt ie, zonder walkthrough
oh dat had ik dus ook, ik constant warpen naar kakariko om ff te vullen en weer terug naar em toe, druk op b, leegt link die fles... wtf...!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:31 schreef Nollem het volgende:
[..]
Als je veel Zelda's hebt gespeeld dan doorzie je de logica ook veel sneller. Je gaat gewoon iedereen wat vragen en vaak wordt er zo duidelijk gehint naar de volgende plek waar je moet gaan zijn. De enige keer dat ik echt niet begreep wat de bedoeling was, dat was met die Goron die om water vraagt bij Hyrule City. Ik kom daar steeds aan met een gloednieuwe fles vol... wil hij hem maar niet aannemen. Wist ik veel dat je eerst een hele prequest moest vervullen.
Praat maar eens met de Gorons in Kakuro Villagequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh dat had ik dus ook, ik constant warpen naar kakariko om ff te vullen en weer terug naar em toe, druk op b, leegt link die fles... wtf...!!!
welke prequest moet je vervullen?
Had ik ook, werd me chagerijnig van die vent, kom ik eve later nog een goron tegen die ook water wil. Nou toen heb ik gesaved en de wii uitgedaan, kut spel, kut waterquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef MikeyMo het volgende:
oh dat had ik dus ook, ik constant warpen naar kakariko om ff te vullen en weer terug naar em toe, druk op b, leegt link die fles... wtf...!!!
welke prequest moet je vervullen?
maar het is het waard!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:30 schreef Mortale het volgende:
[..]
Had ik ook, werd me chagerijnig van die vent, kom ik eve later nog een goron tegen die ook water wil. Nou toen heb ik gesaved en de wii uitgedaan, kut spel, kut water.
Ohja, die donaties in karakiro village zijn ook een bodemloze put zeg. 1000 rupees bij elkaar gesprokkeld. Kan ik nu 2000 bij elkaar gaan sprokkelen.
Dan wordt Mortale even opgelichtquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:40 schreef Nollem het volgende:
Ik hoefde er maar 200 te deponeren ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah kreeg je tenminste nog echte personen aan de telefoon, die later werden vervangen door computers... Ik mis die tijdquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:48 schreef FJD het volgende:
Mooie tijd was datHeb ook nog wel eens zo'n nummer gebeld toen ik niet verder kwam in een van de laatste levels van Goof Troop op de SNES
![]()
Jaja jongens en meisjes, vroegah waren er telefoonnummers die je kon bellen om je te helpen. Tegenwoordig is er Google![]()
vanaaf maar ff doen danquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:52 schreef Nollem het volgende:
[..]
Praat maar eens met de Gorons in Kakuro Village
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |