abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 21:19:34 #201
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_47206556
Inmiddels gelukt! Nu richting de Faron Wood, op zoek naar de Master Sword!

Hoe ver ben ik ongeveer in het spel?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47206690
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef Strolie75 het volgende:

Minder dan de helft
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_47206881
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef Strolie75 het volgende:

4/10
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:58:16 #204
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47218323
hahaha ik zit nu bij de gorrons.....heb net de wortelwedstrijd gewonnen...
hoe ver ben ik ongeveer in het spel ? hahaha
  Donald Duck held dinsdag 13 maart 2007 @ 09:21:15 #205
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47218753
ik snap het verhaal even niet, ik heb ergens wat gemist denk ik. ik ben net na die zandtempel, ben net bij de mirror chamber geweest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47229034
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:03 schreef YourMaster het volgende:
Als je weet wat ze bedoelen mag je het zeggen. Dat het de laatste was in deze stijl is in een interview gezegd, wat daar precies mee bedoelt werd en wat er voor in de plaats komt werd niet aangegeven.
Ik denk dat ze bijvoorbeeld bedoelen dat ze dingen als het acherliggende verhaal met de goden, de indeling van Hyrule, maar ook kleine dingen als Epona's song en alle herhalingen gaan veranderen... Ik heb af en toe ook wel het gevoel om veel terugkerende dingen te zien die wel vernieuwd kunnen worden. Heb spel wor namelijk minder verassend nu je veel terugkerende items krijgt e.d. Misschien dat ze dat soort spul gaan aanpassen een volgende keer.

Ben zaterdag begonnen op de Cube, na 16 uur klaar in die temple in de woestijn en het master sword binnen... Nu opnieuw begonnen op de Wii (kreeg ik gisteren binnen :S) , is niet aan te raden... Het gespiegeld spelen is verschikkelijk irritant Je vind nergens de weg meer, hehe
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_47229184
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:58 schreef melluk het volgende:
hahaha ik zit nu bij de gorrons.....heb net de wortelwedstrijd gewonnen...
hoe ver ben ik ongeveer in het spel ? hahaha
nog voor de 2e tempel(schijnen er 9 te zijn), dus he je eigenlijk nog niks gehad
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:00:12 #208
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47229507
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

nog voor de 2e tempel(schijnen er 9 te zijn), dus he je eigenlijk nog niks gehad
haha ja daarom zei ik het met een lach...
ik ben nu welgeteld 8.39 uur bezig geweest
pi_47265569
Hallo iedereen,

Ik heb ook sinds vorige week eindelijk zelda werd onderhand wel eens tijd. Wat een elende die wachttijden om een Wii te krijgen...

Maar goed...

Ik vind het tot nu toe een erg mooi spel.. Heb nu net de 2de dungeon gedaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop alleen niet dat het continu eerst die druppels moet gaan zoeken en dat je dan pas als Link de wereld in kunt want dat vind ik nu al wel na 2 keer een beetje jammer....

Verder Toppie heb er nu een uurtje of 7 opzitten denk ik...
BF2 / BF2142 nick: Basjegek
Ben goed in kogels vangen
pi_47265643
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef basjegek het volgende:
Hallo iedereen,

Ik heb ook sinds vorige week eindelijk zelda werd onderhand wel eens tijd. Wat een elende die wachttijden om een Wii te krijgen...

Maar goed...

Ik vind het tot nu toe een erg mooi spel.. Heb nu net de 2de dungeon gedaan
SPOILER
Ik hoop alleen niet dat het continu eerst die druppels moet gaan zoeken en dat je dan pas als Link de wereld in kunt want dat vind ik nu al wel na 2 keer een beetje jammer....
Nog 1x, dan ben je er vanaf
  Donald Duck held woensdag 14 maart 2007 @ 14:42:20 #211
46149 __Saviour__
pi_47265665
SPOILER
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47266133
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:42 schreef __Saviour__ het volgende:
SPOILER
SPOILER
BF2 / BF2142 nick: Basjegek
Ben goed in kogels vangen
pi_47282589
Net weer gestart met Zelda, na een lange break en ik zit een beetje vast:
SPOILER
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_47282735
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Cid het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_47285498
SPOILER
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:06:24 #216
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47291309
Gister weer ff verder gespeeld, heb nu 12 uur en 30 min gespeeld en heb de 2e tempel uitgespeeld...
pi_47293107
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Cid het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:35:56 #218
66083 Platina
78th Element
pi_47295190
Vanmiddag ga ik het spel eindelijk kopen, ik schaam me toch wel een beetje had er genoeg geld voor toen het uitkwam maar nu koop ik het pas voor me trouwe cube!
pi_47295457
Mijn arme Cube staat te verstoffen in zijn doos naast de NES, SNES, en N64 Ohwell, wel leuk voor de verzameling. Nog een tijdje getwijfeld of ik Zelda voor de Cube zou halen of een Wii + Zelda. Geen spijt van dat laatste, alleen om het vissen al
  Donald Duck held donderdag 15 maart 2007 @ 11:44:37 #220
46149 __Saviour__
pi_47295483
dat vissen is wel grappig. alleen ik vang echt totaal niks helaas.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47295702
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
dat vissen is wel grappig. alleen ik vang echt totaal niks helaas.
Beetje langs beschutte plekjes gooien, of langs de kant.... Zucht nu wil ik weer spelen
pi_47297789
Beetje raar met dat vissen dat binnenhalen bij mij niet met die molen bewegingen gaat :s ... wiimote omhoog en je haalt em zo binnen.... Maar ik heb nog geen dikke vissen aan de lijn gehad. Misschien dat dat het is ??
pi_47300640
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef Weizz het volgende:
Beetje raar met dat vissen dat binnenhalen bij mij niet met die molen bewegingen gaat :s ... wiimote omhoog en je haalt em zo binnen.... Maar ik heb nog geen dikke vissen aan de lijn gehad. Misschien dat dat het is ??
Vis je wel in de Fishing Hole dan?
BlaDieBla
pi_47301799
hehe, dat bedoel ik... die ben ik nog niet eens tegengekomen denk ik
  Donald Duck held donderdag 15 maart 2007 @ 16:00:14 #225
46149 __Saviour__
pi_47304270
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:50 schreef Cid het volgende:
Beetje langs beschutte plekjes gooien, of langs de kant.... Zucht nu wil ik weer spelen
Ik zal nog eens gaan proberen. Ik dacht eerst dat vissen juist in diepe stukken zaten.
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:51 schreef Weizz het volgende:
hehe, dat bedoel ik... die ben ik nog niet eens tegengekomen denk ik
Als je gewoon ergens gaat vissen gebruik je je eigen hengel. Maar bij die fishing hole krijg je een bootje en een hengel met molen. Daarbij moet je met de nunchuck inhalen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47304339
Vandaar dat ik vissen niet echt spannend vind ... Waar ligt dat fishing hole ergens... Ben waarschijnlijk veel te hard bezig om de temples door te komen. Antwoorden in spoiler mode misschien?
  Donald Duck held donderdag 15 maart 2007 @ 16:05:24 #227
46149 __Saviour__
pi_47304453
hier is ie:
SPOILER
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47305019
oh, daar heb ik idd wel een melding van iets gehad, maarja... Die ijskoude problemen hadden mijn voorrang Was van plan om em snel uit te spelen op de cube en daarna rustig door te wandelen en alles te halen op de Wii, maar die laatste kreeg ik opeens met een mazzeltje binnen.... Dus ik moet alles tot en met het master sword opnieuw doen. Maar nu ga ik wel alles op mijn pad binnen halen.
pi_47305819
Dat vissen lijkt mij ook wel erg lachen... is een leuke afwisseling in de game
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47306930
Vissen is geniaal, vind het alleen jammer dat als je vissen vangt in de Fishing Hole met die hengel die je daar krijgt het niet in je Fishing Log komt. Daarom vis ik nu eigenlijk alleen maar met de vaste hengel.
pi_47329556
Ach ja, Ik stond er al van te kijken toen ik een vis van 11 inches, ipv 10, ving voor de poes van de shopkeeper
pi_47329852
Ik had 3 verschillende lengtes bij die shopkeeper.. 9 - 10 en 11 inch...

Maar als ik het dus goed begrijp krijg je bij die finshing hole een andere hengel (ik denk dus die met die molen, die op de E3 was). maar als je daar iets mee vangt komt dat dan niet in je logt te staan?? Dat sucks best wel....

Hoe zit dat dan met die grootste vis die je kan vangen???
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
  Donald Duck held vrijdag 16 maart 2007 @ 11:14:56 #233
46149 __Saviour__
pi_47329910
die vissen bij dat fishing hole worden wel in een aquarium bewaard, in het winkeltje daar
er is nog daar nog iets geinigs te vinden, maar dat moet je zelf maar ontdekken!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47330027
Morgen ga ik weer verder.. Vandaag helaas geen tijd.. Moet morgen eerste voor de 3de keer die druppels gaan zoeken en dan de 3de dungeon gaan doen... Kan ik daarna snel naar die fishing hole of moet ik dan nog veel meer doen?
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47330198
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:19 schreef acethemask het volgende:
Morgen ga ik weer verder.. Vandaag helaas geen tijd.. Moet morgen eerste voor de 3de keer die druppels gaan zoeken en dan de 3de dungeon gaan doen... Kan ik daarna snel naar die fishing hole of moet ik dan nog veel meer doen?
niet heel veel meer.
pi_47330333
ok.. gelukkig maar.. heb daar wel zin in
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47334432
SPOILER
pi_47357022
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:25 schreef Weizz het volgende:
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:25:29 #239
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_47363067
Ik zit nu in de Zand Dungeon (gevangenis), wat een fantastisch spel!
SPOILER
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47364185
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:20 schreef Sjiznit het volgende:

[..]
SPOILER
Maar goed dat ik dan nog niet een uur heb besteed om uit te pielen hoe ik wel die hole in moet komen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:13:39 #241
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47382617
Ik heb de game een paar dagen geleden voor de GC gekocht. Erg leuk spel tot nu toe. Ik probeer er wel een beetje doorheen te racen, maar ben nu bij de zand dungeon... arbiter's ground of zo...

Ik ga em niet aanschaffen voor de Wii (hoewel de spiegeling dan een aardig gegeven is).
  Donald Duck held zaterdag 17 maart 2007 @ 22:41:22 #242
46149 __Saviour__
pi_47383336
De wii-versie is natuurlijk niet interessant door de spiegeling, maar door de controls.
Het voelt echt lekker natuurlijk om gewoon te zwaaien en ook om zo te richten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 18 maart 2007 @ 12:56:53 #243
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_47394571
Zit weer eens vast omdat ik een tussenboss niet kan verslaan, dus HELP enzo!
Om precies te zijn, het gaat om het Yeti ijs-kasteel en wel om de tussenboss met die ball & chain. Ik begrijp dat ik z'n staart moet raken nadat hij z'n ball & chain naar mij heeft gegooid, alleen word ik de hele tijd door die ball & chain geraakt en verlies ik sneller hartjes dan dat ik kansen krijg om z'n staart te raken. Vooral omdat je zo weinig ruimte hebt om te maneuvreren en die boss blijft zwaaien tot hij je in een hoekje gedreven heeft. En als je de Clawshot gebruikt om aan het plafond te hangen gaat hij onder je staan zwaaien en wacht net zo lang tot je weer naar de grond dropt, en dan word je weer geraakt!

Oftewel, wat is de truuk hier???
pi_47396450
Ik heb toen heletijd rondjes om hem heen gerolt en zo een spin slag als ik dichtbij was en hij zen knikker-aan-touw weggegooid had
pi_47420648
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef Haay1971 het volgende:
Zit weer eens vast omdat ik een tussenboss niet kan verslaan, dus HELP enzo!
Om precies te zijn, het gaat om het Yeti ijs-kasteel en wel om de tussenboss met die ball & chain.

Oftewel, wat is de truuk hier???
Dit was zeker één van de moeilijkste gevechten uit het hele spel. Mijn oplossing was net buiten bereik van de bal blijven tot ie hem naar je toe gooide, hem dan ontwijken en snel op hem af rennen en raken. Kwam ie te dichtbij en kon je niet verder naar achteren met een paar rollen hem voorbij zodat je weer de andere kant op kon vluchten.
  maandag 19 maart 2007 @ 10:04:46 #246
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47426131
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:21 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Dit was zeker één van de moeilijkste gevechten uit het hele spel. Mijn oplossing was net buiten bereik van de bal blijven tot ie hem naar je toe gooide, hem dan ontwijken en snel op hem af rennen en raken. Kwam ie te dichtbij en kon je niet verder naar achteren met een paar rollen hem voorbij zodat je weer de andere kant op kon vluchten.
jongens als jullie dit bespreken zet het dan alsjeblieft in een SPOILER!!!!
ik hoef de oplossing nog niet te lezen!!
pi_47426444
Die baas van het weekend ook gedaan ja..kostte me een elfje in een potje
pi_47429606
Zoooo wat een gameeeeeeee.......

Van het weekend op bijna 17 uur gekomen en ik ga nu pas de 3de dungeon binnen.... maar ik ben er al wel achter dat dit een waterlevel is en die HAAT ik...... die vond ik bij alle zelda's nog het vervelenste om te doen....
SPOILER
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47430710
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:02 schreef acethemask het volgende:
Zoooo wat een gameeeeeeee.......

Van het weekend op bijna 17 uur gekomen en ik ga nu pas de 3de dungeon binnen.... maar ik ben er al wel achter dat dit een waterlevel is en die HAAT ik...... die vond ik bij alle zelda's nog het vervelenste om te doen....
SPOILER
Waterlevels Ik vond het 1x lastig, maar ik zag wat over het hoofd. Er zijn betere tempels, maar ook zeker slechtere
pi_47431399
Komt ook wel goed denk ik.... Maar ik vind dat zwemmen nooit leuk
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')