SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef Sjiznit het volgende:
Ik vond die boss van de Lakebed temple de mooiste en meest overweldigende van alle tempels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ik nog een tijdje te gaan heb voordat ik hem uitgespeeld heb. Zit er nu zo'n 32 uur in, maar moet nog veel sidequests doen.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef Cid het volgende:
Gisteren de Temple of Time gedaan, geweldig! Zit ook weer iets leuks in
Ik heb volgens mij nog nauwelijks sidequests gedaan. Heb bijvoorbeeld alleen nog maar de standard bomb bag, kleine arrow bag etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ik nog een tijdje te gaan heb voordat ik hem uitgespeeld heb. Zit er nu zo'n 32 uur in, maar moet nog veel sidequests doen.
Vind het wel een mooi spel, maar het heeft niet meer dat magische van Zelda 3... maar ja, dat had geen enkel spel meer. Ugh... herinneringen...
Ik heb ze allemaal gedaan, omdat ik zo ziek ben om dat te doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nauwelijks sidequests gedaan. Heb bijvoorbeeld alleen nog maar de standard bomb bag, kleine arrow bag etc.
Vind het wel een mooi spel, maar het heeft niet meer dat magische van Zelda 3... maar ja, dat had geen enkel spel meer. Ugh... herinneringen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat ding is nu wel grappig, maar echt superbruikbaar in gevechten of puzzels anders dan in die tempel, nah.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:30 schreef Pheno het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Dat willen ze nu dus veranderen, met de statement dat dit de laatste zelda in deze format was.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Maar er had meer in gezeten, is mijn algehele gevoel. Prachtig spel, dat zeker, maar teveel herhalingen uit oude zeldas.
Nou voor Zelda zal het waarschijnlijk betekenen dat ze eindelijk eens wordt gepakt door Link en dat het 18+ wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef Weizz het volgende:
[..]
Dat willen ze nu dus veranderen, met de statement dat dit de laatste zelda in deze format was.
Al vraag ik me dan weer af wat dat voor Zelda gaat betekenen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo net Zelda uitgespeeldeven overdonderd. Vond het een beetje een anticlimax, had het niet echt verwacht en opeens had ik al het einde van het Hyrule Castle bereikt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
nieuwe kerker, wel erg leuk overigens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nu in het huis van dat yetibeest. maar is dat nou de nieuwe kerker of gewoon een tussen-challenge? want het ziet er zo klein uit op de kaart.
Dat dacht ik ook, maar zie het achteraf niet als eentje die bijzonder klein is ofzo. Ik vond de totaal andere sfeer wel een verademing!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
ok toch wel dus. wel héél erg klein dan. hopelijk zijn de volgende dan toch wel groter.
De map blijft zo klein, maar er zitten wat meer puzzels in. Ik vind het iig een leuke 'kerker'. Eens een keer wat anders dan de doorsnee zelda kerker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
komt er nog meer van de map dan? ik zit nu in dat huis dus en heb daarvan ook maar 2 verdiepingen op de kaart staan, waarvan ik de onderste nu helemaal gehad heb zonder ook maar enige uitdaging van niveau (alleen een blokje verschuiven om een deur open te krijgen)
Je zal er niet al te lang mee bezig zijn, maar de kerkers hierna zullen niet meer uitdaging hebben. Ook is dit niet degene waar je het snelst doorheen zal zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
komt er nog meer van de map dan? ik zit nu in dat huis dus en heb daarvan ook maar 2 verdiepingen op de kaart staan, waarvan ik de onderste nu helemaal gehad heb zonder ook maar enige uitdaging van niveau (alleen een blokje verschuiven om een deur open te krijgen)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:20 schreef melluk het volgende:
Heb gister maar weer even 2 uur gespeeld....ben nu op zoek naar de prins van de Zora's, de zoon van die ene Zora....iemand een idee? had gister om 0.00 geen zin meer om te zoeken haha...
ooh als je antwoord er op geeft, zet het dan wel in een spoiler...
heb wel alle tears al..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]zal eens kijken..heb het nog niet gevonden dat watj e zei maar dan ga ik daarnaar zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet wel lukken vanaaf....thnx
geen probleem, mocht je er dan nog niet uitkomen dan hoor ik het wel. Je gaat nu iig de juiste richting op, in het dorp helpen ze je wel verderquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:16 schreef melluk het volgende:
[..]
zal eens kijken..heb het nog niet gevonden dat watj e zei maar dan ga ik daarnaar zoeken
moet wel lukken vanaaf....thnx
prima...ik weet nog niet welk dorp maar ben tot nu toe 1 graveyard tegengekomen dus misschien die en anders zoek ik wel verder...ik nu in ieder geval waar ik naar moet zoeken hahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen probleem, mocht je er dan nog niet uitkomen dan hoor ik het wel. Je gaat nu iig de juiste richting op, in het dorp helpen ze je wel verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan iemand mij ff een hintje (niet al te groot) geven.
THXWeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef acethemask het volgende:
Damn man.. Ik zit nu vast in de water tempel.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan iemand mij ff een hintje (niet al te groot) geven.
THXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Das geen vis, dat is een kikker!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef acethemask het volgende:
Damn man.. Ik zit nu vast in de water tempel.....
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef acethemask het volgende:
Zo ver was ik al dat ik met die clawshot ergens anders kan komen.. Ik weet alleen niet WAAR?????![]()
Was dat een kikker?? sorry hoor.. Ik vond het een dikke vis.. hahaha.... maar nu je het zegt snap ik hem wel.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]Damnnn dat is geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... Daar had ik zelf nooit aan gedacht.... Ik snapte er al nix van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik snapte al wel dat ik daar doorheen kon als er water door die gang zou komen maar niet hoe...
TOF BEDANKT![]()
kan ik vanavond weer lekker verder gamen
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef acethemask het volgende:
[..]
Damnnn dat is geniaal.... Daar had ik zelf nooit aan gedacht.... Ik snapte er al nix van..
Daarom vinden mensen die tempel lastig, ik liep er ook in vast, totdat ik het licht zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik snapte al wel dat ik daar doorheen kon als er water door die gang zou komen maar niet hoe...
TOF BEDANKT![]()
kan ik vanavond weer lekker verder gamen
![]()
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:03 schreef Cid het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]Ah nog genoeg te doen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op naar het volgende stuk van de game... Wordt dit leuk?WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:26 schreef acethemask het volgende:
Heb gisteren dungeon 3 uitgespeeld....
Nog bedankt voor die tip Pheno
Mijn favoriete gedeelte komt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op naar het volgende stuk van de game... Wordt dit leuk?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |