abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held maandag 19 maart 2007 @ 13:03:40 #251
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47431500
Je hoeft niet enorm veel te zwemmen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47437148
Ik verheug me er nu al op NOT
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
  Donald Duck held maandag 19 maart 2007 @ 15:36:55 #253
46149 __Saviour__
pi_47437294
het valt best mee. de dungeon zelf is leuk gedaan met die draaitrap en bij de boss moet je gewoon even de controls doorkrijgen, dan is ie goed te doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door __Saviour__ op 19-03-2007 15:51:53 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47437864
Het valt wel mee inderdaad, maar ik vond hem eigenlijk ook de minste tot nu toe... heb het er ook niet zo op
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_47438348
Niet al te veel spoileren svp... Ik ga morgen eens lekker op mijn gemak die dungeon door lopen...ben er wel een paar uurtjes zoet mee denk ik.
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47438879
Zoveel zwemmen was het volgens mij niet...De mogelijkheid met de schoenen maakte het wel erg leuk
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_47445138
Ik vond die boss van de Lakebed temple de mooiste en meest overweldigende van alle tempels
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_47446224
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef Sjiznit het volgende:
Ik vond die boss van de Lakebed temple de mooiste en meest overweldigende van alle tempels
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 19 maart 2007 @ 23:02:35 #259
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47456184
Ik zit momenteel in de ijstempel/huis... op zich wel een leuk level, maar heb de verkeerde bommen meegenomen

Over het zwemmen, ik vind het zwemgebeuren in deze zelde erg aangenaam en wat beter dan majora's Mask (hoewel ik best weer zo'n power charge aanval zou willen hebben).

De baas van het zandkasteel was inventief, vooral deel 2.
pi_47462025
Gisteren de Temple of Time gedaan, geweldig! Zit ook weer iets leuks in
SPOILER
Hoop dat ik nog een tijdje te gaan heb voordat ik hem uitgespeeld heb. Zit er nu zo'n 32 uur in, maar moet nog veel sidequests doen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:19:50 #261
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47463869
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef Cid het volgende:
Gisteren de Temple of Time gedaan, geweldig! Zit ook weer iets leuks in
SPOILER
Hoop dat ik nog een tijdje te gaan heb voordat ik hem uitgespeeld heb. Zit er nu zo'n 32 uur in, maar moet nog veel sidequests doen.
Ik heb volgens mij nog nauwelijks sidequests gedaan. Heb bijvoorbeeld alleen nog maar de standard bomb bag, kleine arrow bag etc.

Vind het wel een mooi spel, maar het heeft niet meer dat magische van Zelda 3... maar ja, dat had geen enkel spel meer. Ugh... herinneringen...
pi_47464884
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:19 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij nog nauwelijks sidequests gedaan. Heb bijvoorbeeld alleen nog maar de standard bomb bag, kleine arrow bag etc.

Vind het wel een mooi spel, maar het heeft niet meer dat magische van Zelda 3... maar ja, dat had geen enkel spel meer. Ugh... herinneringen...
Ik heb ze allemaal gedaan, omdat ik zo ziek ben om dat te doen
Maar er had meer in gezeten, is mijn algehele gevoel. Prachtig spel, dat zeker, maar teveel herhalingen uit oude zeldas. De nieuwe wapens zijn dan wel weer leuk, maar een paar ervan had ik wat meer puzzels verwacht
SPOILER
. Dat ding is nu wel grappig, maar echt superbruikbaar in gevechten of puzzels anders dan in die tempel, nah.
pi_47471914
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:30 schreef Pheno het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_47473227
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Maar er had meer in gezeten, is mijn algehele gevoel. Prachtig spel, dat zeker, maar teveel herhalingen uit oude zeldas.
Dat willen ze nu dus veranderen, met de statement dat dit de laatste zelda in deze format was.

Al vraag ik me dan weer af wat dat voor Zelda gaat betekenen...
pi_47473385
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef Weizz het volgende:

[..]

Dat willen ze nu dus veranderen, met de statement dat dit de laatste zelda in deze format was.

Al vraag ik me dan weer af wat dat voor Zelda gaat betekenen...
Nou voor Zelda zal het waarschijnlijk betekenen dat ze eindelijk eens wordt gepakt door Link en dat het 18+ wordt
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_47475219
Ik denk dat daar al wel zat filmpjes van te zien zijn als je dat graag wilt
pi_47486688
tvp

Heb er 16 uur ofzo opzitten, zit nu in de derde twilight zone
pi_47524088
Vraagje:
SPOILER
BlaDieBla
pi_47524358
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
SPOILER
SPOILER
Zo net Zelda uitgespeeld even overdonderd. Vond het een beetje een anticlimax, had het niet echt verwacht en opeens had ik al het einde van het Hyrule Castle bereikt.
  Donald Duck held woensdag 21 maart 2007 @ 20:48:10 #270
46149 __Saviour__
pi_47525303
Ik zit nu in het huis van dat yetibeest. maar is dat nou de nieuwe kerker of gewoon een tussen-challenge? want het ziet er zo klein uit op de kaart.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47525578
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nu in het huis van dat yetibeest. maar is dat nou de nieuwe kerker of gewoon een tussen-challenge? want het ziet er zo klein uit op de kaart.
nieuwe kerker, wel erg leuk overigens.
  Donald Duck held woensdag 21 maart 2007 @ 20:56:54 #272
46149 __Saviour__
pi_47525636
ok toch wel dus. wel héél erg klein dan. hopelijk zijn de volgende dan toch wel groter.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47532238
Dat huis duurde bij mij eigenlijk best lang. Was ook veels te koud eigenlijk.
pi_47534572
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
ok toch wel dus. wel héél erg klein dan. hopelijk zijn de volgende dan toch wel groter.
Dat dacht ik ook, maar zie het achteraf niet als eentje die bijzonder klein is ofzo. Ik vond de totaal andere sfeer wel een verademing!
pi_47535098
Hij is van buiten kleiner dan van binnen
  Donald Duck held donderdag 22 maart 2007 @ 01:07:52 #276
46149 __Saviour__
pi_47535124
komt er nog meer van de map dan? ik zit nu in dat huis dus en heb daarvan ook maar 2 verdiepingen op de kaart staan, waarvan ik de onderste nu helemaal gehad heb zonder ook maar enige uitdaging van niveau (alleen een blokje verschuiven om een deur open te krijgen)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47536770
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
komt er nog meer van de map dan? ik zit nu in dat huis dus en heb daarvan ook maar 2 verdiepingen op de kaart staan, waarvan ik de onderste nu helemaal gehad heb zonder ook maar enige uitdaging van niveau (alleen een blokje verschuiven om een deur open te krijgen)
De map blijft zo klein, maar er zitten wat meer puzzels in. Ik vind het iig een leuke 'kerker'. Eens een keer wat anders dan de doorsnee zelda kerker.
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:20:52 #278
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47538266
Heb gister maar weer even 2 uur gespeeld....ben nu op zoek naar de prins van de Zora's, de zoon van die ene Zora....iemand een idee? had gister om 0.00 geen zin meer om te zoeken haha...
ooh als je antwoord er op geeft, zet het dan wel in een spoiler...
heb wel alle tears al..
pi_47538848
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Je zal er niet al te lang mee bezig zijn, maar de kerkers hierna zullen niet meer uitdaging hebben. Ook is dit niet degene waar je het snelst doorheen zal zijn.
pi_47539393
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:20 schreef melluk het volgende:
Heb gister maar weer even 2 uur gespeeld....ben nu op zoek naar de prins van de Zora's, de zoon van die ene Zora....iemand een idee? had gister om 0.00 geen zin meer om te zoeken haha...
ooh als je antwoord er op geeft, zet het dan wel in een spoiler...
heb wel alle tears al..
SPOILER
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:16:46 #281
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47539518
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef Pheno het volgende:

[..]
SPOILER
zal eens kijken..heb het nog niet gevonden dat watj e zei maar dan ga ik daarnaar zoeken
moet wel lukken vanaaf....thnx
pi_47539850
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:16 schreef melluk het volgende:

[..]

zal eens kijken..heb het nog niet gevonden dat watj e zei maar dan ga ik daarnaar zoeken
moet wel lukken vanaaf....thnx
geen probleem, mocht je er dan nog niet uitkomen dan hoor ik het wel. Je gaat nu iig de juiste richting op, in het dorp helpen ze je wel verder
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:53:23 #283
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47540508
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

geen probleem, mocht je er dan nog niet uitkomen dan hoor ik het wel. Je gaat nu iig de juiste richting op, in het dorp helpen ze je wel verder
prima...ik weet nog niet welk dorp maar ben tot nu toe 1 graveyard tegengekomen dus misschien die en anders zoek ik wel verder...ik nu in ieder geval waar ik naar moet zoeken haha
pi_47545174
Damn man.. Ik zit nu vast in de water tempel.....
SPOILER
Maar kan iemand mij ff een hintje (niet al te groot) geven.

THX
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47545396
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef acethemask het volgende:
SPOILER
Maar kan iemand mij ff een hintje (niet al te groot) geven.

THX
SPOILER
pi_47545582
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef acethemask het volgende:
Das geen vis, dat is een kikker!

Vandaar die kikkervisjes en die poten!
pi_47545707
Zo ver was ik al dat ik met die clawshot ergens anders kan komen.. Ik weet alleen niet WAAR?????

Was dat een kikker?? sorry hoor.. Ik vond het een dikke vis.. hahaha. ... maar nu je het zegt snap ik hem wel.
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47545923
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef acethemask het volgende:
Zo ver was ik al dat ik met die clawshot ergens anders kan komen.. Ik weet alleen niet WAAR?????

Was dat een kikker?? sorry hoor.. Ik vond het een dikke vis.. hahaha. ... maar nu je het zegt snap ik hem wel.
SPOILER
pi_47546835
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef Pheno het volgende:

[..]
SPOILER
Damnnn dat is geniaal .... Daar had ik zelf nooit aan gedacht.... Ik snapte er al nix van..
SPOILER
en ik snapte al wel dat ik daar doorheen kon als er water door die gang zou komen maar niet hoe...

TOF BEDANKT kan ik vanavond weer lekker verder gamen
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47547085
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef acethemask het volgende:

[..]

Damnnn dat is geniaal .... Daar had ik zelf nooit aan gedacht.... Ik snapte er al nix van..
SPOILER
en ik snapte al wel dat ik daar doorheen kon als er water door die gang zou komen maar niet hoe...

TOF BEDANKT kan ik vanavond weer lekker verder gamen
Daarom vinden mensen die tempel lastig, ik liep er ook in vast, totdat ik het licht zag
pi_47550135
Nog maals bedankt...
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47563657
Aaarg...uitgespeeld!

Gelukkig is The Wind Waker vandaag binnen gekomen
  Donald Duck held donderdag 22 maart 2007 @ 22:33:06 #293
46149 __Saviour__
pi_47564112
die heb ik ook al klaarliggen voor als ik twilight heb uitgespeeld. en ocarina of time+masterquest heb ook alvast. dus nog tof veel zelda hierna
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47572826
SPOILER
pi_47572933
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:03 schreef Cid het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_47573250
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:

[..]
SPOILER
Ah nog genoeg te doen dus
pi_47573541
Heb gisteren dungeon 3 uitgespeeld....

Nog bedankt voor die tip Pheno
SPOILER
Nu op naar het volgende stuk van de game... Wordt dit leuk?
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47573590
Wind waker is wel een heel anders spelletje dan deze zelda... Ik zou niet met dezelfde verwachting spelen, maar je openstellen voor een nieuwe ervaring. Ik ken mensen die dat niet deden en erg positief waren, maar dat zijn er maar weinig.

TP speelt net als OT gewoon veel lekkerder...
pi_47573916
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:26 schreef acethemask het volgende:
Heb gisteren dungeon 3 uitgespeeld....

Nog bedankt voor die tip Pheno
SPOILER
Nu op naar het volgende stuk van de game... Wordt dit leuk?
Mijn favoriete gedeelte komt zo
pi_47573960
Als ik zelda een klein beetje ken.
SPOILER
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')