und und und?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend ook begonnen. Zit nu op zo'n 5 uur! Insecten aan het verzamelen.
Geweldig natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef BMH het volgende:
und und und?
Zeg. Op de Wii gestort ofzo?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend ook begonnen. Zit nu op zo'n 5 uur! Insecten aan het verzamelen.
Wiiiiiiiiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:26 schreef speknek het volgende:
Zeg. Op de Wii gestort ofzo?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Marcussi het volgende:
Ik ben nu als wolf terug in me hometown en moet een schild en zwaard te pakken zien krijgen. Ik heb het schild inmiddels gevonden maar waar kan ik het zwaard vinden? Volgens mij kijk ik er zwaar overheen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Marcussi het volgende:
Ik ben nu als wolf terug in me hometown en moet een schild en zwaard te pakken zien krijgen. Ik heb het schild inmiddels gevonden maar waar kan ik het zwaard vinden? Volgens mij kijk ik er zwaar overheen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef Pronk het volgende:
[..]ah perfect thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar moet je die 3 shadow beasts verslaan ???
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef GerritL het volgende:
zelf moet ik ook nog die brug warpen , maar heb geen warp plek op het punt waar die moet komen !
kan iemand mij verder helpen ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar moet je die 3 shadow beasts verslaan ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, precies aan de andere kantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef GerritL het volgende:
Aan de kant van hyrule field neem ik aan ?
Maar als ik daar kom s'nachts of overdag kom ik alleen die beesten tegen met van die ventjes op hun rug maar geen shadow beasts Iemand nog sugesties ??
Als het goed is heb je dat ook gezien..toen je over de Eldin bridge liep zag je dat een stuk uit de brug werd genomen en dat 3 shadow beasts niet aan de kant van Hyrule Field zaten..kwestie van opletten in het spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef GerritL het volgende:
Aan de kant van hyrule field neem ik aan ?
Maar als ik daar kom s'nachts of overdag kom ik alleen die beesten tegen met van die ventjes op hun rug maar geen shadow beasts Iemand nog sugesties ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef WjeroneW het volgende:
Zelf ook nog iets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ta mère bien.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat ook gezien..toen je over de Eldin bridge liep zag je dat een stuk uit de brug werd genomen en dat 3 shadow beasts niet aan de kant van Hyrule Field zaten..kwestie van opletten in het spel.![]()
Zelf ook nog iets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Nebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef WjeroneW het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Daar was ik aardig snel doorheenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
na een week niet spelen pas weer verder gegaan. Ik ben nu in die zandtempel, daar zit wel eventjes vast nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Daar was ik aardig snel doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wat maakt een week nou uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
na een week niet spelen pas weer verder gegaan. Ik ben nu in die zandtempel, daar zit wel eventjes vast nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot? want ik zit er nu in
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5e dungeon is trouwens wel weer een juweeltje!Ja lekker!
Nee, dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is geen al te lastige temple
Heb Ocarina of Time nog nooit heel lang gespeeld. Wel een paar uur though. Twilight Princess is een leuk spel. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet zo hemels vind als dat de meeste mensen schetsen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef melluk het volgende:
MORGUH JONGENS!!! MORGUH!!!
dan heb ik m ook :p kan m van iemand overkopen voor 35 euro!
scheelt me dus ook nog eens 20 tot 25 euro!
en dan ZELDA all the time!!
is ie even goed als ocarina of time?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Maakt niet uit, je kunt toch niet saven.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:35 schreef bikkeldesnikkel het volgende:
77uur, probeer eerst alles te fixen voor ik hyrule castle binnen ga.
ben bezig met die vogel en de ballonnen, mad irritant![]()
Voor 40 euro kan je hem nieuw kopen bij zuiderpark.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef melluk het volgende:
aye, had ik gehoord ja. ik ben nie van plan em nog een keer te spelen dus wil alles gehaald hebben in een keer. ballonnen gedoe in 1x gehaald nadat ik die post geschreven had, het was ineens makkelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 17:05 schreef Mortale het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kunt toch niet saven.
Ik vind ocarina beter.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef melluk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tof zeg
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef GerritL het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de beste manier is omTip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef Pronk het volgende:Ik quote mezelf even, ik ga vanavond weer een avondje spelen. Ik hoop dat iemand me hier hier voor vanavond mee kan helpen, ik ben hier namelijk al meer dan 1,5 uur mee bezig geweest en kom er niet echt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5e dungeon is trouwens wel weer een juweeltje!
Ja lekker!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:24 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even, ik ga vanavond weer een avondje spelen. Ik hoop dat iemand me hier hier voor vanavond mee kan helpen, ik ben hier namelijk al meer dan 1,5 uur mee bezig geweest en kom er niet echt uit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:38 schreef Nebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben gestopt bij het laatste stukje van het spel nadat ik??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Dan heb je een behoorlijke tijd doorgespeeld voordat je stopte.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben gestopt bij het laatste stukje van het spel.
Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben gestopt bij het laatste stukje van het spel nadat ikJe kwam vast niet meer verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.![]()
DIe is inderdaad wel een van de leukste.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef Nebo het volgende:
Als je eenmaal het item hebt, kun je gelijk door naar de boss, en die vind ik de beste boss uit het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch best cool gevonden.
Voor de rest had het voor mij wel wat lastiger gemogen qua gevechten, doodgaan is eigenlijk al een opgave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iig geen water, zoals de windmaker, ik werd gek van dat zeilen.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben gestopt bij het laatste stukje van het spel nadat ikLeugens!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wie wacht er nou 50 uur met stoppen als je het een kutspel vindt.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef De_Postbode het volgende:
Wie kapt er nou bij de laatste dungeon?![]()
Ik vond het sowieso geen reet aan. Ik was zwaar teleurgesteld dat het hele spel een remix was van Ocarina of Time. De muziek bij de ingang van de Temple of Time is totaal niet veranderd ten opzichte van Ocarina of Time's Temple of Time. Het is exact hetzelfde geluidsbestand. Ik heb me wel vaker geërgerd aan dingen in Twilight Princess en ik wilde het dus z.s.m. uitspelen. Uiteindelijk maar besloten om te kappen.
Het is absoluut geen slecht spel, maar ik vond het tegen het eind niet meer vermakelijk dat ik door wilde gaan.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Dat kan, ik vond het twilight gedeelte wel vernieuwend in de reeks. Ik heb zelf ook nergens vastgezeten en dacht af en toe ook van "he, dit ken ik al". Ik zal maar niet veel over het laatste gevecht zeggen,quote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond het sowieso geen reet aan. Ik was zwaar teleurgesteld dat het hele spel een remix was van Ocarina of Time. De muziek bij de ingang van de Temple of Time is totaal niet veranderd ten opzichte van Ocarina of Time's Temple of Time. Het is exact hetzelfde geluidsbestand. Ik heb me wel vaker geërgerd aan dingen in Twilight Princess en ik wilde het dus z.s.m. uitspelen. Uiteindelijk maar besloten om te kappen.
Het is absoluut geen slecht spel, maar ik vond het tegen het eind niet meer vermakelijk dat ik door wilde gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Twilight Princess heeft teveel dungeons en te weinig leven daarbuiten. Overal vind ik Wind waker beter. De geweldige sfeer en het oneindige aantal minigames en side quests maken het mindere dungeon design meer dan goed.
Twilight Princess is een erg mooi spel. Alleen hebben de devvers teveel proberen te doen waardoor niet alles tot zijn recht komt. Vooral de grote wereld word nauwelijks gebruikt. Zonde. Maar toch 50+ uur aan top vermaak
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Dus is dit nou het beste spel ooit? Hebben we hier zoveel jaar op moeten wachten? Als je het mij vraagt NEE.![]()
Ik vond het ook een remix.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is absoluut geen slecht spel, maar ik vond het tegen het eind niet meer vermakelijk dat ik door wilde gaan.
Eerste maal 36 uurtjes en uit.
2de maal 2de tempel net gehaald in 4 uur tijd.
De 2de keer spelen en je weet alles nog.
Ocarina de eerste keer echt super lang en 17 hartjes alle poe's , 80 spinnen enz.
2de, 3de enz toen ik het spel speelde heb ik dat niet meer kunnen evenaren want de eerste keer was gewoon een super belevenis.
Bij deze Zelda is het allemaal hetzelfde.
Ik doe er minder lang over en het gaat zelfs nog makkelijker.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Het beste spel ooit blijft Ocarina of Time.![]()
Ik ben blij dat dit de laatste zelda is in de LTTP/OOT stijl. Ben heel erg benieuwd wat ze nu gaan doen met de serie
Gamertag: BMHLive
Die kwam dit jaar al? Iig erg snel achter deze uitgave, als ik het goed begrepen had.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:22 schreef BMH het volgende:
Ik ben blij dat dit de laatste zelda is in de LTTP/OOT stijl. Ben heel erg benieuwd wat ze nu gaan doen met de serie
Ik heb me iig prima vermaakt, al was het meer van hetzelfde. Dat is het namelijk wel vaker bij Mario en Zelda
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hij komt absoluut niet dit jaar (wel kunnen we dit jaar Zelda: Phantom Hourglass op de DS spelen).quote:Op zondag 11 maart 2007 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kwam dit jaar al? Iig erg snel achter deze uitgave, als ik het goed begrepen had.
Ik heb me iig prima vermaakt, al was het meer van hetzelfde. Dat is het namelijk wel vaker bij Mario en ZeldaGamertag: BMHLive
Ik had begrepen dat het iig vrij snel na deze zou komen. Dus niet. Nou ja, hourglass voor dit jaar gaat ook goed komen. DSquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij komt absoluut niet dit jaar (wel kunnen we dit jaar Zelda: Phantom Hourglass op de DS spelen).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
hoe bedoel je laatste in deze stijl?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:22 schreef BMH het volgende:
Ik ben blij dat dit de laatste zelda is in de LTTP/OOT stijl. Ben heel erg benieuwd wat ze nu gaan doen met de serie[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
net de zandtempel uitgespeeld. hij was wel leuk, vooral het item is erg tof.
de baas was ook tof, alleen erg simpel. dat zijn ze allemaal wel. ik versla ze allemaal in 1 keer.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Werd tijd ookquote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
TP is de laatste game in de reeks zoals we Zelda gewend zijn.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
TP is de laatste game in de reeks zoals we Zelda gewend zijn.
Ik wil dat Link een onschuldig klein jongetje is die kwestbaar is net zoals iedereen, maar uit het niets ongelofelijk veel moed uit zichzelf haalt. In Twilight Princess komt Link zwak en ongeïnspireerd over. In Ocarina of Time had je ook een volwassen Link maar van binnen was hij alsnog een klein jongetje en dat vond ook super mooi. Ocarina of Time =
Dus de volgende Zelda moet of Link als klein broekie hebben of misschien zelfs helemaal geen Link.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Ik wil juist het tegenovergestelde, ik wil me bij een spel als Zelda in kunnen leven, mezelf kunnen identificeren met de hoofdrolspeler en me kunnen vinden in de beslissingen die hij maakt.
Het begin van OoT vond ik afschuwelijk, kinderlijke gedoe met dat gepraat met die boskleuters. Eenmaal de boom binnen was het gelijk al een goed spel, maar ik was blij dat ik eindelijk volwassen was.
Waar ik het wel met je eens ben, is dat hoe Link nu was, ook niet echt overtuigend over kwam. Aan het begin was ik kennelijk een boerenjongen met gekke geiten wat later in het verhaal absoluut niet terug kwam en een belangrijke motivatie in het verhaal was het redden van mijn zus waar ik als speler totaal niet aan gehecht was. In de volgende Zelda wil ik graag beter gemotiveerd worden om mijn groene maillot aan te trekken.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:59 schreef YourMaster het volgende:
Het begin van OoT vond ik afschuwelijk, kinderlijke gedoe met dat gepraat met die boskleuters. Eenmaal de boom binnen was het gelijk al een goed spel, maar ik was blij dat ik eindelijk volwassen was.
Het enige wat Twilight Princess beter deed dan Ocarina of Time was dat het leukere characters had. Die twee clowns vond ik het helemaal geweldig. En de Gorons hadden in dit spel veel meer karakter, en daar genoot ik ook echt van. En ook die gozer van de Malo Mart.
Ik vond Illia wel slecht gedaan. Maar Talo was dan weer m'n favoriet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
De Gorons waren zeker een stuk beter dan ze in OoT waren, maar dat bedoel ik helemaal niet. Ik had helemaal geen emotionele band gekregen met die familieleden en ik had het ook nier erg gevonden als die dood zouden gaan. Met Midna bijvoorbeeld krijg je wel een zekere band.
Bij OoT zat ik gewoon niet te wachten op dat gekke rollenspel met die kinderen om naar de eerste temple te mogen. Dat was gelukkig snel voorbij. Bij TP heb je totaal geen last van de mensen om je heen, maar ze voegen ook niets toe, en dat is jammer.![]()
Ik ben nu volgens mij bijna bij het einde van de tempel onder Lake Hyrule, ik heb wel een vraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoezo was deze zelda de laatste in deze stijl?
ze bedoelen dat de dingen zoals hyrule, het kasteel, de prinses niet meer terugkomen enzo?
hopelijk blijft het wel gewoon een grote wereld afgewisseld met dungeons.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Als je weet wat ze bedoelen mag je het zeggen. Dat het de laatste was in deze stijl is in een interview gezegd, wat daar precies mee bedoelt werd en wat er voor in de plaats komt werd niet aangegeven.![]()
"Volgende Wii-Zelda wordt mooier en diepgaander"
bron: http://www.nu.nl/news/100(...)_diepgaander%22.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: