Sfeer impressie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald\'s eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo\'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo\'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos :\'). Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar..
Ja, dat we met een man of 70-75 kwamen dus dat ze wel minimaal een euro of 1500 winst zouden draaien op ons. Maar hij had zn dag blijkbaar niet, want hij was nergens voor in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
heb je gezegd dat we met 60 man kwamen
Die gasten zijn zo commercieel het personeel mag daar ook geen bier voorzichzelf drinken een xtje ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat we met een man of 70-75 kwamen dus dat ze wel minimaal een euro of 1500 winst zouden draaien op ons. Maar hij had zn dag blijkbaar niet, want hij was nergens voor in.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
JOEHOEEEEEE IS IEDEREEN AL NAAR BEDSTOMME MEETERS
Proostquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:03 schreef Stofje het volgende:
Ik overw... ik néém gewoon nog een laatste biertje!
Fit hihiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:09 schreef Stofje het volgende:
Slaapt iedereen al, om morgen zo fit mogelijk voor de dag te komen?
Hoiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
MISHOBJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:15 schreef Stofje het volgende:
Portishead. Even stil. Even genieten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:15 schreef Godshand het volgende:
als er niks tussen komt ben ik er rond 20 uur
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
tulak ik ga je meeten weer, hoogtepuntje weer van de maand
En morgen kan dat allemaal in real live!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:32 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me in m'n element. MSN-gesprekjes open, FOK open, puik muziekje, biertje, chipje.
*ril.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En morgen kan dat allemaal in real live!
Vast wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Is er morgen eigenlijk al iemand om 4 uur?
Wel rond 5quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Is er morgen eigenlijk al iemand om 4 uur?
Absoluut, ik denk dat er een hoop mensen met je mee gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:42 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben er wel vroeg, zo vroeg weet ik niet... Ik duik iig ook de dichtsbijzijnde mac bij Stairway in rond een uurtje of 5/6
Ik nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:43 schreef Stofje het volgende:
Ik ben om 6 uur gewoon pannekoeken eten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:43 schreef Stofje het volgende:
Ik ben om 6 uur gewoon pannekoeken eten.
Ik zal die ene even opzoeken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben mn camera kwijt ik wil nog wat puike foto's maken van yvonne met ikwil ookwatzeggen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zal die ene even opzoeken.
![]()
Drank heeft me al over mijn verdriet om dit treurige feit heen geholpen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom, is maar 5 minuutjes met de bus vanaf CS.
Gratis bier, gratis pannekoeken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Drank heeft me al over mijn verdriet om dit treurige feit heen geholpen.
Ik zie je morgen avond in de Stairway. Maar bedankt voor de uitnodiging!
Hij heeft nog een tijdje in de eerste OP's gestaan maar daar werd ie ineens uitgehaald.quote:
opgelostquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hij heeft nog een tijdje in de eerste OP's gestaan maar daar werd ie ineens uitgehaald.
Heel gek![]()
We hebben met een aantal mensen afgesproken rond half5 meeting point op Utrecht csquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nouja, ik zie welOm 4 uur komt mijn treintje aan namelijk
Half 5 meeting point... dan ben ik daar ook welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We hebben met een aantal mensen afgesproken rond half5 meeting point op Utrecht cs![]()
Mijn trein komt 16.09 dan ben ik daar met Guitaristen iedereen is welkom uiteraard om ons op te zoeken
kiek maar
Ze lacht iig lief op skypequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:![]()
IK KOM NIET!!
ik ben bang voor misshobje
Sukkel olsentwin kom nouquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:![]()
IK KOM NIET!!
ow jij komt ook? dan kom ik al helemaal nietquote:
awww wat flauwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:57 schreef TheSwooshdockSaint... het volgende:
[..]
ow jij komt ook? dan kom ik al helemaal niet
Jij bent sowieso een bange poepertquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:![]()
IK KOM NIET!!
Die zin klopt natuurlijk voor geen meterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga naar beneden... voor de mensen die ik morgen niet meer spreek, tot vanavond![]()
voor jou jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een bange poepert![]()
ALTIJD HE DIE AJACIEDEN WEGRENNENquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow jij komt ook? dan kom ik al helemaal niet
boeieeeeeequote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die zin klopt natuurlijk voor geen meter
IK BEN VERDOMME GEEN AJACIED, HEEL DAT VOETBAL KAN ME GEEN FUCK SCHELENquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ALTIJD HE DIE AJACIEDEN WEGRENNEN![]()
homoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:04 schreef TheSwooshdockSaint... het volgende:
[..]
IK BEN VERDOMME GEEN AJACIED, HEEL DAT VOETBAL KAN ME GEEN FUCK SCHELEN
oh dacht ff dat je devrim wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
IK BEN VERDOMME GEEN AJACIED, HEEL DAT VOETBAL KAN ME GEEN FUCK SCHELEN![]()
Verkapte ik-heb-danny-in-mijn-msn-lijst-staan-postquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Danny is online misschien wil die ook wel naar de meet komen mishob regel ffkes
nee gek die zag ik posten op fok netquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-danny-in-mijn-msn-lijst-staan-post
Oh op die manierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee gek die zag ik posten op fok net
latorzquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh op die manier![]()
Nou tot morgen dan maar hè?![]()
Weet je dat heel zeker? Ik bedoel.. het hoeft niet hoor. Niet dat je je verplicht voelt enzo.quote:
Volgens mij slaat pdl me anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Ik bedoel.. het hoeft niet hoor. Niet dat je je verplicht voelt enzo.
Kijk daar heb je dan handig die envelop voor enzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Danny is online misschien wil die ook wel naar de meet komen mishob regel ffkes
omdat ze niet komtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij staat niet in de OP c_c, hoezo dat?
quote:
De OP klopt van geen kantquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij staat niet in de OP c_c, hoezo dat?
Kom je wel dan?quote:
mogge!quote:
Ah, goed planquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We hebben met een aantal mensen afgesproken rond half5 meeting point op Utrecht cs![]()
Mijn trein komt 16.09 dan ben ik daar met Guitaristen iedereen is welkom uiteraard om ons op te zoeken
kiek maar
Ik was in de HMH.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:26 schreef Stofje het volgende:
Snap ik ook niet, Paultje. PDL slaapt al, remlof en skippybal zitten in Paradiso, de rest weet ik niet
.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef Sala-adin het volgende:
IK kan niet wachten om alle porems te zien van jullie ONZ users
mijn DNS lag eruitquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef Sala-adin het volgende:
IK kan niet wachten om alle porems te zien van jullie ONZ users
aah lieverd tochquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet in lijst favo fokker?
Ga blood in blood out kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Paco een beetje klinken als een broodje bij de McDonalds in de Mexicaanse week ofzo
McPaco, nu dubbel veel vlees met gebakken spek en frisse ijsberg sla!
hihihiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Paco een beetje klinken als een broodje bij de McDonalds in de Mexicaanse week ofzo
McPaco, nu dubbel veel vlees met gebakken spek en frisse ijsberg sla!
Wat moeten ajacieden in dit topicquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:07 schreef Jasza het volgende:
Gekkenhuis hoor
Wat moet Eins in de titel Paultjuhhh
quote:
Rellenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat moeten ajacieden in dit topic
NIet hijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Je staat in mn FoBo hoor Sala-Dinwhehehe
Marco nodigt mij niet uit he. Dan maar naar een ONZ-meet.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:12 schreef EdgarDavids het volgende:
[..]
Marco nodigt mij niet uit he. Dan maar naar een ONZ-meet.
Nee want die zitten in voetbal en niemand daarvan komt, ohja alleen die Utregt gozerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
der komen toch niet allemaal van die mensen die het de gehele avond over voetbal gaan hebben he
En ik. Jullie kunnen mij herkennen vanuit mijn fotoboek trouwens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee want die zitten in voetbal en niemand daarvan komt, ohja alleen die Utregt gozer![]()
Vrijdag 9 februari 2007quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:17 schreef EdgarDavids het volgende:
[..]
En ik. Jullie kunnen mij herkennen vanuit mijn fotoboek trouwens.
Kutkloon!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:17 schreef EdgarDavids het volgende:
[..]
En ik. Jullie kunnen mij herkennen vanuit mijn fotoboek trouwens.
Hoe bedoel je genoeg gebaggerd?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef SiemeN het volgende:
Genoeg gebaggerd.
Siemen kakkerlakkkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef SiemeN het volgende:
Genoeg gebaggerd.
ik ga heel misschien wel in Utrecht eten, niet bij de Stairway Though.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef Sala-adin het volgende:
WIe gaat allemaal daar eten eigenijk?
Ik wil bij lokale turkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ga heel misschien wel in Utrecht eten, niet bij de Stairway Though.
Kakkerlak?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Kakkerlak?.
EdgarDavids is niet voor niets van mij hoor.
Wast maar zo'n feestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
der komen toch niet allemaal van die mensen die het de gehele avond over voetbal gaan hebben he
lokale turk is slecht heb ik gehoord ??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik wil bij lokale turk
of anders een mac ofzo
doe ik ook wellusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:47 schreef SiemeN het volgende:
Ik opende bijna een bagger-topic in mijn eigen forum..
meid tochquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:47 schreef SiemeN het volgende:
Ik opende bijna een bagger-topic in mijn eigen forum..
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef SiemeN het volgende:
Achja. Ik heb m'n kloons nog.
Effe een vraagje.. Hoe ga jij naar Utrecht en hoelaat/??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
ik kan geen wietjes kopen in Assen want ik heb geen fiets! dus noujaa, ik zou toch nog met TheSorrow gaan tafel voetballen in de shop in Utrecht
WATquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet nog knuffelen met HobbeMeis en Janetje![]()
Ja dat bedoelt ie welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT!!?!? HOBBEMEIS ?!!?
als je maar geen misshobje daarmee bedoelt!
Zeg eens....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT!!?!? HOBBEMEIS ?!!?
als je maar geen misshobje daarmee bedoelt!
MAAR MISSHOBJE IS VAN MIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens....
HobbeMeis is wel (c) Copyright bij HM2![]()
![]()
Kijk maar eens braaf in haar Sig
![]()
Heb daar wel effe € 500,-- voor betaald (oh nee dat was foor de Fok!-voor-Fok-actie![]()
![]()
Je kan haar terug kopen voor €550,--quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
MAAR MISSHOBJE IS VAN MIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik betaal niet voor vrouwenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je kan haar terug kopen voor €550,--
ik rij met iemand mee , ga niet met de trein. Van mij mag je mee maar ik weet niet hoe dat zit met RealZeus en ik weet ook niet of hij nog online komt vandaag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe een vraagje.. Hoe ga jij naar Utrecht en hoelaat/??
Ik ga ook heen vanavond, vanuit Assen ook nog eens.![]()
Moet nog knuffelen met HobbeMeis en Janetje![]()
ontopic gaarnequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Witte bolletjes met ham en kaas in het tosti ijzer en dan met joppie saus
ik ga al met eigen auto heen... zit morgen ook in utrecht (FOT-meet) en blijf daarom daar ook overnachten ... Hoef ik je dus niet op te pikken..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik rij met iemand mee , ga niet met de trein. Van mij mag je mee maar ik weet niet hoe dat zit met RealZeus en ik weet ook niet of hij nog online komt vandaag.
Kans verspeeld... HobbeMeis is overgegaan naar andere eigenaarquote:
ooh zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik ga al met eigen auto heen... zit morgen ook in utrecht (FOT-meet) en blijf daarom daar ook overnachten ... Hoef ik je dus niet op te pikken..
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ooh zonee dat hoeft niet , maar thanks voor t aanbod !!
Als je er 1 maakt voor mij dan doe ik hem aan ( mits heel puikequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:12 schreef longinus het volgende:
Zijn er al naamkaartjes gemaakt
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07065/Siemen.jpg]afbeelding][/url]
print maar vast uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Als je er 1 maakt voor mij dan doe ik hem aan ( mits heel puike)
Kutquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
print maar vast uit
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
print maar vast uit
[afbeelding]
én we gaan praaaateenquote:
ik ben blond. zou dat opvallen?quote:
whehequote:
Na een FoBo spiek... Hmmzzz je gaat vanavond met een zwarte pruik op en zwarte contactlezen???quote:
Hoi Sanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:43 schreef Sanne het volgende:
Snipverkouden en overal spierpijn.
Ik zal me tot het campen beperken vandaag. Veel plezier jullie allemaal!
dat is inderdaad een beste optie..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na een FoBo spiek... Hmmzzz je gaat vanavond met een zwarte pruik op en zwarte contactlezen???![]()
We kunnen je verwarren met yvonne.quote:
Goede combinatie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat is inderdaad een beste optie..
maar neeGewoon, blond groene ogen
oei. dan doe ik een bordje, 'Ik ben NIET yvonne'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We kunnen je verwarren met yvonne..
Je komt als zeehond?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:als jullie mn FoBo bekeken hebben denk ik dat ik sowieso wel door een paar herkend word.
Ik neem de knuppels wel mee.quote:
nja, daar ben ik aan te herkennen dusquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Niet. Er komen nog een zooi aftermeet topics en dan de aankondiging voor de volgende.
Baal je nu? Dat is je trein naar Utrecht....quote:Utrecht Centraal 5 Stoptrein Zoetermeer, Gouda, Woerden Let op, vertrekspoor gewijzigd.
Rijdt niet verder dan gouda.
B. Atsquote:
Mijn trein?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Baal je nu? Dat is je trein naar Utrecht....
Intercitys rijden helemaal niet![]()
Jah kijk maar: http://www.traphic.nl/trein.aspxquote:
Nou, dan ga ik maar alvast richting Utrecht.quote:11:50 uur Utrecht<->Den Haag/Rotterdam Op last van de brandweer rijden er tussen Gouda en Gouda Goverwelle geen treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
Ja ik las: "Op last van de brandweer". Zal vanmiddag wel normaal treinverkeer zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jah kijk maar: http://www.traphic.nl/trein.aspx
Tussen Utrecht en Den Haag geen intercities. Hetzelfde voor Rotterdam. Alleen stoptreinen ofzo.
MAarrrrrr, iemand heeft op Goude z'n schooltas vergeten ofzo dus nu is het complete station ontruimd ofzoen mag er geen trein langs
Ga je via Arnhem, daar doet alles het normaalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar alvast richting Utrecht..
nee tis gewoon een gaslek... jammer wel hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tussen Utrecht en Den Haag geen intercities. Hetzelfde voor Rotterdam. Alleen stoptreinen ofzo.
MAarrrrrr, iemand heeft op Goude z'n schooltas vergeten ofzo dus nu is het complete station ontruimd ofzoen mag er geen trein langs
YILDIZquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kunt vanaf Alphen aan de Rijn wel gewoon naar Utrecht.. zou je kunnen doen ;dquote:
Ach, over een paar uurtjes is dit weer helemaal weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je kunt vanaf Alphen aan de Rijn wel gewoon naar Utrecht.. zou je kunnen doen ;d
ik moet in Utrecht wiet halenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef purplerose het volgende:
owja, nog even een oproepje....
Iedereen die vanavond wiet bij zich heeft, mogen uiteraard een gift aan mij doen in de vorm van een klein plukje wiet, zodat ik het weekend doorkom. hihi
Ik heb powerplant gehaald bij onze sjop en die plant doet zn naar eer aan, hij heeft powahquote:
Toffe film!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:58 schreef Stofje het volgende:
Kut! Vanavond komt The Dentist op Net 5, over een vrouw met rotte tanden en een riekende adem, die haar mismaakte kind verwaardloost door regelmatig met pubers te neuken en daardoor ernstige ziektes oploopt.
Junkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef purplerose het volgende:
owja, nog even een oproepje....
Iedereen die vanavond wiet bij zich heeft, mogen uiteraard een gift aan mij doen in de vorm van een klein plukje wiet, zodat ik het weekend doorkom. hihi
Lees de post daarboven es, dan wordt het duidelijkerquote:
Hihi.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:58 schreef Stofje het volgende:
Kut! Vanavond komt The Dentist op Net 5, over een vrouw met rotte tanden en een riekende adem, die haar mismaakte kind verwaardloost door regelmatig met pubers te neuken en daardoor ernstige ziektes oploopt.
Okquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie kunnen mij herkennen aan den rode blouse
STERF FK35235J23$4#2:@;2:@@:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon naar de grootste gay, dat is Paultjuh want hij is voor FCU![]()
Ja, waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
weheheh ohja jou ging ik zo meeten
Mij aan m'n rode schoenen en lichtblonde (bijna witblondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie kunnen mij herkennen aan den rode blouse
Ok, goed punt.quote:
Hmm dat wordt moeilijk dan want er lopen nog tig andere blond met blauwe ogen bimbo's rond in die tentquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:08 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Mij aan m'n rode schoenen en lichtblonde (bijna witblond) haren en blauwe eugen
![]()
Ja maar ik heb felrode laarsjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hmm dat wordt moeilijk dan want er lopen nog tig andere blond met blauwe ogen bimbo's rond in die tent
Je pikt haar dr wel uit hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hmm dat wordt moeilijk dan want er lopen nog tig andere blond met blauwe ogen bimbo's rond in die tent
Veel übermenschenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Leuk dan kom ik in me Ajax shirt, kijken hoelang het duurt voordat het vol loopt met relschoppersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef Stofje het volgende:
Ik ga in m'n NAC-shirt naar de meet. Gewoon, omdat het zondag fc utrecht - NAC is.
Vette blufquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef Stofje het volgende:
Ik ga in m'n NAC-shirt naar de meet. Gewoon, omdat het zondag fc utrecht - NAC is.
Je bent benieuwd hoe een vent is, dit is engquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Je weet tok, ik ben benieuwd hoe skippybal is in reallife
/ignore jaszaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je bent benieuwd hoe een vent is, dit is eng![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |