Sfeer impressie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald\'s eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo\'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo\'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos :\'). Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar..
Ja, dat we met een man of 70-75 kwamen dus dat ze wel minimaal een euro of 1500 winst zouden draaien op ons. Maar hij had zn dag blijkbaar niet, want hij was nergens voor in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
heb je gezegd dat we met 60 man kwamen
Die gasten zijn zo commercieel het personeel mag daar ook geen bier voorzichzelf drinken een xtje ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat we met een man of 70-75 kwamen dus dat ze wel minimaal een euro of 1500 winst zouden draaien op ons. Maar hij had zn dag blijkbaar niet, want hij was nergens voor in.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
JOEHOEEEEEE IS IEDEREEN AL NAAR BEDSTOMME MEETERS
Proostquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:03 schreef Stofje het volgende:
Ik overw... ik néém gewoon nog een laatste biertje!
Fit hihiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:09 schreef Stofje het volgende:
Slaapt iedereen al, om morgen zo fit mogelijk voor de dag te komen?
Hoiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
MISHOBJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:15 schreef Stofje het volgende:
Portishead. Even stil. Even genieten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:15 schreef Godshand het volgende:
als er niks tussen komt ben ik er rond 20 uur
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
tulak ik ga je meeten weer, hoogtepuntje weer van de maand
En morgen kan dat allemaal in real live!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:32 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me in m'n element. MSN-gesprekjes open, FOK open, puik muziekje, biertje, chipje.
*ril.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En morgen kan dat allemaal in real live!
Vast wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Is er morgen eigenlijk al iemand om 4 uur?
Wel rond 5quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Is er morgen eigenlijk al iemand om 4 uur?
Absoluut, ik denk dat er een hoop mensen met je mee gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:42 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben er wel vroeg, zo vroeg weet ik niet... Ik duik iig ook de dichtsbijzijnde mac bij Stairway in rond een uurtje of 5/6
Ik nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:43 schreef Stofje het volgende:
Ik ben om 6 uur gewoon pannekoeken eten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:43 schreef Stofje het volgende:
Ik ben om 6 uur gewoon pannekoeken eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |