Ja, waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
weheheh ohja jou ging ik zo meeten
Mij aan m'n rode schoenen en lichtblonde (bijna witblondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie kunnen mij herkennen aan den rode blouse
Ok, goed punt.quote:
Hmm dat wordt moeilijk dan want er lopen nog tig andere blond met blauwe ogen bimbo's rond in die tentquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:08 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Mij aan m'n rode schoenen en lichtblonde (bijna witblond) haren en blauwe eugen
![]()
Ja maar ik heb felrode laarsjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hmm dat wordt moeilijk dan want er lopen nog tig andere blond met blauwe ogen bimbo's rond in die tent
Je pikt haar dr wel uit hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hmm dat wordt moeilijk dan want er lopen nog tig andere blond met blauwe ogen bimbo's rond in die tent
Veel übermenschenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Leuk dan kom ik in me Ajax shirt, kijken hoelang het duurt voordat het vol loopt met relschoppersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef Stofje het volgende:
Ik ga in m'n NAC-shirt naar de meet. Gewoon, omdat het zondag fc utrecht - NAC is.
Vette blufquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef Stofje het volgende:
Ik ga in m'n NAC-shirt naar de meet. Gewoon, omdat het zondag fc utrecht - NAC is.
Je bent benieuwd hoe een vent is, dit is engquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Je weet tok, ik ben benieuwd hoe skippybal is in reallife
/ignore jaszaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je bent benieuwd hoe een vent is, dit is eng![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |