Ik zal die ene even opzoeken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben mn camera kwijt ik wil nog wat puike foto's maken van yvonne met ikwil ookwatzeggen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zal die ene even opzoeken.
![]()
Drank heeft me al over mijn verdriet om dit treurige feit heen geholpen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom, is maar 5 minuutjes met de bus vanaf CS.
Gratis bier, gratis pannekoeken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Drank heeft me al over mijn verdriet om dit treurige feit heen geholpen.
Ik zie je morgen avond in de Stairway. Maar bedankt voor de uitnodiging!
Hij heeft nog een tijdje in de eerste OP's gestaan maar daar werd ie ineens uitgehaald.quote:
opgelostquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hij heeft nog een tijdje in de eerste OP's gestaan maar daar werd ie ineens uitgehaald.
Heel gek![]()
We hebben met een aantal mensen afgesproken rond half5 meeting point op Utrecht csquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nouja, ik zie welOm 4 uur komt mijn treintje aan namelijk
Half 5 meeting point... dan ben ik daar ook welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We hebben met een aantal mensen afgesproken rond half5 meeting point op Utrecht cs![]()
Mijn trein komt 16.09 dan ben ik daar met Guitaristen iedereen is welkom uiteraard om ons op te zoeken
kiek maar
Ze lacht iig lief op skypequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:![]()
IK KOM NIET!!
ik ben bang voor misshobje
Sukkel olsentwin kom nouquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:![]()
IK KOM NIET!!
ow jij komt ook? dan kom ik al helemaal nietquote:
awww wat flauwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:57 schreef TheSwooshdockSaint... het volgende:
[..]
ow jij komt ook? dan kom ik al helemaal niet
Jij bent sowieso een bange poepertquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:![]()
IK KOM NIET!!
Die zin klopt natuurlijk voor geen meterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga naar beneden... voor de mensen die ik morgen niet meer spreek, tot vanavond![]()
voor jou jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een bange poepert![]()
ALTIJD HE DIE AJACIEDEN WEGRENNENquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow jij komt ook? dan kom ik al helemaal niet
boeieeeeeequote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die zin klopt natuurlijk voor geen meter
IK BEN VERDOMME GEEN AJACIED, HEEL DAT VOETBAL KAN ME GEEN FUCK SCHELENquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ALTIJD HE DIE AJACIEDEN WEGRENNEN![]()
homoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:04 schreef TheSwooshdockSaint... het volgende:
[..]
IK BEN VERDOMME GEEN AJACIED, HEEL DAT VOETBAL KAN ME GEEN FUCK SCHELEN
oh dacht ff dat je devrim wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
IK BEN VERDOMME GEEN AJACIED, HEEL DAT VOETBAL KAN ME GEEN FUCK SCHELEN![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |