quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
print maar vast uit
[afbeelding]
én we gaan praaaateenquote:
ik ben blond. zou dat opvallen?quote:
whehequote:
Na een FoBo spiek... Hmmzzz je gaat vanavond met een zwarte pruik op en zwarte contactlezen???quote:
Hoi Sanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:43 schreef Sanne het volgende:
Snipverkouden en overal spierpijn.
Ik zal me tot het campen beperken vandaag. Veel plezier jullie allemaal!
dat is inderdaad een beste optie..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na een FoBo spiek... Hmmzzz je gaat vanavond met een zwarte pruik op en zwarte contactlezen???![]()
We kunnen je verwarren met yvonne.quote:
Goede combinatie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat is inderdaad een beste optie..
maar neeGewoon, blond groene ogen
oei. dan doe ik een bordje, 'Ik ben NIET yvonne'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We kunnen je verwarren met yvonne..
Je komt als zeehond?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:als jullie mn FoBo bekeken hebben denk ik dat ik sowieso wel door een paar herkend word.
Ik neem de knuppels wel mee.quote:
nja, daar ben ik aan te herkennen dusquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Niet. Er komen nog een zooi aftermeet topics en dan de aankondiging voor de volgende.
Baal je nu? Dat is je trein naar Utrecht....quote:Utrecht Centraal 5 Stoptrein Zoetermeer, Gouda, Woerden Let op, vertrekspoor gewijzigd.
Rijdt niet verder dan gouda.
B. Atsquote:
Mijn trein?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Baal je nu? Dat is je trein naar Utrecht....
Intercitys rijden helemaal niet![]()
Jah kijk maar: http://www.traphic.nl/trein.aspxquote:
Nou, dan ga ik maar alvast richting Utrecht.quote:11:50 uur Utrecht<->Den Haag/Rotterdam Op last van de brandweer rijden er tussen Gouda en Gouda Goverwelle geen treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
Ja ik las: "Op last van de brandweer". Zal vanmiddag wel normaal treinverkeer zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jah kijk maar: http://www.traphic.nl/trein.aspx
Tussen Utrecht en Den Haag geen intercities. Hetzelfde voor Rotterdam. Alleen stoptreinen ofzo.
MAarrrrrr, iemand heeft op Goude z'n schooltas vergeten ofzo dus nu is het complete station ontruimd ofzoen mag er geen trein langs
Ga je via Arnhem, daar doet alles het normaalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar alvast richting Utrecht..
nee tis gewoon een gaslek... jammer wel hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tussen Utrecht en Den Haag geen intercities. Hetzelfde voor Rotterdam. Alleen stoptreinen ofzo.
MAarrrrrr, iemand heeft op Goude z'n schooltas vergeten ofzo dus nu is het complete station ontruimd ofzoen mag er geen trein langs
YILDIZquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kunt vanaf Alphen aan de Rijn wel gewoon naar Utrecht.. zou je kunnen doen ;dquote:
Ach, over een paar uurtjes is dit weer helemaal weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je kunt vanaf Alphen aan de Rijn wel gewoon naar Utrecht.. zou je kunnen doen ;d
ik moet in Utrecht wiet halenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef purplerose het volgende:
owja, nog even een oproepje....
Iedereen die vanavond wiet bij zich heeft, mogen uiteraard een gift aan mij doen in de vorm van een klein plukje wiet, zodat ik het weekend doorkom. hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |