Verkapte ik-heb-danny-in-mijn-msn-lijst-staan-postquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Danny is online misschien wil die ook wel naar de meet komen mishob regel ffkes
nee gek die zag ik posten op fok netquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-danny-in-mijn-msn-lijst-staan-post
Oh op die manierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee gek die zag ik posten op fok net
latorzquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh op die manier![]()
Nou tot morgen dan maar hè?![]()
Weet je dat heel zeker? Ik bedoel.. het hoeft niet hoor. Niet dat je je verplicht voelt enzo.quote:
Volgens mij slaat pdl me anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Ik bedoel.. het hoeft niet hoor. Niet dat je je verplicht voelt enzo.
Kijk daar heb je dan handig die envelop voor enzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Danny is online misschien wil die ook wel naar de meet komen mishob regel ffkes
omdat ze niet komtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij staat niet in de OP c_c, hoezo dat?
quote:
De OP klopt van geen kantquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij staat niet in de OP c_c, hoezo dat?
Kom je wel dan?quote:
mogge!quote:
Ah, goed planquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We hebben met een aantal mensen afgesproken rond half5 meeting point op Utrecht cs![]()
Mijn trein komt 16.09 dan ben ik daar met Guitaristen iedereen is welkom uiteraard om ons op te zoeken
kiek maar
Ik was in de HMH.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:26 schreef Stofje het volgende:
Snap ik ook niet, Paultje. PDL slaapt al, remlof en skippybal zitten in Paradiso, de rest weet ik niet
.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef Sala-adin het volgende:
IK kan niet wachten om alle porems te zien van jullie ONZ users
mijn DNS lag eruitquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef Sala-adin het volgende:
IK kan niet wachten om alle porems te zien van jullie ONZ users
aah lieverd tochquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet in lijst favo fokker?
Ga blood in blood out kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Paco een beetje klinken als een broodje bij de McDonalds in de Mexicaanse week ofzo
McPaco, nu dubbel veel vlees met gebakken spek en frisse ijsberg sla!
hihihiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Paco een beetje klinken als een broodje bij de McDonalds in de Mexicaanse week ofzo
McPaco, nu dubbel veel vlees met gebakken spek en frisse ijsberg sla!
Wat moeten ajacieden in dit topicquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:07 schreef Jasza het volgende:
Gekkenhuis hoor
Wat moet Eins in de titel Paultjuhhh
quote:
Rellenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat moeten ajacieden in dit topic
NIet hijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Je staat in mn FoBo hoor Sala-Dinwhehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |