you point?quote:
Wees blij.quote:
Erg he? We hebben blijkbaar echt geen reet te doenquote:
Ja he. Nouja, morgen dan maar. Ff uit zien te leggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan eh, ben je nu een beetje laat hè
Is dat nou niet irritant om telkens weer onder elk berichtje V. te moeten zetten?quote:
En, heb je nu werk? Zo ja, welke afdeling?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk helemaal niet.![]()
Daarom ga ik straks ff langs bij dat lauwe call center waar Hawaii_Tim ook werkt. Heb ik in ieder geval weer geld.![]()
Moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Neleos het volgende:
Ik ga even naar de bank. Ik moet me nog steeds legitimeren daar.
Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie hebben weer de grootst mogelijk onzin lopen uitkramen?
Niet iets om trots op te zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Ja okay, maar jij hoort ook tot het meubilair van deze reeks. AKQ-SC = Soempie.`
Een echte AKQ'er zou moeten weten dat dat een geautomatiseerd V.'tje is. Zodra ik reageer in een topic wordt dat V.'tje volautomatisch onderaan mijn post geplaatst. Bij een nieuw topic moet ik het wel zelf doen, helaas.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Is dat nou niet irritant om telkens weer onder elk berichtje V. te moeten zetten?![]()
BF'er?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent een BF'er, niks mis mee toch?
Jij woont in de buurt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier (Nijmegen) is 't alweer aan het dooien.
Sneeuw is altijd tof, alleen die blubber daarna waarbij je over alles uitglijdt is minder
.
Helemaal nietquote:
Ah, je hebt het gezien?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met je filmpje ervan ook nog eens hè
Ah kijk, ik hang hier nu zon 6 maandjes en heb t nog nooit echt gezien ofzo, maar t viel me opeens opquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een echte AKQ'er zou moeten weten dat dat een geautomatiseerd V.'tje is. Zodra ik reageer in een topic wordt dat V.'tje volautomatisch onderaan mijn post geplaatst. Bij een nieuw topic moet ik het wel zelf doen, helaas.
En nee dit is geen lulverhaal, het is echt waar
V.
V.SIquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
Leg eens uit dan Verbal, hoe werkt het?
Ah, maar nou kan alleen jij zoiets. Stel nou ik zou dat ook willen, dan gaat dat niet.quote:
Nu ben ik wel benieuwd naar dat filmpje.quote:
Nee, hier ook niet. En het heeft hier amper gesneeuwd.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben niet gevallen van de fiets!!
![]()
Ja precies.quote:
Waar ga je heen dan?quote:
Vind je Shooters niet leuk? Ik ging de vorige keer helemaal hard daar!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:28 schreef Soempie het volgende:
Ik denk: Der Witz, De Drie Gezusters en De Kar
eh, die muziek valt een beetje tegenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je Shooters niet leuk? Ik ging de vorige keer helemaal hard daar!![]()
Oh!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:33 schreef Soempie het volgende:
eh, die muziek valt een beetje tegen![]()
Ja maak je het niet te bond? Want anders ben je zaterdag niets waardquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:38 schreef Soempie het volgende:
Anyway..
het is alweer even geleden. En ik heb er heel veel zin in.Voorproefje voor zaterdag
En nu ga ik een film kijken bij iemand![]()
Ik heb morgen de hele dag om bij te komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maak je het niet te bond? Want anders ben je zaterdag niets waard
Ja...tijdens je tentamenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb morgen de hele dag om bij te komen.![]()
Nee, maar die heb ik in huisquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...tijdens je tentamen
Welke film ga je kijken? The Straight Story?
quote:
Ik kan erover meepratenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vooral leuk is trouwens als een auto je inhaalt en alle blubber op je broek zit![]()
En, lekker hard terecht gekomen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben niet gevallen van de fiets!!
![]()
Die heb ik pas nog gezien! Goede, lekker rustige filmquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
Welke film ga je kijken? The Straight Story?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vast wel
Een andere bestaande optie is de negersoemp:
[afbeelding]
Ik bespeur jaloeziequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah, maar nou kan alleen jij zoiets. Stel nou ik zou dat ook willen, dan gaat dat niet.
Wat een onzin hoor.
Misschien heb ik dat nog wel ergens (maar het zou zomaar kunnen van niet). Ik ben nu op mijn werk, maar ik kijk morgen wel evenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar dat filmpje.![]()
Wat jammer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:08 schreef Homdeck het volgende:
ik kom zaterdag niet![]()
sorry voor de last minute afzegging
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef Soempie het volgende:
Ik word gewoon zwaar belachelijk gemaakt als ik er niet ben!![]()
Soempstengel![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Nesle het volgende:
Ik heb nog nooooit zo gelachen bij een Wie is de mol aflevering. Ik zak wel onwijs in de prono want mijn 2 mollen zijn er al uit![]()
Wie had je als mol dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Nesle het volgende:
Ik heb nog nooooit zo gelachen bij een Wie is de mol aflevering. Ik zak wel onwijs in de prono want mijn 2 mollen zijn er al uit![]()
Die laatste opdracht met Evaquote:
Alexxx en toen de volgende promo maar wat ingevuld want ik was pissed. En toen had ik Dickie Dik ingevuld. Nu heb ik maar Paul gevonden als molquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Die laatste opdracht met Evamet die sjaal. Je kon me opvegen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Alexxx en toen de volgende promo maar wat ingevuld want ik was pissed. En toen had ik Dickie Dik ingevuld. Nu heb ik maar Paul gevonden als mol
"We zijn naar een Iraanse disco gegaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Nesle het volgende:
Ik ook. die rolf toch.
Die Saman is wel tof
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat dat betreft had ik ook een rare ervaring vanavond.
Ik woon aan een grote verbindingsweg in Nijmegen, waar met grote regelmaat de hulpdiensten overheen rijden. Ik kijk er tegenwoordig niet meer naar om, zo gewoon is het geworden.
Vanavond half zes, ik loop de voordeur uit, en er komen twee ambulances met een noodgang voorbij, echt veel harder dan normaal. Vlak daarna nog een politiewagen precies dezelfde kant op. Dit keer vallen ze me echt op, al denk ik er verder niet over na. Ik ga rustig werken, krijgen we na een uurtje of anderhalf een telefoontje: vader van een ex-collega (en kennis), kerngezond, overleden aan een hartaanval op 52-jarige leeftijd, thuis. Om half zes. En dat gezin woont precies in de richting waarin die ambulances reden... het kan haast niet missen... die twee ambulances moeten voor hem geweest zijn. Raar moment, rare avond. Heel vreemd, zo.
Dat kon er ook nog wel bij, bovenop m'n dikke slaaptekort
Verschrikkelijk..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
Hele vreemde ervaring is dat, ja. Je hebt 't gezien, en dan pas twee uur later, krijgt zoiets ineens een hele vreemde betekenis. Ik kende die man verder niet, maar toch. Collega is een toffe meid, heeft al meer dan genoeg gezeik gehad, zielig is het gewoon.
Ik heb al 20euro per maand. En dat vind ik zat voor de goede ordequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neem dan een duurder abo of ga via internet gratis smsen ofzo.
Hij vind je leuk
Soms veel, en soms niet veel. Ik betaal 15 euro per maand, maar heb 20 euro aan beltegoed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
20 euro? Mên, hoeveel bel en sms je dan?
Wel even in de goede context plaatsen hequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand nog hier?
Nem, nog bedankt voor je hulp, liefde en vertrouwen..
Neel, gefeliciteerd! Grote klasse!![]()
There's no time like the presentquote:
Ik durf het niet aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
There's no time like the present
Ga je gang
Maar ik heb niet echt iets te melden. Ik wou gewoon ff een rijtje maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef Mikkie het volgende:
Je moet je posts nog wel een béétje zinvol maken, Neleos.
Ik denk dat ze wel heen was, toen ze is gegaan, als ze is gegaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef macondo het volgende:
OMG Soempie met haar tentamen... zou ze wel heen gaan?
Natuurlijk. Ik was nog hartstikke dronken. Maar ik ben wel gegaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef macondo het volgende:
OMG Soempie met haar tentamen... zou ze wel heen gaan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik was nog hartstikke dronken. Maar ik ben wel gegaan.![]()
ik ben nog steeds niet helemaal helder.![]()
Hoezo, dat doe ik toch ook niet>?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef Mikkie het volgende:
Je moet je posts nog wel een béétje zinvol maken, Neleos.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Achja...dat moet je ook een keer gedaan hebben. Nog leuker is als je het ook nog eens gehaald hebt
5-1 verlorenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
Nem, hoe was het poolen?
Omdat die ander zo goed was?quote:
Nee hoorquote:
quote:
quote:
Ik las zoiets tussen de "Wie is de Mol" spoilers door ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
Had je meegekregen dat Homdeck niet komt zaterdag?
Dat hoeft toch ook niet.quote:
Hij heeft korfbaltraining, geloof ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las zoiets tussen de "Wie is de Mol" spoilers door ja.
Alleen geen reden gelezen.
gemengd douchen.quote:
Ja dagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij heeft korfbaltraining, geloof ik![]()
Eh..is niet verplicht nee. Maar meestal geef je die wel als je niet komtquote:
Waarom kwam jij trouwens niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij heeft korfbaltraining, geloof ik![]()
Gemengd douchen leuk, maar niet met korfbaldamesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
gemengd douchen.![]()
Ja, dan zou ik de meeting ook afzeggen.![]()
![]()
Nee johquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
gemengd douchen.![]()
Ja, dan zou ik de meeting ook afzeggen.![]()
![]()
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
Eh..is niet verplicht nee. Maar meestal geef je die wel als je niet komt
Eens. Maar als je eerst komt en dan besluit niet te komen is het toch heel normaal dat mensen vragen waarom je dan niet komt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Eigenlijk wel raar om altijd met een reden te 'moeten' komen.
Het wordt er heus niet anders op: hij komt niet.![]()
Ik heb het nooit begrepen dat gemengd douchen. In het leger ofso snap ik het wel...maar bij een sport?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
Gemengd douchen is helemaal niet leuk. Ik vind het al stom om na volleybal te moeten douchen met allemaal andere dames.
Volgens mij is het ook een mythe dat gemengd douchen bij korfbal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het nooit begrepen dat gemengd douchen. In het leger ofso snap ik het wel...maar bij een sport?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
't Wordt er ook niet anders op nee.
Ik ga even douchen en ontbijten. Tot zo.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Laat je me alleen achter met macondo..![]()
Balen hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Laat je me alleen achter met macondo..![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst even ontbijten achter de computer
Je bent zo stil. Ik had niet door dat je er was.quote:
Als ze d'r werk maar goed doet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:31 schreef macondo het volgende:
De arts viel trouwens tegen. Ik had gerekend op een jonge vrouw, maar was een ouder korfbaltype..![]()
Ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:31 schreef macondo het volgende:
Ben nu levenslang ingeënt tegen Hepatites, DTP en voorlopig hoef ik ook niet meer wakker te liggen van de gele koorts. Alleen de knokkelkoorts kan nog lastig worden
De arts viel trouwens tegen. Ik had gerekend op een jonge vrouw, maar was een ouder korfbaltype..![]()
Gisteren poste ze dat ze even snel ging kijken voor kaarten/mensen bellen. Dus meer heb ik niet gehoord. Een vriend van me werkt op het moment in Utrecht dus die gaat vandaag kaarten halen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hee, had je al iets van MaJo gehoord over dat feest? Ik heb nog steeds niks gehoord van die vriendin. Ja, net een smsje of ik zin heb om zaterdag uit te gaan. Maar niks over dat feest.Ik ga even bellen.
![]()
Macondo?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom kwam jij trouwens niet?
Punniktraining?![]()
Uhm ja lang verhaal...quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Uhm ja lang verhaal. Komt er op neer dat Soempie en ik elkaar liever zien als we met zijn tweeën zijn![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef Neleos het volgende:
Met hoeveel mensen zijn we morgen eigenlijk?
6? Als Asmo ook komt?
quote:
Istie een zondag niet open dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
vind ik ook.
ik heb gister m'n stuk over de martinikerk nog eens gelezen. Jammer dat ik er niet eerder ben om een hoogst interessante () rondleiding te geven. Maar dat houd je nog te goed.
![]()
Ohja. Die rondleiding. Dat kan ook nog wel om 4 uur 's nachts toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
vind ik ook.
ik heb gister m'n stuk over de martinikerk nog eens gelezen. Jammer dat ik er niet eerder ben om een hoogst interessante () rondleiding te geven. Maar dat houd je nog te goed.
![]()
Ik denk dat dat wel interessant kan worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef Neleos het volgende:
Ohja. Die rondleiding. Dat kan ook nog wel om 4 uur 's nachts toch?![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
Ik maak wel even een nieuw AKQ topic anders?
Succes.quote:
Doe ik niet.quote:
Nu Homdeck afgevallen is klopt dat wel jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef Soempie het volgende:
Ik bedenk net dat jullie elkaar allemaal al kennen. Alleen ik ben nieuw
10%.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:32 schreef ScottTracy het volgende:
Speciaal naar de kapper voor die meeting?
Jaquote:
Omdat ik dus nu naar een schoolfeest ga waar alleen de brug en 2eklassers komenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
Leuk toch? Hoezo:?
Wij hadden nooit schoolfeesten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:38 schreef Neleos het volgende:
Schoolfeesten waren altijd gaaf vroeger.
Beetje gabberen in de aula.![]()
Nee nee, zo erg was het niet. Aan de buitenkant kon je het niet zien bij mij. (gelukkig maar achterafquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
je gaat nu toch niet vertellen dat je een gabber was he. Met aussie of cavello. En kaal of van dat opgeschoren haar.![]()
![]()
![]()
hakken kan ik helemaal niet.![]()
Toen zat ik in de tweede. Maar wij hadden nog redelijk wat Alto's en buitenlanders in de klas.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:49 schreef Soempie het volgende:
Ach ja, toen zat ik in de brugklas. Volgens mij waren alle jongens gabbers bij mij in de klas. En die meisjes met van dat strak achterover gekamde haar![]()
Ja, wat is dat eigenlijk. Daar hoorde ik laatst iemand over.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:52 schreef Nesle het volgende:
Jumpen is het tegenwoordig helemaal bij ons
Dan had je op mijn middelbare school nog wel redelijk veel lotgenoten gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef Soempie het volgende:toen had ik t-shirts van Kurt Cobain
je snapt wel dat ik niet echt in de groep viel
Ik heb wel een filmpje van mijn klasgenoten, heb ik woensdag gefilmd:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, wat is dat eigenlijk. Daar hoorde ik laatst iemand over.
ja, na de brugklas bij mij op school ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:54 schreef Neleos het volgende:
Dan had je op mijn middelbare school nog wel redelijk veel lotgenoten gehad![]()
Vind ik ook hoor, bij mij op school zijn ze allemaal veeeeeeet goed volgens henzelf, maar ik kan betere vindenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:03 schreef Soempie het volgende:
die op dat tweede filmpje is er beter in
Die eerste heb ik een beetje een boerenklompen idee![]()
sorrie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |