quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Serieus...Rome moet je echt een keer heen
Stuurquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef B.ertha het volgende:
ik heb een hele gids gemaakt over half rome, voor kcv
Ik weet meer
Ik heb kunstgeschiedenis gedaan. Ik kan je alles vertellen over de kunstwerken en gebouwen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet meer
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
StuurIk moet 6 verslagen/andere shit nog maken voor CKV
Soortgelijk ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet wel 'dat kost me een rib uit m'n lijf'
maar ik snapte de nier wel hoor![]()
Maar ik hou van avontuur en zelf onderzoekenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet meer
Wil je Colossus of the Nile, Capitool of Via Appia?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
StuurIk moet 6 verslagen/andere shit nog maken voor CKV
Die vond ik nou juist niet zo heel bijzonderquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De trevi-fontein. (bijna) mooiste in heel rome
zwijmel![]()
quote:
Colosseum was wel mooi (ook van binnen), maar zó ontzettend veel minder dan dat het gehyped wordt. Net als die Sixtijnse kapel. Heel mooi, maar echt niet mooier dan sommige andere schilderingen. ze vallen tegen omdat ze zo overrated zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vond ik nou juist niet zo heel bijzonder
Maarja..ik ben dan ook niet zo into sculpturen.
Het Colliseum was trouwens voor het eerst open aan de binnenkant toen ik er was. Dus dat heb ik gezien. Dat vond ik wel erg cool. Dat is jaren lang dicht geweest
Ja over van alles en nog wat dus. Moet gewoon 1 a4tje getikt zijn, maar ik kan het niet opbrengen voor zon prutvak. We doen dan ook niks in de les, gewoon beetje via de beamer op de pc naar youtube wat filmpjes kijken enzoquote:
Moet je het hebben? kun je t inkorten ofzo. Staat nog niet op internet, dus gepakt wordt je nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja over van alles en nog wat dus. Moet gewoon 1 a4tje getikt zijn, maar ik kan het niet opbrengen voor zon prutvak. We doen dan ook niks in de les, gewoon beetje via de beamer op de pc naar youtube wat filmpjes kijken enzo
Moet gaan over een land, boek, film, toneelstuk, musical of iets anders cultureels
Oh ja...het is ook niet mooi, maar wel heel gaaf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Colosseum was wel mooi (ook van binnen), maar zó ontzettend veel minder dan dat het gehyped wordt. Net als die Sixtijnse kapel. Heel mooi, maar echt niet mooier dan sommige andere schilderingen. ze vallen tegen omdat ze zo overrated zijn.
ja hoor, tof!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
Heb je iets aan een A-4tje over de martinikerk in Groningen? Dan heb je architectuur..
Ik heb m'n hele CKV1 dossier nog op de computer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef Nesle het volgende:
ja hoor, tof!ik pm je! en b.ertha ook
Ik denk dat het voor mij vooral zo tegenviel omdat het topdruk was. Je kon echt net staan, stilstaan was geen optie en we moesten bijna handjes vasthouden om de groep niet kwijt te raken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja...het is ook niet mooi, maar wel heel gaaf.
Sixtijnse kapel wilden we wel zien maar de ene dag dat we er waren stond er al een rijd helemaal om het Vaticaan heen en de andere dag was het niet open
Maar de binnenkant van de basiliek is gewoon zo indrukwekkend. Jammer dat dat over de rug van zoveel mensen is gegaan
Dat is ook wel jammer jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij vooral zo tegenviel omdat het topdruk was. Je kon echt net staan, stilstaan was geen optie en we moesten bijna handjes vasthouden om de groep niet kwijt te raken.![]()
Stuur maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Hé Nes, wil je ook iets van Elektra of de Odyssee? zie dat ik dat ook nog heb staan.
Ohwquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef Soempie het volgende:
Oh, Nes, ik lees net m'n stuk over de Martinikerk, maar het is gortdroog en staat vol met begrippen waarvan je docent zich gaat afvragen hoe je erbij komt. Niet zo handig dus.
Zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb net een vrouwelijke sneeuwpop gemaakt![]()
oh myquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
voorbeeldstukje:
Luchtbogen die de krachten van boven naar de steunberen leiden zijn bij de martinikerk inpandig.
Wat tegenwoordig aan de binnenkant van de kerk zichtbaar is, maar wat vroeger aan de buitenkant zat, zijn de bogen van een dwerggalerij in de oostmuur van het noorder transept.
Waar is dat cup-plaatje van Soemp? Dan kunnen we vergelijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb net een vrouwelijke sneeuwpop gemaakt![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is dat cup-plaatje van Soemp? Dan kunnen we vergelijken
Komt er eentje van mij, kan ik jullie niet onthouden:quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm..ik had wat fotos online staan maar ben ze even kwijt... oh well
ik geloof dat ik B hebquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
ik gok op C, hartstikke nep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |