Inderdaad, ik mis ook altijd de helft van de grappen en verwijzingen.. Jude Law? Cupmaten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef B.ertha het volgende:
't gaat hier echt te snel, topic vol en alweer halverwegein 20 uur!
Cupmaten heb ik gezien, beetje door vorige topic gebladerd (blz 4 ofzo), maar Jude Law zegt mij ook niks. Zoek dat ook niet allemaal na te lezen, lul wel gewoon mee met wat nu wordt gezegdquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mis ook altijd de helft van de grappen en verwijzingen.. Jude Law? Cupmaten?
cup-a-soempie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:52 schreef macondo het volgende:
Het zal allemaal ongetwijfeld met Soempie te maken hebben
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:06 schreef Nesle het volgende:
nou ik heb vandaag mijn profielkeuze voor 5vwo gemaakt. Economie en Maatschappij met Management en Organisatie en Frans 2. Wordt hard werken
wat zit er ook alweer in het standaard profiel E&M?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:06 schreef Nesle het volgende:
nou ik heb vandaag mijn profielkeuze voor 5vwo gemaakt. Economie en Maatschappij met Management en Organisatie en Frans 2. Wordt hard werken
Vrijwilligerswerk. Kinderen die dan komen knutselen en spelen enzo. Deed ik vroeger zelf ook, wou nog niet wegquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk. Kinderen die dan komen knutselen en spelen enzo. Deed ik vroeger zelf ook, wou nog niet weg
knutselen blijft leuk he, het kind in je![]()
Iedere stad heeft een knutselclubje voor kinderen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat leuk!
waar kan ik me opgeven als vrijwilliger?Zit zoiets in meer steden? Of is het een lokaal iets?
pick me, pick me!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..krijg net een mailtje van de KLM met 15 mooie valentijnsvluchten. Welke mooie dame wil er mee naar Venetie?
Ik ga al, in de zomer. Maar een voorproefje zie ik wel zittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..krijg net een mailtje van de KLM met 15 mooie valentijnsvluchten. Welke mooie dame wil er mee naar Venetie?
Dat was snel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Het zit volgens mij overal, maar volgens mij is dit wel iets anders. sowieso kent iedereen elkaar al (dorp) en we gaan ook nog op kamp. Maar toch, gewoon rondkijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat leuk!
waar kan ik me opgeven als vrijwilliger?Zit zoiets in meer steden? Of is het een lokaal iets?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
ik wil wel naar venetie, maar mag ik jou inruilen voor iemand anders?![]()
Haha, oke bedankt danquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik had je ouder ingeschat, ik kijk nooit naar profielen ofzo
Dat is trouwens een compliment
Standaard:quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat zit er ook alweer in het standaard profiel E&M?
geschiedenis, aardrijkskunde, engels, nederlands, economie 1,2 ??
Gewoon met je muis naar de bodem van je scherm gaan. Dan verandert je muispijltje en kun je met met je linkermuisknop gewoon omhoog slepenquote:
nier?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was snel!
Kaartje kost EUR 212 (ex luchthavenbelasting, brandstoftoeslag en nier)
Dat mag. Maar dan betaalt die anderquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
nou, net toen ik weer naar huis zou ging het harder sneeuwen
maar heb het overleefd
ik wil wel naar venetie, maar mag ik jou inruilen voor iemand anders?![]()
ik wil liever met m'n vriendquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Gewoon met je muis naar de bodem van je scherm gaan. Dan verandert je muispijltje en kun je met met je linkermuisknop gewoon omhoog slepen
Je weet toch hoe dat gaat tegenwoordig? Een vlucht voor 9 euro maar dan komen er een miljard absurde toeslagen bij en kost het je nog 100 euroquote:
Dan moet je hem weer IETSJES naar beneden slepenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]oke, maar als ik dat doe dan wordt ie dus 2 keer zo hoog.
En dat betekent dat ik een nier moet afstaan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat tegenwoordig? Een vlucht voor 9 euro maar dan komen er een miljard absurde toeslagen bij en kost het je nog 100 euro
Dat doe ik, wijsneusquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je hem weer IETSJES naar beneden slepen
Ik bied mijn haar. Voor een mensenharenpruik wordt ook grof geld neergelegd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat tegenwoordig? Een vlucht voor 9 euro maar dan komen er een miljard absurde toeslagen bij en kost het je nog 100 euro
Oh, en dat gaat niet meer in overleg tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht! Het plan is verandert. Het wordt Rome. Veeeeel mooier
Neem mij mee! Ik kan je rondleiden!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht! Het plan is verandert. Het wordt Rome. Veeeeel mooier
Nooit gehoord? Ook een soort "gezegde".quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat betekent dat ik een nier moet afstaan?![]()
![]()
Ik weet zelf de weg al hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Neem mij mee! Ik kan je rondleiden!
Elke dag leer ik een ander gezegde van je.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nooit gehoord? Ook een soort "gezegde".
Dat je dus bereid bent veel op te offeren om iets te kunnen doen...
Ah, jij bent er dus al geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Neem mij mee! Ik kan je rondleiden!
Oh, had ik dat nog niet gezegd? Ik ben bekeerd tot de Islam vorige week. De mening van de vrouw is ondergeschikt aan de mijnequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, en dat gaat niet meer in overleg tegenwoordig?![]()
ik weet wel 'dat kost me een rib uit m'n lijf'quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nooit gehoord? Ook een soort "gezegde".
Dat je dus bereid bent veel op te offeren om iets te kunnen doen...
Zo..en nét nog bijdehand doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, jij bent er dus al geweest.
Neem mij, ik ben nog nooit in Rome geweest, dan kun je me rondleiden Nem.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |