Ben wel procestechnoloog maar op een ander vlak als jij denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef Mark_V het volgende:
Dus wie er nog een prachtbaan heeft liggen op het grensvlak van Strategie, procestechnologie, duurzaamheid en finance........ ik hou me aanbevolen
Upd: het is hier gestopt met sneeuwen, er ligt toch wel 15 centimeter ofzo
Hoezo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben wel procestechnoloog maar op een ander vlak als jij denk ik
Me tooquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik verbeter processen voor een fabriek
Ja dattequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stromingsleer, warmteleer, apparatuurkeuze
't bevalt me nog uitstekend als student.quote:
Groot gelijk, vooral niet te snel gaan werken, heb ik ook niet gedaan. Langer studeren is ceteris paribus superieurquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
't bevalt me nog uitstekend als student.![]()
rustig aan.![]()
De contradictie van werken en studerenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds niet veel zin om te gaan werken![]()
![]()
Nou ben ik ook wel ont-zet-tend lui, dus daar kan het ook mee te maken hebben.
What's not to like aan mijn leven nu, veel vakantie, lekker vaak toffe dingen doen, niemand die zeurt, geen uren in de file.......
Student zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hint voor de studenten: je mag 10(!!!) jaar over je studie doen![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
@Mark: als ik mazzel heb, heb ik m'n diploma in 6 jaar tijd gehaald
Dan heb je de verkeerde baanquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De contradictie van werken en studeren
Studeren: geen geld - wel vakantie
Werken: geld - geen vakantie
ik ook. krijg alleen maar 38 betaald.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb geen adv. 40 urige werkweek
Huh, maar je hebt 'maar' 5 jaar stufi, toch? en dan 3 jaar lenen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds niet veel zin om te gaan werken![]()
![]()
Nou ben ik ook wel ont-zet-tend lui, dus daar kan het ook mee te maken hebben.
What's not to like aan mijn leven nu, veel vakantie, lekker vaak toffe dingen doen, niemand die zeurt, geen uren in de file.......
Student zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hint voor de studenten: je mag 10(!!!) jaar over je studie doen![]()
je hebt 4 jaar stufi, en als dat op is mag je gaan lenen. weet alleen niet hoelang je mag lenenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, maar je hebt 'maar' 5 jaar stufi, toch? en dan 3 jaar lenen?
Ik moet het eens uitzoeken.![]()
Bronquote:Als je geen recht meer hebt op de prestatiebeurs, maar nog wel als voltijd student staat ingeschreven bij je opleiding, kun je nog drie jaar uitsluitend lenen. In dat geval mag je in 2007 per maand een vast bedrag van maximaal ¤ 809,93 lenen.
Nóg wel jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
het sneeuwt in Stadskanaalminivlokjes, dat wel
Ik zag het net op het journaal jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:11 schreef macondo het volgende:
Hier ligt het treinverkeer rondom schiphol al plat ..
in Emmen nog steeds geen vlokjequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
het sneeuwt in Stadskanaalminivlokjes, dat wel
herstel: het begint nuquote:
*insert makkelijke mop over gebieden die achterlopenquote:
*insert makkelijke mop over randstedelijke arrogantiequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:25 schreef Mark het volgende:
[..]
*insert makkelijke mop over gebieden die achterlopen
* Mark woont niet in de randstadquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef Homdeck het volgende:
*insert makkelijke mop over randstedelijke arrogantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |