Vrouwen shoppen.. Altijd leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie staat haar mannetje wel hoor (no pun intended).
En we hadden al aangeboden eerst vrouwen te gaan shoppen in de Engel maar dat zag ze niet zitten
4 post achter elkaar zonder tussen komst is een soempie en jij had er 3quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:53 schreef B.ertha het volgende:
Hoezo dat?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:13 schreef Nesle het volgende:
Hooi![]()
Ik ben terug van mijn culturele dagje met school![]()
Zo..kom jij even goed ermee weg!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Arie en Silvester was erg leuk!
Tikje jammer dat ik er van overtuigd was dat de show om 20:15 zou beginnen, netjes om 20:10 aan kom lopen en de foyer toch wel erg leeg vind... was het al bezig
Gelukkig had ik een stoel aan de rand, vlakbij de deur en was er een filmpje bezig toen ik binnen kwam, ik ben dus niet gespot door ze. Gelukkig
Ja. echt fantastischquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..kom jij even goed ermee weg!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms begrijp ik de roostermakers op mijn werk niet... ze hebben het gepresteerd om me op dinsdag vrij te geven, en toch vrolijk in te roosteren voor werkoverleg. Werkoverleg duurt wel 1 heel uur... Totale reistijd voor mij is een half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |