quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:13 schreef Nesle het volgende:
Hooi![]()
Ik ben terug van mijn culturele dagje met school![]()
Zo..kom jij even goed ermee weg!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Arie en Silvester was erg leuk!
Tikje jammer dat ik er van overtuigd was dat de show om 20:15 zou beginnen, netjes om 20:10 aan kom lopen en de foyer toch wel erg leeg vind... was het al bezig
Gelukkig had ik een stoel aan de rand, vlakbij de deur en was er een filmpje bezig toen ik binnen kwam, ik ben dus niet gespot door ze. Gelukkig
Ja. echt fantastischquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..kom jij even goed ermee weg!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms begrijp ik de roostermakers op mijn werk niet... ze hebben het gepresteerd om me op dinsdag vrij te geven, en toch vrolijk in te roosteren voor werkoverleg. Werkoverleg duurt wel 1 heel uur... Totale reistijd voor mij is een half uur
Hoeft niet groot te zijn, als ze maar mooi zijn.quote:
ik zeg toch..een pony.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stel: je bent een ridder, en je vindt een paard maar niks om op ten strijde te trekken om een draak te verslaan en een jonkvrouw te redden... wat voor dier zou je dan nemen?
Strikvraag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stel: je bent een ridder, en je vindt een paard maar niks om op ten strijde te trekken om een draak te verslaan en een jonkvrouw te redden... wat voor dier zou je dan nemen?
Ja maar, die lijken zo veel op paarden!quote:
Ehhhhhh... nee. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Strikvraag?
Tegenvraag: is het een rood-wit-blauwe ridder? En het paard? Is dat rood-wit-blauw?
Een struisvogel is hardstikke snel en wendbaar. Een olifant gewoon heel robuust.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ander beest dus om zelf op te rijden.
Een yak, Schotse hooglander of andere draak lijken me wel wat, die zijn wel gaaf... maar de eerste twee zijn geloof ik niet erg strijdwaardig
Rustig aan he, Sjarrel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, gedraag je.
Waaruit?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rustig aan he, Sjarrel?
Ik mag ook wel eens uit de ban springen
Neuh, dat niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een struisvogel is hardstikke snel en wendbaar. Een olifant gewoon heel robuust.
Maar gaat deze vraag nog ergens heen?
Uit de ban. Een verbastering van "uit de band" (non-engelsquote:
Die kans nadert de 100% wel héél ergquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Dikke kans dat die tieten in dat geval ook fake zijn, overigens
Die van de ring, je weet toch!quote:
Behalve dat: het wordt verdraaid lastig om je lans te vervoeren. Een Ferrari met een imperiaal is ook zo sneuquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.
Als compromis denk ik aan een Ferrari: paard als logo, snel en wendbaar, maar helaas slecht off-road. En de meeste draken wonen niet in tunnels op verharde wegen![]()
Nee, dan een struisvogel met een imperiaal, dat is sjiek!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve dat: het wordt verdraaid lastig om je lans te vervoeren. Een Ferrari met een imperiaal is ook zo sneu
Oh, ik dacht een week-quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die van de ring, je weet toch!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dan een struisvogel met een imperiaal, dat is sjiek!
Goed punt. Dan kun je die lans langs zijn nek binden. Prima te doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Mark_V het volgende:
Ik zou voor een giraffe gaan..... als klein kind vond ik die beesten al geweldig
niks mis mee hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soemp..
Ik spreek dan ook al uit jarenlange ervaringquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt. Dan kun je die lans langs zijn nek binden. Prima te doen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een week-
Zit wat in, en als je aan de andere kant van zijn nek een periscoop bevestigt kan je over heuvels kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt. Dan kun je die lans langs zijn nek binden. Prima te doen
A doorstaat de potloodtest niet, inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef Mark_V het volgende:
maar C mag ook hoor, zelfs D geen probleem, maar A......![]()
Nem wilde het over bier en tieten hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee bereiken dan?
Melkklierenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Maar gaat natuurlijk niet om het uiterlijk maar om de inhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |