Hehequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks. 't ligt hier nog. En ik werd opgebeldof ik het niet eens zou gaan inleveren.
Ik schaam me dood.![]()
nog geen week geleden hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
Het is trouwens al weer heel lang geleden dat ik shoarma op heb...
jawel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hehe![]()
Een boek te laat inleveren is toch niet het ergste wat je kan uithalen.![]()
Goed gedaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Etcetera het volgende:
ik ben ooit eens beschuldigd van het vernielen van een biebboek(waterschade) terwijl ik dat zo had meegekregen daar
'boeken lenen we niet zo uit'
ik heb geweigerd te betalendat zei niet opletten is niet mijn probleem hoor
Oef, daar was ik wel op tijd mee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Neleos het volgende:
Ik ga even naar de bank. Ik moet me nog steeds legitimeren daar.
ik had wel m'n moeder bij me als steuntje in de rugquote:
Handigquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Neleos het volgende:
Ik ga even naar de bank. Ik moet me nog steeds legitimeren daar.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had wel m'n moeder bij me als steuntje in de rug![]()
ik heb vanochtend antwoord van de woningstichting gehad op een mail die ik ruim een week geleden verzonden heb. En het was niet eens een bevredigend antwoord. hufters daarquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
Kleine ergernis: mensen die je een dag geleden een email stuurt en die nog niet geantwoord hebben
Dat is ook vrij erg jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb vanochtend antwoord van de woningstichting gehad op een mail die ik ruim een week geleden verzonden heb. En het was niet eens een bevredigend antwoord. hufters daar![]()
Vaak werkt een brief sturen nog steeds het best naar dat soort slome instanties. Helaas.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb vanochtend antwoord van de woningstichting gehad op een mail die ik ruim een week geleden verzonden heb. En het was niet eens een bevredigend antwoord. hufters daar![]()
En wat ga je nu doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik waag er wel een telefoontje aan. Maar daar wacht ik nog even mee, anders ga ik ze uitscheldenquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik waag er wel een telefoontje aan. Maar daar wacht ik nog even mee, anders ga ik ze uitschelden![]()
waarvoor?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
au
als je een boete krijgt: dat wordt een dure denk ik
quote:
Voor wanneer was het ook alweer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo zou vandaag checken of er nog kaarten waren maar ik ben nogal ongeduldig
16 Feb...volgende week vrijdag dus. Ook zin?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor wanneer was het ook alweer?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
16 Feb...volgende week vrijdag dus. Ook zin?
Of was het geen uitnodiging?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
16 Feb...volgende week vrijdag dus. Ook zin?
Min of meer welquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of was het geen uitnodiging?
Maarre, vertel er eens wat meer over dan. Ik kan het zo snel niet terug vinden.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Check de Top15 op die site!
Weet ik nog niet. Ik heb wat vrienden gemailed en MaJo had er ook wel oren naar dus die ging ook nog wat vrienden benaderen.quote:
9 hele euros + servicekostenquote:
dat is niksquote:
Weet ik ook nog niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
hoe zit dat dan eigenlijk met tijden en reizen
Ik heb geen flauw ideequote:
neequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Even tussendoor: sneeuwt het daar al?
En anders laat je ff weten wat je precies wil, misschien kan ik wel iets doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken of ik mijn oude bijbaantje nog terug kan krijgen tijdelijk, dan kan ik rustig gaan solliciteren.
Hier wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Even tussendoor: sneeuwt het daar al?
Ohja? Eehm ik weet nog niet wat ik precies wil. Commerciele economie heb ik gestudeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En anders laat je ff weten wat je precies wil, misschien kan ik wel iets doen?![]()
Nee nog niet. Degene die mee zou gaan was nog niet uit bed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:45 schreef Neleos het volgende:
Heb je je boeken al terug gebracht Soempie?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:52 schreef Neleos het volgende:
Nu nog in bed.![]()
Wat een studentengedrag![]()
Ik denk het niet echt. Ben d'r wel een beetje klaar mee...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het ook schandalig.
Ga je het student zijn missen Neleos?
Zou je interesse hebben in het bankwezen? Private Banking dan? Of beleggen? Kijk anders even (subtiele spam voor m'n werkgever) op www.vanlanschot.comquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja? Eehm ik weet nog niet wat ik precies wil. Commerciele economie heb ik gestudeerd.
Heb je die mensen nodig?
M.a.w. je kan nu achterover leunen een geen reet meer uitvoeren en toch kan je ermee afstuderen? Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef Mark_V het volgende:
Hahaaaa, meester van de situatie![]()
Vanochtend gesprek gehad met mijn scriptiebegeleider gehad en hij vond het al een prima verslag, ik kon er nu al mee afstuderen. Cijferindicatie was ook mooi, hij zei dat het zeker wel een acht of hoger zou gaan worden![]()
![]()
![]()
Dus nog een maandje en dan ben ik MSc MSc, of ben je dan MSc^2
En ik ben ook naar de kapper geweest,en mijn hoofd ziet er nu uit als een champignon..... maar ik vind het wel mooi zitten![]()
er zitten in ieder geval GEEN lelijke blonde plukken in
Ik heb trouwens geen fotos van mijn kleiwerkjes hier, maar zo mooi als de vrucht van nembrio zijn ze toch niet![]()
Nu soempie nogquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef Soempie het volgende:Mark_V
![]()
Iedereen is heel goed bezig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |