quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef Mark het volgende:
Vreemd genoeg zag ik de eerste tijd steeds een oog in het icoontje van Neleos
Hi Soemp!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:20 schreef Soempie het volgende:
Neleos, presentatie en tentamen al gehad??
Ik vond het vorige topic al erg onzinnig. Ik heb hem bij m'n bookmarks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de mensen eraan herinneren dat dit topic 50 is van de AKQ SC. Het is dus weer een rond getal en dat betekent: dubbele onzin topic
Ik ben afgestudeerd jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:20 schreef Soempie het volgende:
Neleos, presentatie en tentamen al gehad??
quote:
!!!quote:
We hebben ons kruit waarschijnlijk iets te vroeg verschotenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het vorige topic al erg onzinnig. Ik heb hem bij m'n bookmarks.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:31 schreef Neleos het volgende:
Nu ben ik een Bachelor of Business Administration.![]()
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Dan kun je er maar beter voor zorgen dat het ook een goed ontbijt isquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:31 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding] TAART!
alhoewel ik net wakker ben.
Ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:31 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding] TAART!
alhoewel ik net wakker ben.
Ik ga zo even kijken of ik mijn oude bijbaantje nog terug kan krijgen tijdelijk, dan kan ik rustig gaan solliciteren.quote:
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
En heb je al een idee waar je voor wilt gaan solliciteren?
dat is best riskantquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen afspraak bij de kapper, 14:00u
En nu maar hopen dat ze het weer goed doet anders heb ik geen tijd meer om het bij te laten groeien
een biebboek?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
en een boek een beetje gesloopt dat niet van mij is![]()
Ik zou nog even terugkijken naar Nems creatie.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
Weet je al waar je zou willen werken?
Eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
En heb je al een idee waar je voor wilt gaan studeren solliciteren?
Ik heb gister geleerd dat je over biebboeken geen smoesjes moet gaan verzinnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
hoe raad je het zo
ik zeg wel dat ik het zo tegenkwam
En je stageplek?quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou nog even terugkijken naar Nems creatie.![]()
lol vertelquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gister geleerd dat je over biebboeken geen smoesjes moet gaan verzinnen.![]()
Wat heb je gesloopt aan het boek?![]()
Oh..dus jij bent die knakker die me elke dag op de meeste irritante tijden belt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk helemaal niet.![]()
Daarom ga ik straks ff langs bij dat lauwe call center waar Hawaii_Tim ook werkt. Heb ik in ieder geval weer geld.![]()
Heb je het nou al teruggebracht dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gister geleerd dat je over biebboeken geen smoesjes moet gaan verzinnen.![]()
Wat heb je gesloopt aan het boek?![]()
Nee, dat ga ik vanmiddag doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het nou al teruggebracht dan?![]()
Nee, jij bent die knakker die mij belt als je internet er weer eens uitligtquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..dus jij bent die knakker die me elke dag op de meeste irritante tijden belt?
Ik heb gewoon XS4All dus ik HOEF niet te bellenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, jij bent die knakker die mij belt als je internet er weer eens uitligt![]()
Wat een kutplanquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
Ik had wel een mooi plan. Je kunt boeken bij de verschillende bibliotheken inleveren. Ik ga gewoon naar bv. de medische bieb. Daar hoef ik verder toch nooit meer te komen.![]()
![]()
jaquote:
Ga nou gewoon naar je eigen bieb. Dat mens weet morgen al niet eens meer dat jij een boek te laat heb teruggebracht..quote:
Niks. 't ligt hier nog. En ik werd opgebeldquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:03 schreef Etcetera het volgende:
wat heb je nou met dat boek uitgevroten?
Supershoarma!quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks. 't ligt hier nog. En ik werd opgebeldof ik het niet eens zou gaan inleveren.
Ik schaam me dood.![]()
Hehequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks. 't ligt hier nog. En ik werd opgebeldof ik het niet eens zou gaan inleveren.
Ik schaam me dood.![]()
nog geen week geleden hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
Het is trouwens al weer heel lang geleden dat ik shoarma op heb...
jawel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hehe![]()
Een boek te laat inleveren is toch niet het ergste wat je kan uithalen.![]()
Goed gedaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Etcetera het volgende:
ik ben ooit eens beschuldigd van het vernielen van een biebboek(waterschade) terwijl ik dat zo had meegekregen daar
'boeken lenen we niet zo uit'
ik heb geweigerd te betalendat zei niet opletten is niet mijn probleem hoor
Oef, daar was ik wel op tijd mee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Neleos het volgende:
Ik ga even naar de bank. Ik moet me nog steeds legitimeren daar.
ik had wel m'n moeder bij me als steuntje in de rugquote:
Handigquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Neleos het volgende:
Ik ga even naar de bank. Ik moet me nog steeds legitimeren daar.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had wel m'n moeder bij me als steuntje in de rug![]()
ik heb vanochtend antwoord van de woningstichting gehad op een mail die ik ruim een week geleden verzonden heb. En het was niet eens een bevredigend antwoord. hufters daarquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
Kleine ergernis: mensen die je een dag geleden een email stuurt en die nog niet geantwoord hebben
Dat is ook vrij erg jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb vanochtend antwoord van de woningstichting gehad op een mail die ik ruim een week geleden verzonden heb. En het was niet eens een bevredigend antwoord. hufters daar![]()
Vaak werkt een brief sturen nog steeds het best naar dat soort slome instanties. Helaas.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb vanochtend antwoord van de woningstichting gehad op een mail die ik ruim een week geleden verzonden heb. En het was niet eens een bevredigend antwoord. hufters daar![]()
En wat ga je nu doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik waag er wel een telefoontje aan. Maar daar wacht ik nog even mee, anders ga ik ze uitscheldenquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik waag er wel een telefoontje aan. Maar daar wacht ik nog even mee, anders ga ik ze uitschelden![]()
waarvoor?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
au
als je een boete krijgt: dat wordt een dure denk ik
quote:
Voor wanneer was het ook alweer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo zou vandaag checken of er nog kaarten waren maar ik ben nogal ongeduldig
16 Feb...volgende week vrijdag dus. Ook zin?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor wanneer was het ook alweer?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
16 Feb...volgende week vrijdag dus. Ook zin?
Of was het geen uitnodiging?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
16 Feb...volgende week vrijdag dus. Ook zin?
Min of meer welquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of was het geen uitnodiging?
Maarre, vertel er eens wat meer over dan. Ik kan het zo snel niet terug vinden.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Check de Top15 op die site!
Weet ik nog niet. Ik heb wat vrienden gemailed en MaJo had er ook wel oren naar dus die ging ook nog wat vrienden benaderen.quote:
9 hele euros + servicekostenquote:
dat is niksquote:
Weet ik ook nog niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
hoe zit dat dan eigenlijk met tijden en reizen
Ik heb geen flauw ideequote:
neequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Even tussendoor: sneeuwt het daar al?
En anders laat je ff weten wat je precies wil, misschien kan ik wel iets doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken of ik mijn oude bijbaantje nog terug kan krijgen tijdelijk, dan kan ik rustig gaan solliciteren.
Hier wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Even tussendoor: sneeuwt het daar al?
Ohja? Eehm ik weet nog niet wat ik precies wil. Commerciele economie heb ik gestudeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En anders laat je ff weten wat je precies wil, misschien kan ik wel iets doen?![]()
Nee nog niet. Degene die mee zou gaan was nog niet uit bed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:45 schreef Neleos het volgende:
Heb je je boeken al terug gebracht Soempie?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:52 schreef Neleos het volgende:
Nu nog in bed.![]()
Wat een studentengedrag![]()
Ik denk het niet echt. Ben d'r wel een beetje klaar mee...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het ook schandalig.
Ga je het student zijn missen Neleos?
Zou je interesse hebben in het bankwezen? Private Banking dan? Of beleggen? Kijk anders even (subtiele spam voor m'n werkgever) op www.vanlanschot.comquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja? Eehm ik weet nog niet wat ik precies wil. Commerciele economie heb ik gestudeerd.
Heb je die mensen nodig?
M.a.w. je kan nu achterover leunen een geen reet meer uitvoeren en toch kan je ermee afstuderen? Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef Mark_V het volgende:
Hahaaaa, meester van de situatie![]()
Vanochtend gesprek gehad met mijn scriptiebegeleider gehad en hij vond het al een prima verslag, ik kon er nu al mee afstuderen. Cijferindicatie was ook mooi, hij zei dat het zeker wel een acht of hoger zou gaan worden![]()
![]()
![]()
Dus nog een maandje en dan ben ik MSc MSc, of ben je dan MSc^2
En ik ben ook naar de kapper geweest,en mijn hoofd ziet er nu uit als een champignon..... maar ik vind het wel mooi zitten![]()
er zitten in ieder geval GEEN lelijke blonde plukken in
Ik heb trouwens geen fotos van mijn kleiwerkjes hier, maar zo mooi als de vrucht van nembrio zijn ze toch niet![]()
Nu soempie nogquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef Soempie het volgende:Mark_V
![]()
Iedereen is heel goed bezig hier
Ben wel procestechnoloog maar op een ander vlak als jij denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef Mark_V het volgende:
Dus wie er nog een prachtbaan heeft liggen op het grensvlak van Strategie, procestechnologie, duurzaamheid en finance........ ik hou me aanbevolen
Upd: het is hier gestopt met sneeuwen, er ligt toch wel 15 centimeter ofzo
Hoezo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben wel procestechnoloog maar op een ander vlak als jij denk ik
Me tooquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik verbeter processen voor een fabriek
Ja dattequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stromingsleer, warmteleer, apparatuurkeuze
't bevalt me nog uitstekend als student.quote:
Groot gelijk, vooral niet te snel gaan werken, heb ik ook niet gedaan. Langer studeren is ceteris paribus superieurquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
't bevalt me nog uitstekend als student.![]()
rustig aan.![]()
De contradictie van werken en studerenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds niet veel zin om te gaan werken![]()
![]()
Nou ben ik ook wel ont-zet-tend lui, dus daar kan het ook mee te maken hebben.
What's not to like aan mijn leven nu, veel vakantie, lekker vaak toffe dingen doen, niemand die zeurt, geen uren in de file.......
Student zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hint voor de studenten: je mag 10(!!!) jaar over je studie doen![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
@Mark: als ik mazzel heb, heb ik m'n diploma in 6 jaar tijd gehaald
Dan heb je de verkeerde baanquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De contradictie van werken en studeren
Studeren: geen geld - wel vakantie
Werken: geld - geen vakantie
ik ook. krijg alleen maar 38 betaald.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb geen adv. 40 urige werkweek
Huh, maar je hebt 'maar' 5 jaar stufi, toch? en dan 3 jaar lenen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds niet veel zin om te gaan werken![]()
![]()
Nou ben ik ook wel ont-zet-tend lui, dus daar kan het ook mee te maken hebben.
What's not to like aan mijn leven nu, veel vakantie, lekker vaak toffe dingen doen, niemand die zeurt, geen uren in de file.......
Student zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hint voor de studenten: je mag 10(!!!) jaar over je studie doen![]()
je hebt 4 jaar stufi, en als dat op is mag je gaan lenen. weet alleen niet hoelang je mag lenenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, maar je hebt 'maar' 5 jaar stufi, toch? en dan 3 jaar lenen?
Ik moet het eens uitzoeken.![]()
Bronquote:Als je geen recht meer hebt op de prestatiebeurs, maar nog wel als voltijd student staat ingeschreven bij je opleiding, kun je nog drie jaar uitsluitend lenen. In dat geval mag je in 2007 per maand een vast bedrag van maximaal ¤ 809,93 lenen.
Nóg wel jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
het sneeuwt in Stadskanaalminivlokjes, dat wel
Ik zag het net op het journaal jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:11 schreef macondo het volgende:
Hier ligt het treinverkeer rondom schiphol al plat ..
in Emmen nog steeds geen vlokjequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
het sneeuwt in Stadskanaalminivlokjes, dat wel
herstel: het begint nuquote:
*insert makkelijke mop over gebieden die achterlopenquote:
*insert makkelijke mop over randstedelijke arrogantiequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:25 schreef Mark het volgende:
[..]
*insert makkelijke mop over gebieden die achterlopen
* Mark woont niet in de randstadquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef Homdeck het volgende:
*insert makkelijke mop over randstedelijke arrogantie
Inderdaad, ik mis ook altijd de helft van de grappen en verwijzingen.. Jude Law? Cupmaten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef B.ertha het volgende:
't gaat hier echt te snel, topic vol en alweer halverwegein 20 uur!
Cupmaten heb ik gezien, beetje door vorige topic gebladerd (blz 4 ofzo), maar Jude Law zegt mij ook niks. Zoek dat ook niet allemaal na te lezen, lul wel gewoon mee met wat nu wordt gezegdquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mis ook altijd de helft van de grappen en verwijzingen.. Jude Law? Cupmaten?
cup-a-soempie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:52 schreef macondo het volgende:
Het zal allemaal ongetwijfeld met Soempie te maken hebben
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:06 schreef Nesle het volgende:
nou ik heb vandaag mijn profielkeuze voor 5vwo gemaakt. Economie en Maatschappij met Management en Organisatie en Frans 2. Wordt hard werken
wat zit er ook alweer in het standaard profiel E&M?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:06 schreef Nesle het volgende:
nou ik heb vandaag mijn profielkeuze voor 5vwo gemaakt. Economie en Maatschappij met Management en Organisatie en Frans 2. Wordt hard werken
Vrijwilligerswerk. Kinderen die dan komen knutselen en spelen enzo. Deed ik vroeger zelf ook, wou nog niet wegquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk. Kinderen die dan komen knutselen en spelen enzo. Deed ik vroeger zelf ook, wou nog niet weg
knutselen blijft leuk he, het kind in je![]()
Iedere stad heeft een knutselclubje voor kinderen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat leuk!
waar kan ik me opgeven als vrijwilliger?Zit zoiets in meer steden? Of is het een lokaal iets?
pick me, pick me!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..krijg net een mailtje van de KLM met 15 mooie valentijnsvluchten. Welke mooie dame wil er mee naar Venetie?
Ik ga al, in de zomer. Maar een voorproefje zie ik wel zittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..krijg net een mailtje van de KLM met 15 mooie valentijnsvluchten. Welke mooie dame wil er mee naar Venetie?
Dat was snel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Het zit volgens mij overal, maar volgens mij is dit wel iets anders. sowieso kent iedereen elkaar al (dorp) en we gaan ook nog op kamp. Maar toch, gewoon rondkijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat leuk!
waar kan ik me opgeven als vrijwilliger?Zit zoiets in meer steden? Of is het een lokaal iets?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
ik wil wel naar venetie, maar mag ik jou inruilen voor iemand anders?![]()
Haha, oke bedankt danquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik had je ouder ingeschat, ik kijk nooit naar profielen ofzo
Dat is trouwens een compliment
Standaard:quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat zit er ook alweer in het standaard profiel E&M?
geschiedenis, aardrijkskunde, engels, nederlands, economie 1,2 ??
Gewoon met je muis naar de bodem van je scherm gaan. Dan verandert je muispijltje en kun je met met je linkermuisknop gewoon omhoog slepenquote:
nier?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was snel!
Kaartje kost EUR 212 (ex luchthavenbelasting, brandstoftoeslag en nier)
Dat mag. Maar dan betaalt die anderquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
nou, net toen ik weer naar huis zou ging het harder sneeuwen
maar heb het overleefd
ik wil wel naar venetie, maar mag ik jou inruilen voor iemand anders?![]()
ik wil liever met m'n vriendquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Gewoon met je muis naar de bodem van je scherm gaan. Dan verandert je muispijltje en kun je met met je linkermuisknop gewoon omhoog slepen
Je weet toch hoe dat gaat tegenwoordig? Een vlucht voor 9 euro maar dan komen er een miljard absurde toeslagen bij en kost het je nog 100 euroquote:
Dan moet je hem weer IETSJES naar beneden slepenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]oke, maar als ik dat doe dan wordt ie dus 2 keer zo hoog.
En dat betekent dat ik een nier moet afstaan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat tegenwoordig? Een vlucht voor 9 euro maar dan komen er een miljard absurde toeslagen bij en kost het je nog 100 euro
Dat doe ik, wijsneusquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je hem weer IETSJES naar beneden slepen
Ik bied mijn haar. Voor een mensenharenpruik wordt ook grof geld neergelegd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat tegenwoordig? Een vlucht voor 9 euro maar dan komen er een miljard absurde toeslagen bij en kost het je nog 100 euro
Oh, en dat gaat niet meer in overleg tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht! Het plan is verandert. Het wordt Rome. Veeeeel mooier
Neem mij mee! Ik kan je rondleiden!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht! Het plan is verandert. Het wordt Rome. Veeeeel mooier
Nooit gehoord? Ook een soort "gezegde".quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat betekent dat ik een nier moet afstaan?![]()
![]()
Ik weet zelf de weg al hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Neem mij mee! Ik kan je rondleiden!
Elke dag leer ik een ander gezegde van je.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nooit gehoord? Ook een soort "gezegde".
Dat je dus bereid bent veel op te offeren om iets te kunnen doen...
Ah, jij bent er dus al geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Neem mij mee! Ik kan je rondleiden!
Oh, had ik dat nog niet gezegd? Ik ben bekeerd tot de Islam vorige week. De mening van de vrouw is ondergeschikt aan de mijnequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, en dat gaat niet meer in overleg tegenwoordig?![]()
ik weet wel 'dat kost me een rib uit m'n lijf'quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nooit gehoord? Ook een soort "gezegde".
Dat je dus bereid bent veel op te offeren om iets te kunnen doen...
Zo..en nét nog bijdehand doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, jij bent er dus al geweest.
Neem mij, ik ben nog nooit in Rome geweest, dan kun je me rondleiden Nem.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Serieus...Rome moet je echt een keer heen
Stuurquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef B.ertha het volgende:
ik heb een hele gids gemaakt over half rome, voor kcv
Ik weet meer
Ik heb kunstgeschiedenis gedaan. Ik kan je alles vertellen over de kunstwerken en gebouwen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet meer
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
StuurIk moet 6 verslagen/andere shit nog maken voor CKV
Soortgelijk ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet wel 'dat kost me een rib uit m'n lijf'
maar ik snapte de nier wel hoor![]()
Maar ik hou van avontuur en zelf onderzoekenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet meer
Wil je Colossus of the Nile, Capitool of Via Appia?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
StuurIk moet 6 verslagen/andere shit nog maken voor CKV
Die vond ik nou juist niet zo heel bijzonderquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De trevi-fontein. (bijna) mooiste in heel rome
zwijmel![]()
quote:
Colosseum was wel mooi (ook van binnen), maar zó ontzettend veel minder dan dat het gehyped wordt. Net als die Sixtijnse kapel. Heel mooi, maar echt niet mooier dan sommige andere schilderingen. ze vallen tegen omdat ze zo overrated zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vond ik nou juist niet zo heel bijzonder
Maarja..ik ben dan ook niet zo into sculpturen.
Het Colliseum was trouwens voor het eerst open aan de binnenkant toen ik er was. Dus dat heb ik gezien. Dat vond ik wel erg cool. Dat is jaren lang dicht geweest
Ja over van alles en nog wat dus. Moet gewoon 1 a4tje getikt zijn, maar ik kan het niet opbrengen voor zon prutvak. We doen dan ook niks in de les, gewoon beetje via de beamer op de pc naar youtube wat filmpjes kijken enzoquote:
Moet je het hebben? kun je t inkorten ofzo. Staat nog niet op internet, dus gepakt wordt je nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja over van alles en nog wat dus. Moet gewoon 1 a4tje getikt zijn, maar ik kan het niet opbrengen voor zon prutvak. We doen dan ook niks in de les, gewoon beetje via de beamer op de pc naar youtube wat filmpjes kijken enzo
Moet gaan over een land, boek, film, toneelstuk, musical of iets anders cultureels
Oh ja...het is ook niet mooi, maar wel heel gaaf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Colosseum was wel mooi (ook van binnen), maar zó ontzettend veel minder dan dat het gehyped wordt. Net als die Sixtijnse kapel. Heel mooi, maar echt niet mooier dan sommige andere schilderingen. ze vallen tegen omdat ze zo overrated zijn.
ja hoor, tof!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
Heb je iets aan een A-4tje over de martinikerk in Groningen? Dan heb je architectuur..
Ik heb m'n hele CKV1 dossier nog op de computer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef Nesle het volgende:
ja hoor, tof!ik pm je! en b.ertha ook
Ik denk dat het voor mij vooral zo tegenviel omdat het topdruk was. Je kon echt net staan, stilstaan was geen optie en we moesten bijna handjes vasthouden om de groep niet kwijt te raken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja...het is ook niet mooi, maar wel heel gaaf.
Sixtijnse kapel wilden we wel zien maar de ene dag dat we er waren stond er al een rijd helemaal om het Vaticaan heen en de andere dag was het niet open
Maar de binnenkant van de basiliek is gewoon zo indrukwekkend. Jammer dat dat over de rug van zoveel mensen is gegaan
Dat is ook wel jammer jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij vooral zo tegenviel omdat het topdruk was. Je kon echt net staan, stilstaan was geen optie en we moesten bijna handjes vasthouden om de groep niet kwijt te raken.![]()
Stuur maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Hé Nes, wil je ook iets van Elektra of de Odyssee? zie dat ik dat ook nog heb staan.
Ohwquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef Soempie het volgende:
Oh, Nes, ik lees net m'n stuk over de Martinikerk, maar het is gortdroog en staat vol met begrippen waarvan je docent zich gaat afvragen hoe je erbij komt. Niet zo handig dus.
Zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb net een vrouwelijke sneeuwpop gemaakt![]()
oh myquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
voorbeeldstukje:
Luchtbogen die de krachten van boven naar de steunberen leiden zijn bij de martinikerk inpandig.
Wat tegenwoordig aan de binnenkant van de kerk zichtbaar is, maar wat vroeger aan de buitenkant zat, zijn de bogen van een dwerggalerij in de oostmuur van het noorder transept.
Waar is dat cup-plaatje van Soemp? Dan kunnen we vergelijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb net een vrouwelijke sneeuwpop gemaakt![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is dat cup-plaatje van Soemp? Dan kunnen we vergelijken
Komt er eentje van mij, kan ik jullie niet onthouden:quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm..ik had wat fotos online staan maar ben ze even kwijt... oh well
ik geloof dat ik B hebquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
ik gok op C, hartstikke nep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |