Alexxx en toen de volgende promo maar wat ingevuld want ik was pissed. En toen had ik Dickie Dik ingevuld. Nu heb ik maar Paul gevonden als molquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Die laatste opdracht met Evamet die sjaal. Je kon me opvegen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Alexxx en toen de volgende promo maar wat ingevuld want ik was pissed. En toen had ik Dickie Dik ingevuld. Nu heb ik maar Paul gevonden als mol
"We zijn naar een Iraanse disco gegaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Nesle het volgende:
Ik ook. die rolf toch.
Die Saman is wel tof
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat dat betreft had ik ook een rare ervaring vanavond.
Ik woon aan een grote verbindingsweg in Nijmegen, waar met grote regelmaat de hulpdiensten overheen rijden. Ik kijk er tegenwoordig niet meer naar om, zo gewoon is het geworden.
Vanavond half zes, ik loop de voordeur uit, en er komen twee ambulances met een noodgang voorbij, echt veel harder dan normaal. Vlak daarna nog een politiewagen precies dezelfde kant op. Dit keer vallen ze me echt op, al denk ik er verder niet over na. Ik ga rustig werken, krijgen we na een uurtje of anderhalf een telefoontje: vader van een ex-collega (en kennis), kerngezond, overleden aan een hartaanval op 52-jarige leeftijd, thuis. Om half zes. En dat gezin woont precies in de richting waarin die ambulances reden... het kan haast niet missen... die twee ambulances moeten voor hem geweest zijn. Raar moment, rare avond. Heel vreemd, zo.
Dat kon er ook nog wel bij, bovenop m'n dikke slaaptekort
Verschrikkelijk..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
Hele vreemde ervaring is dat, ja. Je hebt 't gezien, en dan pas twee uur later, krijgt zoiets ineens een hele vreemde betekenis. Ik kende die man verder niet, maar toch. Collega is een toffe meid, heeft al meer dan genoeg gezeik gehad, zielig is het gewoon.
Ik heb al 20euro per maand. En dat vind ik zat voor de goede ordequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neem dan een duurder abo of ga via internet gratis smsen ofzo.
Hij vind je leuk
Soms veel, en soms niet veel. Ik betaal 15 euro per maand, maar heb 20 euro aan beltegoed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
20 euro? Mźn, hoeveel bel en sms je dan?
Wel even in de goede context plaatsen hequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand nog hier?
Nem, nog bedankt voor je hulp, liefde en vertrouwen..
Neel, gefeliciteerd! Grote klasse!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |