Gaarne. Ik zie op Ticketservice dat ze 8 dagen voor het concert niet meer verkopen en vandaag is het de 8e. Dus dat is dan vrij logischquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat het al uitverkocht is. 90's now gaat ook altijd erg hard... Ik zal het wel even navragen
Je hebt gelijk. Ik wist dat er iets niet goed gingquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Fipo
Dit is trouwens al nummer 49![]()
Jaren 80 (of ja..eigenlijk 70 met een nasleep in de 80)quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
afro's? wat heb ik gemist?
Ja klopt. En weet ook niet of een jaren 80 feest ook zo storm loopt als een jaren 90 feest. Toevalligerwijs begeef ik me morgenavond in Tivoli dus dan zal ik het checkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaarne. Ik zie op Ticketservice dat ze 8 dagen voor het concert niet meer verkopen en vandaag is het de 8e. Dus dat is dan vrij logisch
Ik ben benieuwd
Ben je naar de 90's wel eens geweest dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja klopt. En weet ook niet of een jaren 80 feest ook zo storm loopt als een jaren 90 feest. Toevalligerwijs begeef ik me morgenavond in Tivoli dus dan zal ik het checken
Nee want we zijn steeds te laat en dan is het uitverkochtquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je naar de 90's wel eens geweest dan?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja...bij de tandpasta niet maar voor de tube mayonaise geldt hetzelfde, en die kun je wél oprollen
Jij snapt het!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee want we zijn steeds te laat en dan is het uitverkochtMaar wel op Lowlands 2x en dat was echt supertof
Ik hoorde trouwens wel dat ze tijdens 90's now in Tivoli commerciëlere muziek draaien dan tijdens Lowlands. Wel jammer, want juist die foute nummers maken het zo leuk!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]vroeger thuis hadden we van die tubes mayo. Zaanse geloof ik
En toen kneep ik ook altijd al lukraak.Pas als de tube bijna leeg was ging ik bezig met oprollen.
wat een onderwerp
Daar is het immers een slowchat voorquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
Sorrie, ik zit dwars door jullie gesprek te miepen.
Ja precies, 2 unlimited, 2 brothers on the 4th floor, t-spoon enzquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij snapt het!
2 Unlimited en Dingetje..dat soort troep
Op LL is het altijd zo vet. Daar heeft de Eighties Verantwoord trouwens ook gestaan.
Alpha DJ's en de Gemene Mixmeesters vind ik daar ook altijd heel erg leuk.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
Sorrie, ik zit dwars door jullie gesprek te miepen.
Dat is zo. Ik heb een beetje een vage eetafspraak staan. Vraag me nu eigenlijk af of die ander 't nog wel weet. En hij is niet te bereiken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Daar is het immers een slowchat voor
Yo!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt gelijk. Ik wist dat er iets niet goed ging
Even een modje roepen
Nopequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:28 schreef MaJo het volgende:
Gewoon meekletsen dan
Wel eens op Lowlands geweest?
Hmmm nou ja...wie niet waagt...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja precies, 2 unlimited, 2 brothers on the 4th floor, t-spoon enzDan ga ik helemaal uit mijn plaat. Maar de 90's now in Tivoli schijnt dus 'hipper' te zijn (wat dat dan ook mag betekenen
) Sowieso merk je een groot verschil tussen zo'n avond op Lowlands en in een club. Never mind the British was echt vet op Lowlands, in de helling viel het erg tegen...
Maar daar ging je dit jaar toch verandering in brengen?quote:
yesquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
Maar daar ging je dit jaar toch verandering in brengen?
Nee joh, ze zijn echt the bombquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:33 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond 90's now op Lowlands minder, wat een amateuristische dj's zijn dat. De muziek is op zich wel oke.
edit: dit was eigenlijk een reactie op Majo.![]()
Get ready for the ride of your lifequote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempie is nogal aan het heersen
Jij hapt beterquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
eh? Ik kom hier net zo vaak als Nem...
![]()
hoe bedoel je?![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens... Deze week gaat het heel veel regenen in Twente! Blijven hopen dat de wedstrijd wordt afgelast!![]()
Hatsjieh!![]()
Vrouwen shoppen.. Altijd leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie staat haar mannetje wel hoor (no pun intended).
En we hadden al aangeboden eerst vrouwen te gaan shoppen in de Engel maar dat zag ze niet zitten
4 post achter elkaar zonder tussen komst is een soempie en jij had er 3quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:53 schreef B.ertha het volgende:
Hoezo dat?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:13 schreef Nesle het volgende:
Hooi![]()
Ik ben terug van mijn culturele dagje met school![]()
Zo..kom jij even goed ermee weg!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Arie en Silvester was erg leuk!
Tikje jammer dat ik er van overtuigd was dat de show om 20:15 zou beginnen, netjes om 20:10 aan kom lopen en de foyer toch wel erg leeg vind... was het al bezig
Gelukkig had ik een stoel aan de rand, vlakbij de deur en was er een filmpje bezig toen ik binnen kwam, ik ben dus niet gespot door ze. Gelukkig
Ja. echt fantastischquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..kom jij even goed ermee weg!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms begrijp ik de roostermakers op mijn werk niet... ze hebben het gepresteerd om me op dinsdag vrij te geven, en toch vrolijk in te roosteren voor werkoverleg. Werkoverleg duurt wel 1 heel uur... Totale reistijd voor mij is een half uur
Hoeft niet groot te zijn, als ze maar mooi zijn.quote:
ik zeg toch..een pony.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stel: je bent een ridder, en je vindt een paard maar niks om op ten strijde te trekken om een draak te verslaan en een jonkvrouw te redden... wat voor dier zou je dan nemen?
Strikvraag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stel: je bent een ridder, en je vindt een paard maar niks om op ten strijde te trekken om een draak te verslaan en een jonkvrouw te redden... wat voor dier zou je dan nemen?
Ja maar, die lijken zo veel op paarden!quote:
Ehhhhhh... nee. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Strikvraag?
Tegenvraag: is het een rood-wit-blauwe ridder? En het paard? Is dat rood-wit-blauw?
Een struisvogel is hardstikke snel en wendbaar. Een olifant gewoon heel robuust.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ander beest dus om zelf op te rijden.
Een yak, Schotse hooglander of andere draak lijken me wel wat, die zijn wel gaaf... maar de eerste twee zijn geloof ik niet erg strijdwaardig
Rustig aan he, Sjarrel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, gedraag je.
Waaruit?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rustig aan he, Sjarrel?
Ik mag ook wel eens uit de ban springen
Neuh, dat niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een struisvogel is hardstikke snel en wendbaar. Een olifant gewoon heel robuust.
Maar gaat deze vraag nog ergens heen?
Uit de ban. Een verbastering van "uit de band" (non-engelsquote:
Die kans nadert de 100% wel héél ergquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Dikke kans dat die tieten in dat geval ook fake zijn, overigens
Die van de ring, je weet toch!quote:
Behalve dat: het wordt verdraaid lastig om je lans te vervoeren. Een Ferrari met een imperiaal is ook zo sneuquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.
Als compromis denk ik aan een Ferrari: paard als logo, snel en wendbaar, maar helaas slecht off-road. En de meeste draken wonen niet in tunnels op verharde wegen![]()
Nee, dan een struisvogel met een imperiaal, dat is sjiek!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve dat: het wordt verdraaid lastig om je lans te vervoeren. Een Ferrari met een imperiaal is ook zo sneu
Oh, ik dacht een week-quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die van de ring, je weet toch!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dan een struisvogel met een imperiaal, dat is sjiek!
Goed punt. Dan kun je die lans langs zijn nek binden. Prima te doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Mark_V het volgende:
Ik zou voor een giraffe gaan..... als klein kind vond ik die beesten al geweldig
niks mis mee hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soemp..
Ik spreek dan ook al uit jarenlange ervaringquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt. Dan kun je die lans langs zijn nek binden. Prima te doen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een week-
Zit wat in, en als je aan de andere kant van zijn nek een periscoop bevestigt kan je over heuvels kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt. Dan kun je die lans langs zijn nek binden. Prima te doen
A doorstaat de potloodtest niet, inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef Mark_V het volgende:
maar C mag ook hoor, zelfs D geen probleem, maar A......![]()
Nem wilde het over bier en tieten hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee bereiken dan?
Melkklierenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Maar gaat natuurlijk niet om het uiterlijk maar om de inhoud
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit wat in, en als je aan de andere kant van zijn nek een periscoop bevestigt kan je over heuvels kijken![]()
Lastig vergelijken of in A, B of C de meeste deciliters passen. D valt in elk geval afquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Maar gaat natuurlijk niet om het uiterlijk maar om de inhoud
Wacht evenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
C is nep en mijn voorkeur gaat uit naar plaatje C.
Dat weet alleen ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Mark_V het volgende:
En nu de vraag voor een miljoen, welk van bovenstaande plaatjes correleert het meeste met de buste van Soemp![]()
Hoeft niet perse. Als het maar geen siliconen zijnquote:
De nieuwe Giraffe DragonBuster 9000!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me
quote:
Zie ik hier een potentiele AKQ vraag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Mark_V het volgende:
En nu de vraag voor een miljoen, welk van bovenstaande plaatjes correleert het meeste met de buste van Soemp![]()
Dan zorg je toch voor hydraulische vering? Als het in een 30 jaar oude auto kan, moet het ook in een giraffe kunnen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Mark_V het volgende:
Je komt alleen zo lastig bovenop een giraffe he, die dingen zijn @%$$$#@^%#$hoog. En volgens mij ook nog eens telgangers, dus dat wordt schudden geblazen
Maar zit je eenmaal.... van alle gemakken voorzien
Dan pak je toch gewoon de trapquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Mark_V het volgende:
Je komt alleen zo lastig bovenop een giraffe he, die dingen zijn @%$$$#@^%#$hoog. En volgens mij ook nog eens telgangers, dus dat wordt schudden geblazen
Maar zit je eenmaal.... van alle gemakken voorzien
Hoe zou ik dat nou moeten weten..quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Soempie het volgende:
OHHH!! ik dacht dat je cupmaat bedoelde Stan![]()
Tja, en dan gaat je hydraulische vering lek tijdens het gevecht, stort je hele giraffe inquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zorg je toch voor hydraulische vering? Als het in een 30 jaar oude auto kan, moet het ook in een giraffe kunnen!
Trampoline er bij regelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon de trap![]()
Hoeveel wil jij aan die nek gaan binden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon de trap![]()
Nee hoor..het word alleen lastig mikken met die lansquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tja, en dan gaat je hydraulische vering lek tijdens het gevecht, stort je hele giraffe in![]()
Hoe is het trouwens afgelopen met die weekend millionairs actie van je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie ik hier een potentiele AKQ vraag?
Aan welke kant van het lijntje zitten we nu denk je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De lijn tussen toffe dronken grappen en nerdproat is een dunne..
Uiteindelijk niet uitgenodigd. Maar ik blijf proberenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die weekend millionairs actie van je?
Daar heb ik geen mening over. Iedereen moet doen wat hij of zij leuk vindt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan welke kant van het lijntje zitten we nu denk je?![]()
Gewoon inkepingen maken in een van de poten, of stukjes hout er op schroeven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij aan die nek gaan binden?
Ga jij eens zoeken op Dikkertje Dapquote:
Zoiets lijkt me makkelijk te schatten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe zou ik dat nou moeten weten..
Heel simpel: op je thuisbasis opstappen en gewoon zorgen dat je er niet afvalt. Anders heb je inderdaad een probleemquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij aan die nek gaan binden?
Jaja, kwart over zevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga jij eens zoeken op Dikkertje Dap![]()
Ok, ik zal er eens op letten.. ken je die scene uit All Stars?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me makkelijk te schatten.![]()
Ik heb begrepen dat jij niet tegen lamstralen kunt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Daar heb ik geen mening over. Iedereen moet doen wat hij of zij leuk vindt.
En waar zat DD op? Nou? Juistquote:
Wat?? Nee man.. je was toch bij de eerste meet? M'n haar zit nu alleen beter..quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij niet tegen lamstralen kunt?![]()
Leuke film, geweldige seriequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, ik zal er eens op letten.. ken je die scene uit All Stars?
Ik ontwerp 'software'.
Je hebt al je fotos offline gehaald, ik herinner me alleen nog maar een lamborghini countach....quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me makkelijk te schatten.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat?? Nee man.. je was toch bij de eerste meet? M'n haar zit nu alleen beter..
Ken de scene niet. En 't is niet nodig om zaterdag op mijn cupmaat te letten hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, ik zal er eens op letten.. ken je die scene uit All Stars?
Ik ontwerp 'software'.
Waar had hij die trap dan vandaan? Komt Artis binnen sjouwen belachelijk vroeg in de ochtend met een ladder onder z'n arm?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar zat DD op? Nou? Juist
snel weggehaald natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:28 schreef Mark_V het volgende:
Je hebt al je fotos offline gehaald, ik herinner me alleen nog maar een lamborghini countach....
autonerd hoezo![]()
Ik speel wel na met je.. ga je niet gauw vergeten..quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ken de scene niet. En 't is niet nodig om zaterdag op mijn cupmaat te letten hoor.![]()
Of bedoel je meer in het algemeen?![]()
We hebben het hier over de Dragonbuster 9000. Denk je nou echt dat ze die op een civiele lokatie bewaren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar had hij die trap dan vandaan? Komt Artis binnen sjouwen belachelijk vroeg in de ochtend met een ladder onder z'n arm?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik speel wel na met je.. ga je niet gauw vergeten..
oh dear.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik speel wel na met je.. ga je niet gauw vergeten..
Ik ga naar mijn eigen vaste kapster. Die weet wat ik wil en ze is nog leuk ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:30 schreef Mark_V het volgende:
ik ga morgen ook naar de kapper, gezellig samen gaan nembrio
Dat risico ga ik echt nooit lopenquote:ik ga ivm weinig geld naar de kappersacademie
Hippie!quote:ben al 8 maanden niet meer geweest, zal me een harige boel worden daar
Mijn haar is al roze en groen geweest, dus been there done thatquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ze jullie ook allemaal blonde plukken aansmeren.
Dan kom ik écht niet. Ja..of ik kan mijn groene pruik opzetten natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ze jullie ook allemaal blonde plukken aansmeren.
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:32 schreef Mark_V het volgende:
Tja die DD had er tenminste iets voor over om die giraffe gelukkig te maken, maar neeeee, voor iedereen hier is het weer teveel werk..... asocialen!
Je hebt iets tegen negers?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een witte meet behoort tot de mogelijkheden?
In ieder geval een mud suiker in zijn muil douwen, daar zal hij wel gelukkig van worden, toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?
Ik weet het echt niet![]()
Mohawk Nem!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:35 schreef Mark_V het volgende:
hai yuri, ga je morgen ook gezellig mee naar de kapper? nembrio gaat een hanekam nemen
Wavoorstagedoejeenhoelangbenjedaaralmeebezig?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
K moet morgen stage lopen dus k kan niet naar de kapper
Lijkt me ook niet neequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Mark_V het volgende:
@Nem, volgens mij heb je er niet echt het hoofd voor, voor een hanekam
(ik ook niet hoor)
all star badschuimflesquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee
Alhoewel ik het als klein kind wel altijd deed als ik shampoo in mijn haar had
das waar ook.quote:
JAJAJAJA inderdaad! Oh...sweet memories!quote:
Morgenochtend vanuit het zuiden.quote:
Serieus? Neem mee en wordt een held!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ik was pas bij mijn ouders en die hadden hem gewoon nog op zolder liggen![]()
![]()
Ik ben echt zo kik![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ik was pas bij mijn ouders en die hadden hem gewoon nog op zolder liggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog een flauwe grap over Soempie's maat:
[afbeelding]
Dikkertje Dap was een soort jackass avant-la-lettre, hij gaf suiker aan de giraffe zodat hij daarna van zijn nek kon glijdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?
Ik weet het echt niet![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog een flauwe grap over Soempie's maat:
[afbeelding]
Elke donderdag en vrijdag voor 20 weken en morgen is me eerste dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wavoorstagedoejeenhoelangbenjedaaralmeebezig?
@Nem, volgens mij heb je er niet echt prima het hoofd voor, voor een hanekam
hebben jullie wat voor het vermeerderen van de humor tijdens de meet
Dat doen alle kleuters.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:45 schreef Mark_V het volgende:
Wat hebben jullie een gemene ouders, zulke jeugdherinneringen weggooien.
Mijn moeder heeft ook al mijn plakwerkjes nog bewaard, schattig he. Ik moet zeggen dat ik als kind niet al te creatief was, als ik die rommel zo terugzie. Een uitzondering, ik heb wel een koffiefilterzakjeshouder voor haar geplakt met moederdag, doe dat me maar na![]()
![]()
![]()
Bedrijfs administratiequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:48 schreef Mark_V het volgende:
wat voor stage is het yuri? iig heel veel succes!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:50 schreef Mark_V het volgende:
Als ik ooit nog ga trouwen en kinderen krijgen hoop ik niet dat mijn vrouw zo kindofiel wordt dat ze blij gaat worden van dit soort meuk. Dat zou toch wel de killer voor alle suspense in de relatie zijn
En ja das erger dan hangtieten
Trusten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welterusten, lieve mensen.. 6.30u gaat het wekkertje weer...
Nah, hopen dat het tof wordt! Probeer, als er probleempjes zijn, ze snel aan te kaarten, dan is het vaak nog prima op te lossen. Veel vrienden van mij op stage zijn in grote problemen gekomen doordat ze te lang hun problemen voor zich uit schoven. Denk dan bijvoorbeeld aan een verschil in opvatting tussen bedrijf en school over wat de stage precies moet inhouden.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:50 schreef Mark_V het volgende:
Als ik ooit nog ga trouwen en kinderen krijgen hoop ik niet dat mijn vrouw zo kindofiel wordt dat ze blij gaat worden van dit soort meuk. Dat zou toch wel de killer voor alle suspense in de relatie zijn
En ja das erger dan hangtieten
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
Slaap lekker mensen die naar bed gaan.![]()
![]()
Gast, ik was 4 of 5quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:55 schreef Mark_V het volgende:
het ziet eruit als een rotte vrucht nem
Ja hallo..het was een egel!quote:
Heb jij wel eens een egel zonder oren gezien?quote:
Die stap hebben wij gewoon overgeslagenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Toen maakte ik al koffiefilterzakjeshouders![]()
En dan de foto de schuld geven.quote:
Ik weerhou je nietquote:
Dat is dus nog steeds een gemiddelde van 18. Soempie liep dus gewoon vóór op de klasquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Die eerste zijn maar 8 hokjes en de 2de zijn er tien![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Die eerste zijn maar 8 hokjes en de 2de zijn er tien![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 04:44 schreef Mikkie het volgende:
Goh, ik zie dat iedereen weer ontzettend productief is geweest vanavond
Ik ga nu ook tukken, de wekker weer om half negen.
Dit moet toch wel een groot feest der herkenning zijn voor Jojoortjequote:
Die degradatie van Duivendrecht van Intercity-station naar gewoon bevalt mij erg slecht. Tegenwoordig een overstap en 10 minuten reistijd erbij, in vergelijking met vorig jaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef iamredleader het volgende:
En de intercity van 6:53 reed niet. En de aansluiting via Duivendrecht is precies verkeerd, als je aankomt gaat de trein naar Utrecht ook net weg![]()
Precies. Alhoewel ik wel erg blij ben met de Utrechtboog, ik ben in minder dan een uur tijd van m'n flat op kantoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Die degradatie van Duivendrecht van Intercity-station naar gewoon bevalt mij erg slecht. Tegenwoordig een overstap en 10 minuten reistijd erbij, in vergelijking met vorig jaar
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit moet toch wel een groot feest der herkenning zijn voor Jojoortje![]()
(nee, Soemp, hiermee bedoel ik niet specifiek jou werk maar alles wat er voorbij is gekomen....)
Goeie sneeuw? Of toch nog een beetje drap sneeuw?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
Hier ligt echt al een flink pak sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |