Mijn haar is al roze en groen geweest, dus been there done thatquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ze jullie ook allemaal blonde plukken aansmeren.
Dan kom ik écht niet. Ja..of ik kan mijn groene pruik opzetten natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ze jullie ook allemaal blonde plukken aansmeren.
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:32 schreef Mark_V het volgende:
Tja die DD had er tenminste iets voor over om die giraffe gelukkig te maken, maar neeeee, voor iedereen hier is het weer teveel werk..... asocialen!
Je hebt iets tegen negers?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een witte meet behoort tot de mogelijkheden?
In ieder geval een mud suiker in zijn muil douwen, daar zal hij wel gelukkig van worden, toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?
Ik weet het echt niet![]()
Mohawk Nem!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:35 schreef Mark_V het volgende:
hai yuri, ga je morgen ook gezellig mee naar de kapper? nembrio gaat een hanekam nemen
Wavoorstagedoejeenhoelangbenjedaaralmeebezig?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
K moet morgen stage lopen dus k kan niet naar de kapper
Lijkt me ook niet neequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Mark_V het volgende:
@Nem, volgens mij heb je er niet echt het hoofd voor, voor een hanekam
(ik ook niet hoor)
all star badschuimflesquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee
Alhoewel ik het als klein kind wel altijd deed als ik shampoo in mijn haar had
das waar ook.quote:
JAJAJAJA inderdaad! Oh...sweet memories!quote:
Morgenochtend vanuit het zuiden.quote:
Serieus? Neem mee en wordt een held!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ik was pas bij mijn ouders en die hadden hem gewoon nog op zolder liggen![]()
![]()
Ik ben echt zo kik![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ik was pas bij mijn ouders en die hadden hem gewoon nog op zolder liggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog een flauwe grap over Soempie's maat:
[afbeelding]
Dikkertje Dap was een soort jackass avant-la-lettre, hij gaf suiker aan de giraffe zodat hij daarna van zijn nek kon glijdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?
Ik weet het echt niet![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog een flauwe grap over Soempie's maat:
[afbeelding]
Elke donderdag en vrijdag voor 20 weken en morgen is me eerste dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wavoorstagedoejeenhoelangbenjedaaralmeebezig?
@Nem, volgens mij heb je er niet echt prima het hoofd voor, voor een hanekam
hebben jullie wat voor het vermeerderen van de humor tijdens de meet
Dat doen alle kleuters.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:45 schreef Mark_V het volgende:
Wat hebben jullie een gemene ouders, zulke jeugdherinneringen weggooien.
Mijn moeder heeft ook al mijn plakwerkjes nog bewaard, schattig he. Ik moet zeggen dat ik als kind niet al te creatief was, als ik die rommel zo terugzie. Een uitzondering, ik heb wel een koffiefilterzakjeshouder voor haar geplakt met moederdag, doe dat me maar na![]()
![]()
![]()
Bedrijfs administratiequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:48 schreef Mark_V het volgende:
wat voor stage is het yuri? iig heel veel succes!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:50 schreef Mark_V het volgende:
Als ik ooit nog ga trouwen en kinderen krijgen hoop ik niet dat mijn vrouw zo kindofiel wordt dat ze blij gaat worden van dit soort meuk. Dat zou toch wel de killer voor alle suspense in de relatie zijn
En ja das erger dan hangtieten
Trusten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welterusten, lieve mensen.. 6.30u gaat het wekkertje weer...
Nah, hopen dat het tof wordt! Probeer, als er probleempjes zijn, ze snel aan te kaarten, dan is het vaak nog prima op te lossen. Veel vrienden van mij op stage zijn in grote problemen gekomen doordat ze te lang hun problemen voor zich uit schoven. Denk dan bijvoorbeeld aan een verschil in opvatting tussen bedrijf en school over wat de stage precies moet inhouden.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:50 schreef Mark_V het volgende:
Als ik ooit nog ga trouwen en kinderen krijgen hoop ik niet dat mijn vrouw zo kindofiel wordt dat ze blij gaat worden van dit soort meuk. Dat zou toch wel de killer voor alle suspense in de relatie zijn
En ja das erger dan hangtieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |