quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit wat in, en als je aan de andere kant van zijn nek een periscoop bevestigt kan je over heuvels kijken![]()
Lastig vergelijken of in A, B of C de meeste deciliters passen. D valt in elk geval afquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Maar gaat natuurlijk niet om het uiterlijk maar om de inhoud
Wacht evenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
C is nep en mijn voorkeur gaat uit naar plaatje C.
Dat weet alleen ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Mark_V het volgende:
En nu de vraag voor een miljoen, welk van bovenstaande plaatjes correleert het meeste met de buste van Soemp![]()
Hoeft niet perse. Als het maar geen siliconen zijnquote:
De nieuwe Giraffe DragonBuster 9000!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me
quote:
Zie ik hier een potentiele AKQ vraag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Mark_V het volgende:
En nu de vraag voor een miljoen, welk van bovenstaande plaatjes correleert het meeste met de buste van Soemp![]()
Dan zorg je toch voor hydraulische vering? Als het in een 30 jaar oude auto kan, moet het ook in een giraffe kunnen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Mark_V het volgende:
Je komt alleen zo lastig bovenop een giraffe he, die dingen zijn @%$$$#@^%#$hoog. En volgens mij ook nog eens telgangers, dus dat wordt schudden geblazen
Maar zit je eenmaal.... van alle gemakken voorzien
Dan pak je toch gewoon de trapquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Mark_V het volgende:
Je komt alleen zo lastig bovenop een giraffe he, die dingen zijn @%$$$#@^%#$hoog. En volgens mij ook nog eens telgangers, dus dat wordt schudden geblazen
Maar zit je eenmaal.... van alle gemakken voorzien
Hoe zou ik dat nou moeten weten..quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Soempie het volgende:
OHHH!! ik dacht dat je cupmaat bedoelde Stan![]()
Tja, en dan gaat je hydraulische vering lek tijdens het gevecht, stort je hele giraffe inquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zorg je toch voor hydraulische vering? Als het in een 30 jaar oude auto kan, moet het ook in een giraffe kunnen!
Trampoline er bij regelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon de trap![]()
Hoeveel wil jij aan die nek gaan binden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon de trap![]()
Nee hoor..het word alleen lastig mikken met die lansquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tja, en dan gaat je hydraulische vering lek tijdens het gevecht, stort je hele giraffe in![]()
Hoe is het trouwens afgelopen met die weekend millionairs actie van je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie ik hier een potentiele AKQ vraag?
Aan welke kant van het lijntje zitten we nu denk je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De lijn tussen toffe dronken grappen en nerdproat is een dunne..
Uiteindelijk niet uitgenodigd. Maar ik blijf proberenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die weekend millionairs actie van je?
Daar heb ik geen mening over. Iedereen moet doen wat hij of zij leuk vindt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan welke kant van het lijntje zitten we nu denk je?![]()
Gewoon inkepingen maken in een van de poten, of stukjes hout er op schroeven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij aan die nek gaan binden?
Ga jij eens zoeken op Dikkertje Dapquote:
Zoiets lijkt me makkelijk te schatten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe zou ik dat nou moeten weten..
Heel simpel: op je thuisbasis opstappen en gewoon zorgen dat je er niet afvalt. Anders heb je inderdaad een probleemquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij aan die nek gaan binden?
Jaja, kwart over zevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga jij eens zoeken op Dikkertje Dap![]()
Ok, ik zal er eens op letten.. ken je die scene uit All Stars?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me makkelijk te schatten.![]()
Ik heb begrepen dat jij niet tegen lamstralen kunt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Daar heb ik geen mening over. Iedereen moet doen wat hij of zij leuk vindt.
En waar zat DD op? Nou? Juistquote:
Wat?? Nee man.. je was toch bij de eerste meet? M'n haar zit nu alleen beter..quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij niet tegen lamstralen kunt?![]()
Leuke film, geweldige seriequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, ik zal er eens op letten.. ken je die scene uit All Stars?
Ik ontwerp 'software'.
Je hebt al je fotos offline gehaald, ik herinner me alleen nog maar een lamborghini countach....quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me makkelijk te schatten.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat?? Nee man.. je was toch bij de eerste meet? M'n haar zit nu alleen beter..
Ken de scene niet. En 't is niet nodig om zaterdag op mijn cupmaat te letten hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, ik zal er eens op letten.. ken je die scene uit All Stars?
Ik ontwerp 'software'.
Waar had hij die trap dan vandaan? Komt Artis binnen sjouwen belachelijk vroeg in de ochtend met een ladder onder z'n arm?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar zat DD op? Nou? Juist
snel weggehaald natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:28 schreef Mark_V het volgende:
Je hebt al je fotos offline gehaald, ik herinner me alleen nog maar een lamborghini countach....
autonerd hoezo![]()
Ik speel wel na met je.. ga je niet gauw vergeten..quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ken de scene niet. En 't is niet nodig om zaterdag op mijn cupmaat te letten hoor.![]()
Of bedoel je meer in het algemeen?![]()
We hebben het hier over de Dragonbuster 9000. Denk je nou echt dat ze die op een civiele lokatie bewaren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar had hij die trap dan vandaan? Komt Artis binnen sjouwen belachelijk vroeg in de ochtend met een ladder onder z'n arm?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik speel wel na met je.. ga je niet gauw vergeten..
oh dear.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik speel wel na met je.. ga je niet gauw vergeten..
Ik ga naar mijn eigen vaste kapster. Die weet wat ik wil en ze is nog leuk ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:30 schreef Mark_V het volgende:
ik ga morgen ook naar de kapper, gezellig samen gaan nembrio
Dat risico ga ik echt nooit lopenquote:ik ga ivm weinig geld naar de kappersacademie
Hippie!quote:ben al 8 maanden niet meer geweest, zal me een harige boel worden daar
Mijn haar is al roze en groen geweest, dus been there done thatquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ze jullie ook allemaal blonde plukken aansmeren.
Dan kom ik écht niet. Ja..of ik kan mijn groene pruik opzetten natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ze jullie ook allemaal blonde plukken aansmeren.
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:32 schreef Mark_V het volgende:
Tja die DD had er tenminste iets voor over om die giraffe gelukkig te maken, maar neeeee, voor iedereen hier is het weer teveel werk..... asocialen!
Je hebt iets tegen negers?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een witte meet behoort tot de mogelijkheden?
In ieder geval een mud suiker in zijn muil douwen, daar zal hij wel gelukkig van worden, toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?
Ik weet het echt niet![]()
Mohawk Nem!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:35 schreef Mark_V het volgende:
hai yuri, ga je morgen ook gezellig mee naar de kapper? nembrio gaat een hanekam nemen
Wavoorstagedoejeenhoelangbenjedaaralmeebezig?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
K moet morgen stage lopen dus k kan niet naar de kapper
Lijkt me ook niet neequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Mark_V het volgende:
@Nem, volgens mij heb je er niet echt het hoofd voor, voor een hanekam
(ik ook niet hoor)
all star badschuimflesquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee
Alhoewel ik het als klein kind wel altijd deed als ik shampoo in mijn haar had
das waar ook.quote:
JAJAJAJA inderdaad! Oh...sweet memories!quote:
Morgenochtend vanuit het zuiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |