Jij bent heul niet liefquote:
Dat leg ik je net uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:00 schreef Soempie het volgende:
waar blijft die info over de meet dan?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat moet je weten over SQL @cetera? Heb korte tijd het vak gegevensbanken gevolgd, maar was er niet echt goed in
ik moet nog wat SQL queries in ons projectdocument dumpen, maar ik weet zo niet echt hoe ik ze schrijf zeg maarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat moet je weten over SQL @cetera? Heb korte tijd het vak gegevensbanken gevolgd, maar was er niet echt goed in
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat leg ik je net uit
Die moet Stan mij mailen
Dat kloptquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]ik zit niet op te letten.
Hij had die info dan toch ook naar mij kunnen mailen.![]()
Je bent gewoon een etter.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet nog wat SQL queries in ons projectdocument dumpen, maar ik weet zo niet echt hoe ik ze schrijf zeg maar :')
1 2 | Eventuele geneste queries gaat met SELECT a FROM b WHERE (SELECT c FROM d WHERE ( |
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Netjes haakjes afsluiten en dan is het volgens mij in orde.
Jamaar, ik zeg net tegen je dat ik al een topic heb geopend. Dan had je die info wel aan mij door kunnen mailen. Maar neeeeeequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar ik heb hem een uur geleden ofso gemailed dat hij even een nieuw topic aan moest maken anders zou ik het openen en dan moest hij me maar mailen.
Had ik ook aangegeven in het vorige topic
Je hébt al enkele queries klaarliggen? Of moet je juist voorbeelden gaan maken?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet nog wat SQL queries in ons projectdocument dumpen, maar ik weet zo niet echt hoe ik ze schrijf zeg maar
Ja dat is handig indien jij er niet bent.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar, ik zeg net tegen je dat ik al een topic heb geopend. Dan had je die info wel aan mij door kunnen mailen. Maar neeeeeemeneer moet zo nodig zelf een topic openen.
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk dit snap ik welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om je username uit een database op te vragen krijg je een commando als
SELECT naam FROM users WHERE username EQUALS "Etcetera";
Dit zoekt in de tabel users naar een entry waar als username Etcetera ingevuld staat, en geeft dat terug als naam. naam kan je eventueel weer gebruiken in andere queries
Ik ben er bijna altjidquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is handig indien jij er niet bent.
En nu maar weer braaf buiten spelenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er bijna altjidik heb geen leven
![]()
![]()
Ja, zoiets. Al zou ik zelf denk ik nog naam tussen DELETE en FROM zetten, leest wat makkelijker. Delete mag ook in kleine letters, maar zou kan je commando's en andere meuk mooi uit elkaar houdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kijk dit snap ik wel
en als ik een user wil deleten gaat het van
DELETE FROM 'gebruiker' WHERE
'gebruikersnummer' is '5'
(bv)
Al bedacht wat je met de prei gaat doen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er bijna altjidik heb geen leven
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ken je dat, moet je een pakketje terugsturen, tape je het dicht en vraag je je daarna af of echt alles er in zit
Draaien en zingen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Al bedacht wat je met de prei gaat doen?
Had kleren besteld bij de Large, een gedeelte bevalt niet. En 60 euro is de moeite van terugsturen wel waardquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken het niet want ik hoef nooit wat terug te sturen...dat is hardstikke handig![]()
Ja dat is zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had kleren besteld bij de Large, een gedeelte bevalt niet. En 60 euro is de moeite van terugsturen wel waard
Kwam jij nou wél of nķet naar de meet?quote:
Niet uiteindelijk, plan is om overdag naar open dag in Utrecht te gaan (journalistiek), en op zondag moet ik werken (zondagmiddag, maar toch). Komt nog bij dat ik misschien op donderdag naar Eindhoven moet, dat hoor ik nog. Treinschema van de komende dagen kan worden:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwam jij nou wél of nķet naar de meet?
Ja, ik dacht aan hartige taart met prei en champignons.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Al bedacht wat je met de prei gaat doen?
Kijk eens in de wasdrogerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht aan hartige taart met prei en champignons.
Maar ik wilde eerst de afwas doen. Alleen kan ik nergens afwasmiddel vinden. Echt weer zo'n mannenhuishouden![]()
Hij had nog een briefje: wil je ook even de planten watergeven??quote:
Whehehequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij had nog een briefje: wil je ook even de planten watergeven??
Ik echt overal gezocht naar planten. Staat er waterkers naast de voordeur op de grond. Echt![]()
![]()
Mannenhuishoudenquote:De afwasmiddel stond achter/ onder de afwas.![]()
nee, binnen. In het donker, naast de voordeur op een schoteltje.quote:
Dan moet je het gewoon weggooien en is de plantenbrief een grapquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, binnen. In het donker, naast de voordeur op een schoteltje.![]()
Het is geel
Geloof mij. Dit is bloedserieus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon weggooien en is de plantenbrief een grap
SQL is niet moeilijk.quote:
quote:
ik moet iig queries hebben voorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SQL is niet moeilijk.
Wat moet je nou precies weten?
Volgens mij weet ie niet eens dat je het kunt eten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan haal je een zakje tuinkerszaadjes van 15 eurocent, legt ze op een bedje watjes en gooit er water over![]()
Wat een muts als 'ie daarover zeurt. Gele tuinkers
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij weet ie niet eens dat je het kunt eten.![]()
Die moet je afstoffen. Ik heb gewoon helemaal geen planten. Ze gaan toch altijd dood.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Koop gewoon plasitc planten vele gemakkelijker
ik weet alleen SQL eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Moet het "gewone" SQL zijn? Geen MySQL?
Want voor het verwijderen van een gebruiker plus alle berichten e.d. heb je subqueries voor nodig en die zijn pas in de nieuwste versie van MySQL in gebouwd geloof ik.
Het aanmaken van een user is ook niet moelijk.
Zal zoiets zijn:
INSERT INTO gebruiker VALUES("1", "piet", "de vries", "pdevries", "KL34EkjaE");
Zoiets waar je de velden id, voornaam, achternaam, username, password in principe ingevuld hebt.
Buiten zetten als het regentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die moet je afstoffen. Ik heb gewoon helemaal geen planten. Ze gaan toch altijd dood.![]()
Er is niet zoveel verschil tussen SQL statements en MySQL statement op een aantal kleine dingetjes na en een gebruik aan functionaliteit in MySQL.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet alleen SQL eigenlijk...
nou ja, heb gezegd dat ik het zou proberen en als het me niet lukt is dat pech hoor ;{
iig bedankt voor de hulp
De echte planten? Of die van plastic? Of beide?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
1 buiten zetten als het regent![]()
Ja, zeer besmettelijk.quote:
oeh, super!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal zo even een user-verwijder-statement posten..
Kanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
De echte planten? Of die van plastic? Of beide?![]()
soempieallergiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan kan ik maar beter niet komen of werken de inentingen meteen?![]()
hier ga je er wel van uit dat in beide tabellen de kolom met de userid ook userid heet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
USER TOEVOEGEN
INSERT INTO gebruikers VALUES("1", "piet", "de vries", "pdevries", "KL34EkjaE");
Zoiets waar je de velden userid, voornaam, achternaam, username, password in principe ingevuld hebt
USER + POSTS VERWIJDEREN
DELETE FROM gebruikers, posts WHERE userid IN (SELECT userid FROM gebruikers WHERE user="karel");
"gebruikers" ie je tabel met gebruikersnamen, passwords etc.
"posts" is je tabel met je posts die ook gelinked staan aan de "userid"
Tabel ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
postid
postcontent
userid
timedate
Dit zou moeten werken. Eigenlijk moet je het even testen door een paar testtabelletjes aan te maken.
Ik zal zo zelf even controleren of dit werkt in ieder geval..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
USER TOEVOEGEN
INSERT INTO gebruikers VALUES("1", "piet", "de vries", "pdevries", "KL34EkjaE");
Zoiets waar je de velden userid, voornaam, achternaam, username, password in principe ingevuld hebt
USER + POSTS VERWIJDEREN
DELETE FROM gebruikers, posts WHERE userid IN (SELECT userid FROM gebruikers WHERE user="karel");
"gebruikers" ie je tabel met gebruikersnamen, passwords etc.
"posts" is je tabel met je posts die ook gelinked staan aan de "userid"
Tabel ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
postid
postcontent
userid
timedate
Dit zou moeten werken. Eigenlijk moet je het even testen door een paar testtabelletjes aan te maken.
Ik zal zo zelf even controleren of dit werkt in ieder geval..
Daar heb je gelijk in. Maar aangezien ze zelf een "voorbeeld" moet geven kun ze die tabellen met velden natuurlijk zelf zo maken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hier ga je er wel van uit dat in beide tabellen de kolom met de userid ook userid heet.
Etcetera, kun je wet meer info geven wat er gebeuren moet?
Sinds kort heeft meneer een kaars. Stel je een huis voor waar een alleenstaande man woont en dan 1 lullig kaarsje op tafel. Ik moest zo lachen toen ik het zag gister.quote:
Als het niet werkt betekent het dat het niet goed isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]of het werkt zal mij in principe een zorg zijn hoor
Studieontwijkendgedrag. Painten als je schoolwerk moet doen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is SOG dan?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sinds kort heeft meneer een kaars. Stel je een huis voor waar een alleenstaande man woont en dan 1 lullig kaarsje op tafel. Ik moest zo lachen toen ik het zag gister.
gezelligheid!Je hebt een kaars!
![]()
Een van z'n vaste scharrels vond het ongezellig en daarom heeft ie dus die kaars gekocht om van haar gezeur af te zijn. Ik vermoed dat het plantproject ook daarmee te maken heeft.![]()
![]()
![]()
ik heb gezegd dat ik het zou proberen te maken, dat ik het boek niet heb en dat ik het niet kon garanderenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het niet werkt betekent het dat het niet goed is
Dat heb ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Studieontwijkendgedrag. Painten als je schoolwerk moet doen bijvoorbeeld.![]()
quote:
Gaat het om het zelf opzetten van zo'n systeem of maak ik je blij met links naar out-of-the-box systemen die dat kunnen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
ok, het is een website over het ontmoeten van mensen (nee, geen datingsite, echt mensen ontmoeten)
de thema's zijn bv 'sport' 'muziek' 'uitgaan'
het is de bedoeling dat de admin deze thema's kan aanpassen (kleuren veranderen ofzo, maar volgens mij zit dat niet eens bij ons erin dat het uberhaupt kan)
daarnaast moeten er als er dingen worden verwijderd alle dingen die daarbij horen (dus er aan zitten gekoppeld) ook worden verwijderd
en ik moet nog een gebruiker bannen, berichten verwijderen (je kunt berichten versturen naar elkaar), website aanpassen
ik ben jullie zo dankbaarik weet wel dat het niet moeilijk is hoor, als ik iets zie dan snap ik ook wel wat er staat ik kan het alleen niet zelf maken
Okayquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
ok, het is een website over het ontmoeten van mensen (nee, geen datingsite, echt mensen ontmoeten)
de thema's zijn bv 'sport' 'muziek' 'uitgaan'
het is de bedoeling dat de admin deze thema's kan aanpassen (kleuren veranderen ofzo, maar volgens mij zit dat niet eens bij ons erin dat het uberhaupt kan)
daarnaast moeten er als er dingen worden verwijderd alle dingen die daarbij horen (dus er aan zitten gekoppeld) ook worden verwijderd
en ik moet nog een gebruiker bannen, berichten verwijderen (je kunt berichten versturen naar elkaar), website aanpassen
ik ben jullie zo dankbaarik weet wel dat het niet moeilijk is hoor, als ik iets zie dan snap ik ook wel wat er staat ik kan het alleen niet zelf maken
we hebben een database gemaakt voor een opdrachtgever. nu is het de bedoeling dat hij een handleiding krijgt zeg maar, waar hij dus in kan nagaan hoe hij dingen moet veranderen. dat zijn dus de queries die ik (oh happy happy, joy joyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gaat het om het zelf opzetten van zo'n systeem of maak ik je blij met links naar out-of-the-box systemen die dat kunnen?
nee helaas nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay
Nu wordt het iets complexer
Gebruikers bannen kun je heel gemakkelijk inbouwen door een statusveldje in de gebruikerstabel in te voegen. 0 is actief, 1 is gebanned. Dat is een recht toe, recht aan ban zonder tijdslimieten en IP-bans. Ik neem aan dat je dat niet hoeft te doen?
Een adminscherm werkt op de achtergrond ook gewoon met queries, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee helaas niet
wij hadden een adminscherm moeten maken geloof ikveel makkelijker
goddank is het niet een echte opdrachtgeverquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Lekker iets als Joomla of Dotnetnuke gebruiken. Zitten dit soort dingen standaard in. In 10 minuten werkend.
Wat je hier beschrijft is uitgebreider dan het klinkt, daar komen behoorlijk wat haken en ogen bij kijken als je het goed wilt opzetten. Met alleen een database ben je er niet en ik denk niet dat je opdrachtgever niet op SQL statements zit te wachten.
niet voor het echie, maar als het werkt zou het wel tof zijn zeg maarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een adminscherm werkt op de achtergrond ook gewoon met queries, dat weet je toch?
Maarre...je moet nu een handleiding maken met queries? En dit is voor "echie"?
Of een hypothetisch schoolproject.
Want ik geval 1 zou ik er maar voor zorgen dat het werkt hoor
Het is dan het makkelijkst en meest overzichtelijk als je voor elke tabel een aantal onderhouds stored procdures schrijft:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goddank is het niet een echte opdrachtgever
in het projectdocument staat écht letterlijk dat we de SQL queries bij moeten levern
[..]
niet voor het echie, maar als het werkt zou het wel tof zijn zeg maar
het is gelukkig gewoon voor school (want ik had het noooooit op deze manier gedaan denk ik)
ik ga dit nog proberen, en dan hou ik er mee op ik vind het wel best stomme school ook altijd met die waanzinnige logische opdrachtenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is dan het makkelijkst en meest overzichtelijk als je voor elke tabel een aantal onderhouds stored procdures schrijft:
TabelAdd (INSERT INTO)
TabelGetID (SELECT * FROM Tabel WHERE Id = @ID)
TabelGetByForeignKey (SELECT * FROM Tabel WHERE ForeignKeyID = @FKId)
TabelGetAll (SELECT * FROM Tabel)
TabelUpdate (UPDATE Tabel SET ...)
TabelDelete (DELETE FROM Tabel WHERE ID = @ID)
Eventueel TabelDeleteByForeignKey (DELETE FROM Tabel WHERE ForeignKeyID = @FKId)
En dat dan voor alle tabellen. Zorg dan dat deze via programmeercode in de juiste volgorde gebruikt worden.
Ik heb helemaal niks geregeld. Hij belt net me die mededeling.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..dat heb je goed geregeld. Ik hoop dat die gast VEEL prei in huis heeft gehaald![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
ik ga terugbellen met de mededeling dat hij wel begrijpt dat we nu op zijn kosten uit eten gaan.
Wat denkt ie wel niet
tis er?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Neleos het volgende:
Hmpfzz
Vind hem ook wel tof. We gaan inderdaad uit eten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:13 schreef Mikkie het volgende:
Whehe, toffe kerel. Met z'n briefjes ook
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik wel maar ik heb elke donderdag en vrijdag geen school
Maar ik moet wel werken hoor heb dan stagequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Paleis t loo en Huize Doorn, wel met school maarja
en gelijk heb jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
ik ga terugbellen met de mededeling dat hij wel begrijpt dat we nu op zijn kosten uit eten gaan.
Wat denkt ie wel niet
Gaat MaJo eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef iamredleader het volgende:
tijdje weggeweest, maar ben er weer
![]()
A.s. zaterdagavond de meet? Hm, weet nog niet of ik het ga redden, hangt ervan af of ik de auto kan lenen... Maar wie weet![]()
Een zogenaamde Soempie makenquote:
En gelijk heb je.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een zogenaamde Soempie maken
Overigens, wat heb ik een grafhekel aan kleren kopen
Aah waaarom? Ik vind dat echt het leukste wat er isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een zogenaamde Soempie maken
Overigens, wat heb ik een grafhekel aan kleren kopen
Maar jij bent een vrouwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Aah waaarom? Ik vind dat echt het leukste wat er is
Ik ken ook jongens die het leuk vinden, en die zijn géén homoquote:
Nee, die heeft andere verplichtingenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gaat MaJo eigenlijk?
Mijn vrouw's collegae komen zondag buurten dus ik moet dan act de presence geven. Lekker gezellig uitgebreid doorzakken op zaterdagavond in het buitenland is dus niet zo verstandig.
Echt wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ken ook jongens die het leuk vinden, en die zijn géén homo
Precies, ze liegen over een van die twee dingenquote:
Nietes, ze vinden het gewoon leuk om nieuwe kleding te halen. Waarom zou je daar homo voor moeten zijn?quote:
Gatsiedarrie bamiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ga ik dadelijk ook doen, bami met saté (helaas wel kant-en-klaar van de Appie, maar had vandaag geen zin om te koken). En vooraf Thaisen garnalensoep, hopen dat dat lekker is
Ik zag het toen ik mn post had geplaatst, sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:46 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Nesle, ik had bijna een Soempie!.
.
Saté met rijst of nasi ja, geen sliertenquote:
Ah kijk. Je vindt het met nasi/rijst wel lekkerder dan bami dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, die hadden ze niet. En zoals ik zei: ik had geen zin om te koken, dus dan toch maar bami
Heel goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
present!
Dat duurt wellicht nog even. Ik kan de tekst nu voor je toevoegen in de OP.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja.. wachten op volgende topic of..?
Niks mis met experimenteren, maar niet op de momenten dat je gewoon honger hebtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad de volgende keer ook maar voor een standaardsoepje
YMCA?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, wat is eerste nummer dat je aan wil vragen zaterdag?
Zaterdagavond had je toch een pokeravond in gedachten? Ik moet nu uit 4 verschillende dingen kiezen:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gaat MaJo eigenlijk?
Mijn vrouw's collegae komen zondag buurten dus ik moet dan act de presence geven. Lekker gezellig uitgebreid doorzakken op zaterdagavond in het buitenland is dus niet zo verstandig.
MaJo gééft geen feest maar gaat naar een feest toe...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zaterdagavond had je toch een pokeravond in gedachten? Ik moet nu uit 4 verschillende dingen kiezen:
1) De Meet
2) MaJo's feest
3) Met PhysicsRules pokeren
4) met m'n broer + wat andere mannen pokeren.
3 en 4 lijken het meest op mekaar, 2 weet ik niet hoe dat geplanned staat, nog niks gehoord.
Maar ja, MaJo is dan ook niet van de ver-van-tevoren-planning![]()
Dus ik weet het nog niet![]()
Let op Soemp!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
uhh..
Soempie heeft wel booty inderdaad.. zij is comme une reve..
Boy George draait tegenwoordig alleen nog maar platenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Boy George sowieso koning..
Um.. nee zo makkelijk gaat het nu ook weer niet..quote:
Moet je nagaan hoe goed het zou zijn alstie een neger wasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij maakt ook wel eens de straten schoon... koning der vrijwillgers.. wat een integere baas..
De stad is niet boers.. misschien in de Kar..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop dat we in een tentje komen waar ze Madrugada kunnen draaien of Wolfmother...
Kennen ze dat in het boeren Grunn?
Is ook weer zo.. kan een neger ook een kameleon zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed het zou zijn alstie een neger was
Nee de stad zit vol mooie studentesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De stad is niet boers.. misschien in de Kar..
De meesten zijn eigenlijk altijd zwartquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is ook weer zo.. kan een neger ook een kameleon zijn?
Ik zou niet inzien waarom nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is ook weer zo.. kan een neger ook een kameleon zijn?
We eren Soempie door niet naar andere vrouwen te kijken.. volgens het schema zit m'n haar wel vrij goed zaterdag overigens..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee de stad zit vol mooie studentes
Heb je het nou over negers of over kameleons?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De meesten zijn eigenlijk altijd zwart
Ook een AKQ-gebod?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We eren Soempie door niet naar andere vrouwen te kijken
Over Buysen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het nou over negers of over kameleons?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We eren Soempie door niet naar andere vrouwen te kijken.. volgens het schema zit m'n haar wel vrij goed zaterdag overigens..
Een man moet af en toe gewoon es iemand doodslaan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Arie en Silvester.. Guido Weijers.. hm.. de enige cabaretier voor wie ik geld neerleg is Jeroen van Merwijk.. maar veel plezier!!
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor 1 avond.. anders ga ik me vervelen..
Absoluut niet, ik kom uit een rustig dorpje bij Deventer alwaar ik mij tot koning liet kronen alvorens mijn licht in Groningen te laten schijnen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:13 schreef Homdeck het volgende:
ben jij een stadjer stanley?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem
Het lukt mij ook nietquote:
Ik houd niet van concurrentie.. kost te veel energie..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, een beetje uitdaging is nooit weg toch?
Bathmen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik kom uit een rustig dorpje bij Deventer alwaar ik mij tot koning liet kronen alvorens mijn licht in Groningen te laten schijnen..
Niemand houdt van concurrentiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik houd niet van concurrentie.. kost te veel energie..
Hardlopen zuigtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even een wijntje inschenken en dan de eindsprint..
aha okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik kom uit een rustig dorpje bij Deventer alwaar ik mij tot koning liet kronen alvorens mijn licht in Groningen te laten schijnen..
Is wel de bedoeling.. maar ik vind het moeilijk dat nu in te schatten.. ik beloof te snel dingen die ik dan niet waarmaak..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je dit jaar naar Lowlands, Stanley?
dat had je tijdens de bami moeten doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Een kwartier nadat ik m'n avondeten op heb
Nou.. heel gek.. maar mijn smaak in vrouwen is meestal zo dat het niet een type is waar de mannen omheen zwermen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent meer het type dat afwacht wie er naar jou toe komt?
Het is 17-19 Augustus. Als je van de week een kaartje koopt kun je daar gewoon omheen bouwenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling.. maar ik vind het moeilijk dat nu in te schatten.. ik beloof te snel dingen die ik dan niet waarmaak..
Ik wil vanavond ook de kroeg in, maar mijn normale zuipmaatjes kunnen nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga zo ook maar eens een pilsje vatten.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou.. heel gek.. maar mijn smaak in vrouwen is meestal zo dat het niet een type is waar de mannen omheen zwermen..
Ik heb toch sorry gezegdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn Soempie werd net ook verkloot door Nesle.
Met pils niet eens een slechte combinatie. Met een Rochefort 8 waarschijnlijk wel, redelijk zonde van het bierquote:
Hm.. ja.. ik heb in m'n agenda staan om daar begin april eens over na te gaan denken..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is 17-19 Augustus. Als je van de week een kaartje koopt kun je daar gewoon omheen bouwen
Door die quotes kan je nog eens wat nalezenquote:
Jullie hebben ook een abnormaal spamtempoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Door die quotes kan je nog eens wat nalezen
Ligt niet eens zo heel hoog, komt onder andere door floodcontrol en dat de posts met elkaar te maken hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jullie hebben ook een abnormaal spamtempo![]()
Fok! heeft floodcontrol?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ligt niet eens zo heel hoog, komt onder andere door floodcontrol en dat de posts met elkaar te maken hebben
Prima, meer vrouwelijke elementen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volspammen is stoer.. wel typisch mannelijk sfeertje trouwens..
Gaaf! Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Nesle het volgende:
Tim, ik heb echt meer respect voor je nu
Niet twee keer hetzelfde kunnen posten, werkt de strategie van 50 keer op invoeren klikken nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fok! heeft floodcontrol?
Oh wacht..dat is als het forum besluit 3 dagen plat te gaan als iemand 2 keer in 30 seconden post?
Niet naar vragen gewoon van genietenquote:
Het is een prestatiequote:
Mja dat is eigenlijk RETE-IRRITANT. Want je kunt in een HEEL topic niet twee keer "nee" posten...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet twee keer hetzelfde kunnen posten, werkt de strategie van 50 keer op invoeren klikken niet
ik wacht rustig af. ik heb nog maar 1 SC-topic geopend. was wel de primeurquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de duidelijkheid: Stanley gaat dus het nieuwe topic openen voor ons..
Nu al te laatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet naar vragen gewoon van genieten
Waarvoor dankquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik wacht rustig af. ik heb nog maar 1 SC-topic geopend. was wel de primeur![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog irritanter dan floodcontrol vind ik searchcontrol. Heb ik dat ding es nodig, maak een tikfout, kan ik een minuut lang niet nog een keer zoeken!
graag gedaan. het is een gavequote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, zal ik zo thee gaan zetten?
Ik denk dat ik die niet meer heb, Pickwick lentethee was groene thee met citroen en pepermuntquote:
Stan is natuurlijk bezig de nieuwe OP te editten...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet heel erg slowchatterig meer zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |