Dat duurt wellicht nog even. Ik kan de tekst nu voor je toevoegen in de OP.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja.. wachten op volgende topic of..?

Niks mis met experimenteren, maar niet op de momenten dat je gewoon honger hebtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad de volgende keer ook maar voor een standaardsoepje

YMCA?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, wat is eerste nummer dat je aan wil vragen zaterdag?

Zaterdagavond had je toch een pokeravond in gedachten? Ik moet nu uit 4 verschillende dingen kiezen:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gaat MaJo eigenlijk?
Mijn vrouw's collegae komen zondag buurten dus ik moet dan act de presence geven. Lekker gezellig uitgebreid doorzakken op zaterdagavond in het buitenland is dus niet zo verstandig.

MaJo gééft geen feest maar gaat naar een feest toe...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zaterdagavond had je toch een pokeravond in gedachten? Ik moet nu uit 4 verschillende dingen kiezen:
1) De Meet
2) MaJo's feest
3) Met PhysicsRules pokeren
4) met m'n broer + wat andere mannen pokeren.
3 en 4 lijken het meest op mekaar, 2 weet ik niet hoe dat geplanned staat, nog niks gehoord.
Maar ja, MaJo is dan ook niet van de ver-van-tevoren-planning![]()
Dus ik weet het nog niet![]()

Let op Soemp!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
uhh..
Soempie heeft wel booty inderdaad.. zij is comme une reve..

Boy George draait tegenwoordig alleen nog maar platenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Boy George sowieso koning..

Um.. nee zo makkelijk gaat het nu ook weer niet..quote:

Moet je nagaan hoe goed het zou zijn alstie een neger wasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij maakt ook wel eens de straten schoon... koning der vrijwillgers.. wat een integere baas..

De stad is niet boers.. misschien in de Kar..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop dat we in een tentje komen waar ze Madrugada kunnen draaien of Wolfmother...
Kennen ze dat in het boeren Grunn?

Is ook weer zo.. kan een neger ook een kameleon zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed het zou zijn alstie een neger was

Nee de stad zit vol mooie studentesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De stad is niet boers.. misschien in de Kar..

De meesten zijn eigenlijk altijd zwartquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is ook weer zo.. kan een neger ook een kameleon zijn?

Ik zou niet inzien waarom nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is ook weer zo.. kan een neger ook een kameleon zijn?

We eren Soempie door niet naar andere vrouwen te kijken.. volgens het schema zit m'n haar wel vrij goed zaterdag overigens..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee de stad zit vol mooie studentes

Heb je het nou over negers of over kameleons?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De meesten zijn eigenlijk altijd zwart

Ook een AKQ-gebod?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We eren Soempie door niet naar andere vrouwen te kijken

Over Buysen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het nou over negers of over kameleons?

quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We eren Soempie door niet naar andere vrouwen te kijken.. volgens het schema zit m'n haar wel vrij goed zaterdag overigens..

Een man moet af en toe gewoon es iemand doodslaan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Arie en Silvester.. Guido Weijers.. hm.. de enige cabaretier voor wie ik geld neerleg is Jeroen van Merwijk.. maar veel plezier!!

Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor 1 avond.. anders ga ik me vervelen..

Absoluut niet, ik kom uit een rustig dorpje bij Deventer alwaar ik mij tot koning liet kronen alvorens mijn licht in Groningen te laten schijnen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:13 schreef Homdeck het volgende:
ben jij een stadjer stanley?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |