tis er?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Neleos het volgende:
Hmpfzz
Vind hem ook wel tof. We gaan inderdaad uit eten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:13 schreef Mikkie het volgende:
Whehe, toffe kerel. Met z'n briefjes ook
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik wel maar ik heb elke donderdag en vrijdag geen school
Maar ik moet wel werken hoor heb dan stagequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Paleis t loo en Huize Doorn, wel met school maarja
en gelijk heb jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
ik ga terugbellen met de mededeling dat hij wel begrijpt dat we nu op zijn kosten uit eten gaan.
Wat denkt ie wel niet
Gaat MaJo eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef iamredleader het volgende:
tijdje weggeweest, maar ben er weer
![]()
A.s. zaterdagavond de meet? Hm, weet nog niet of ik het ga redden, hangt ervan af of ik de auto kan lenen... Maar wie weet![]()
Een zogenaamde Soempie makenquote:
En gelijk heb je.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een zogenaamde Soempie maken
Overigens, wat heb ik een grafhekel aan kleren kopen
Aah waaarom? Ik vind dat echt het leukste wat er isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een zogenaamde Soempie maken
Overigens, wat heb ik een grafhekel aan kleren kopen
Maar jij bent een vrouwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Aah waaarom? Ik vind dat echt het leukste wat er is
Ik ken ook jongens die het leuk vinden, en die zijn géén homoquote:
Nee, die heeft andere verplichtingenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gaat MaJo eigenlijk?
Mijn vrouw's collegae komen zondag buurten dus ik moet dan act de presence geven. Lekker gezellig uitgebreid doorzakken op zaterdagavond in het buitenland is dus niet zo verstandig.
Echt wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ken ook jongens die het leuk vinden, en die zijn géén homo
Precies, ze liegen over een van die twee dingenquote:
Nietes, ze vinden het gewoon leuk om nieuwe kleding te halen. Waarom zou je daar homo voor moeten zijn?quote:
Gatsiedarrie bamiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ga ik dadelijk ook doen, bami met saté (helaas wel kant-en-klaar van de Appie, maar had vandaag geen zin om te koken). En vooraf Thaisen garnalensoep, hopen dat dat lekker is
Ik zag het toen ik mn post had geplaatst, sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:46 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Nesle, ik had bijna een Soempie!.
.
Saté met rijst of nasi ja, geen sliertenquote:
Ah kijk. Je vindt het met nasi/rijst wel lekkerder dan bami dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, die hadden ze niet. En zoals ik zei: ik had geen zin om te koken, dus dan toch maar bami
Heel goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
present!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |