Over Buysen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het nou over negers of over kameleons?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We eren Soempie door niet naar andere vrouwen te kijken.. volgens het schema zit m'n haar wel vrij goed zaterdag overigens..
Een man moet af en toe gewoon es iemand doodslaan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Arie en Silvester.. Guido Weijers.. hm.. de enige cabaretier voor wie ik geld neerleg is Jeroen van Merwijk.. maar veel plezier!!
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor 1 avond.. anders ga ik me vervelen..
Absoluut niet, ik kom uit een rustig dorpje bij Deventer alwaar ik mij tot koning liet kronen alvorens mijn licht in Groningen te laten schijnen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:13 schreef Homdeck het volgende:
ben jij een stadjer stanley?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem
Het lukt mij ook nietquote:
Ik houd niet van concurrentie.. kost te veel energie..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, een beetje uitdaging is nooit weg toch?
Bathmen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik kom uit een rustig dorpje bij Deventer alwaar ik mij tot koning liet kronen alvorens mijn licht in Groningen te laten schijnen..
Niemand houdt van concurrentiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik houd niet van concurrentie.. kost te veel energie..
Hardlopen zuigtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even een wijntje inschenken en dan de eindsprint..
aha okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik kom uit een rustig dorpje bij Deventer alwaar ik mij tot koning liet kronen alvorens mijn licht in Groningen te laten schijnen..
Is wel de bedoeling.. maar ik vind het moeilijk dat nu in te schatten.. ik beloof te snel dingen die ik dan niet waarmaak..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je dit jaar naar Lowlands, Stanley?
dat had je tijdens de bami moeten doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Een kwartier nadat ik m'n avondeten op heb
Nou.. heel gek.. maar mijn smaak in vrouwen is meestal zo dat het niet een type is waar de mannen omheen zwermen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent meer het type dat afwacht wie er naar jou toe komt?
Het is 17-19 Augustus. Als je van de week een kaartje koopt kun je daar gewoon omheen bouwenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling.. maar ik vind het moeilijk dat nu in te schatten.. ik beloof te snel dingen die ik dan niet waarmaak..
Ik wil vanavond ook de kroeg in, maar mijn normale zuipmaatjes kunnen nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga zo ook maar eens een pilsje vatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |