quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem

Het lukt mij ook nietquote:

Ik houd niet van concurrentie.. kost te veel energie..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, een beetje uitdaging is nooit weg toch?

Bathmen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik kom uit een rustig dorpje bij Deventer alwaar ik mij tot koning liet kronen alvorens mijn licht in Groningen te laten schijnen..

Niemand houdt van concurrentiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik houd niet van concurrentie.. kost te veel energie..

Hardlopen zuigtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even een wijntje inschenken en dan de eindsprint..

aha okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik kom uit een rustig dorpje bij Deventer alwaar ik mij tot koning liet kronen alvorens mijn licht in Groningen te laten schijnen..

Is wel de bedoeling.. maar ik vind het moeilijk dat nu in te schatten.. ik beloof te snel dingen die ik dan niet waarmaak..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je dit jaar naar Lowlands, Stanley?

dat had je tijdens de bami moeten doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Een kwartier nadat ik m'n avondeten op heb

Nou.. heel gek.. maar mijn smaak in vrouwen is meestal zo dat het niet een type is waar de mannen omheen zwermen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent meer het type dat afwacht wie er naar jou toe komt?

Het is 17-19 Augustus. Als je van de week een kaartje koopt kun je daar gewoon omheen bouwenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling.. maar ik vind het moeilijk dat nu in te schatten.. ik beloof te snel dingen die ik dan niet waarmaak..

Ik wil vanavond ook de kroeg in, maar mijn normale zuipmaatjes kunnen nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga zo ook maar eens een pilsje vatten.

quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou.. heel gek.. maar mijn smaak in vrouwen is meestal zo dat het niet een type is waar de mannen omheen zwermen..

Ik heb toch sorry gezegdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn Soempie werd net ook verkloot door Nesle.

Met pils niet eens een slechte combinatie. Met een Rochefort 8 waarschijnlijk wel, redelijk zonde van het bierquote:

Hm.. ja.. ik heb in m'n agenda staan om daar begin april eens over na te gaan denken..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is 17-19 Augustus. Als je van de week een kaartje koopt kun je daar gewoon omheen bouwen

Door die quotes kan je nog eens wat nalezenquote:

Jullie hebben ook een abnormaal spamtempoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Door die quotes kan je nog eens wat nalezen

Ligt niet eens zo heel hoog, komt onder andere door floodcontrol en dat de posts met elkaar te maken hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jullie hebben ook een abnormaal spamtempo![]()

Fok! heeft floodcontrol?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ligt niet eens zo heel hoog, komt onder andere door floodcontrol en dat de posts met elkaar te maken hebben

Prima, meer vrouwelijke elementen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volspammen is stoer.. wel typisch mannelijk sfeertje trouwens..

Gaaf! Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Nesle het volgende:
Tim, ik heb echt meer respect voor je nu

Niet twee keer hetzelfde kunnen posten, werkt de strategie van 50 keer op invoeren klikken nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fok! heeft floodcontrol?
Oh wacht..dat is als het forum besluit 3 dagen plat te gaan als iemand 2 keer in 30 seconden post?

Niet naar vragen gewoon van genietenquote:

Het is een prestatiequote:

Mja dat is eigenlijk RETE-IRRITANT. Want je kunt in een HEEL topic niet twee keer "nee" posten...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet twee keer hetzelfde kunnen posten, werkt de strategie van 50 keer op invoeren klikken niet

ik wacht rustig af. ik heb nog maar 1 SC-topic geopend. was wel de primeurquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de duidelijkheid: Stanley gaat dus het nieuwe topic openen voor ons..

Nu al te laatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet naar vragen gewoon van genieten

Waarvoor dankquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik wacht rustig af. ik heb nog maar 1 SC-topic geopend. was wel de primeur![]()

Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog irritanter dan floodcontrol vind ik searchcontrol. Heb ik dat ding es nodig, maak een tikfout, kan ik een minuut lang niet nog een keer zoeken!

graag gedaan. het is een gavequote:

quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, zal ik zo thee gaan zetten?

Ik denk dat ik die niet meer heb, Pickwick lentethee was groene thee met citroen en pepermuntquote:

Stan is natuurlijk bezig de nieuwe OP te editten...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet heel erg slowchatterig meer zo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |