Ze is op zijn hoogst hersenmaagd...nog niet bezoedeld door wat voor gedachte dan ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
ik denk dat Amanda nog maagd is.
hersenen , waar hoe of wat?????????????????quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is op zijn hoogst hersenmaagd...nog niet bezoedeld door wat voor gedachte dan ook.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is op zijn hoogst hersenmaagd...nog niet bezoedeld door wat voor gedachte dan ook.
Wel een kijkcijferhit voor Talpa: Een live ontmaagding in de kooi. ;-)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
He, harstikke bedankt man!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stream1:mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
Stream2:mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
Stream3:mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
Stream4:mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
Of de snaren doormidden knippen.........quote:Op maandag 5 februari 2007 21:32 schreef tipsch het volgende:
Ilona, ga dat plannetje nou nog even regelen, Brian's gitaar, weg. z'n "poetry" weg. toe nou!
Misschien hebben ze tegenwoordig wat meer tijd bij Talpa nodig om een geschikte kandidaad de kooi in te duwen?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:31 schreef snetje het volgende:
nou kom op !! ilona eruit .................michel erin !!![]()
Ze wil het zo stijl hebben als dat haar van Nena.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze kan doen met het haar wat ze wil maar het wordt echt niet beter...
Die krullen van vanmiddag was toch nog 1 van de betere kapsels.
Kilootje Semtex in de klankkast plakken en een ontsteker op geluid...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:32 schreef tipsch het volgende:
Ilona, ga dat plannetje nou nog even regelen, Brian's gitaar, weg. z'n "poetry" weg. toe nou!
ik zie haar het liefst Brian's "poetry" retegoed verstoppen. in de bosjes buiten? (kan nat worden!).quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Of de snaren doormidden knippen.........
Was nooit anders geweest hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 21:34 schreef Scrupules het volgende:
wat een lekkere dooie gesprekken tussen ilona en sylvia
Moet van de redactie/programmamakers is dus verplichtquote:Op maandag 5 februari 2007 21:35 schreef Scrupules het volgende:
waarom gaan die trollen zich altijd ineens "mooi" maken als er iemand uit gekicked gaat worden ofzo, ze hebben toch wel door dat ze 24/7 op beeld zijn?
Ik denk dat ze heel snel een kapperscursus gaat aanvragen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:36 schreef Ilmagnifico het volgende:
De Gouden Zooi: Amanda's kapsalon.
Boring & puking.
Ik zat meer aan een vuist te denken.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Wanneer en hoe laat zou het vingeren beginnen tussen zdngmw en snollie??????Ka toch niet lang meer duren![]()
![]()
![]()
hou oooooooooooooop!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een vuist te denken.![]()
snollie heeft nb 3 jaar een kapperscursus gedaan en nu vragen aan zdngmw hoe het moetquote:Op maandag 5 februari 2007 21:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel snel een kapperscursus gaat aanvragen.![]()
Of niemand wil meer omdat ze gezien hebben hoe je zonder enige aanleiding eruit getieft kan worden en je 10k kwijt kan zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef agter het volgende:
[..]
Misschien hebben ze tegenwoordig wat meer tijd bij Talpa nodig om een geschikte kandidaad de kooi in te duwen?
ff serieus heeft amanDEL een kapperscursus gedaan ??? Tja daaruit blijkt maar weer dat ze echt hersenloos is.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
snollie heeft nb 3 jaar een kapperscursus gedaan en nu vragen aan zdngmw hoe het moet![]()
![]()
![]()
Das wel scherp opgemerkt iddquote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Of niemand wil meer omdat ze gezien hebben hoe je zonder enige aanleiding eruit getieft kan worden en je 10k kwijt kan zijn
..quote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Of niemand wil meer omdat ze gezien hebben hoe je zonder enige aanleiding eruit getieft kan worden en je 10k kwijt kan zijn
Maar de nieuwe bewoners zijn er nog niet begrijp ik ?
Nou, da´s wel het minste waar ik me zorgen over zou maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:36 schreef agter het volgende:
Ik vind het wel een beetje onsmakelijk voor de volgende bewoner: Overal haren.
Iemand met genoeg poen, zal er vast wel in willen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das wel scherp opgemerkt idd
Al zullen er vast nog wel mensen te vinden zijn die er wél ingaan (is althans te hopen voor de productie)
en jullie zitten dus echt al de hele dag naar de overgebleven losers te kijken?!?!?quote:
duurt tergend lang. ze vinden niemand meer of ze zijn zielig aan het onderhandelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is ook een siamese tweeling he, had je dat nog niet door dan ?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Ach wat lief ze nemen het zelfde kapsel![]()
Tja iemand moet jou toch op de hoogte houden.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
en jullie zitten dus echt al de hele dag naar de overgebleven losers te kijken?!?!?
dem, ik heb echt met jullie te doen. Ik zou het echt niet trekken...
waaaaaaaaaauw ik hou van jequote:Op maandag 5 februari 2007 21:40 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nou, da´s wel het minste waar ik me zorgen over zou maken.
- een reeel risico op accute doofheid door het hysterische gekrijs van Nataaaaaaaaaaaasia
- een reeel risico op accute aanranding door het hysterische gegeil van Brainless
- een reeel risico op accute hersenverweking door de hysterische saaiheid van Bart
- een reeel risico op accute suicideneigingen door de hysterische domheid van Amoebe
Enige die een beetje de moeite waard is, is Slvia...echt, een paar haren zijn geen issue.
iemand die er nu nog ingaat zou toch 10k moeten krijgen van DGK.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
duurt tergend lang. ze vinden niemand meer of ze zijn zielig aan het onderhandelen.
Gewoon op de achtergrond, je weet immers nooit wat er kan gebeuren, of Brian weer flipt en para wordt etc.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
en jullie zitten dus echt al de hele dag naar de overgebleven losers te kijken?!?!?
dem, ik heb echt met jullie te doen. Ik zou het echt niet trekken...
Ik ook, ik heb er precies 30 seconden naar geluisterd, maar MUTE nu.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Ik heb stream 1 en 2 nu definitief op MUTE
Precies!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Hahahahaa jij ook al. Ineens trok ik het niet meer. Uit die herrie. Dat walgelijke gekruip van Amoebe, Nataaaaaaaaaaas die de wijze moederkloek uithangt 'echt, ik heb zooooooooooveeeeel geleerd hier, echt zoooooooooveeeeeel, tis echt niet normaal hoeveel je hier leert'. --> Uit dat geluid.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Ik heb stream 1 en 2 nu definitief op MUTE
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef PokerJoker het volgende:
spuug incident? heb ik nog meer laagdrempelig vremaak gemist, ik kijk pas sinds de return of huub (de 1e keer)
Al zouden ze mij nu die kut villa aanbieden en een miljoen in het vooruitzicht, echt never nooit, want je zou mij na 5 minuten moeten afvoeren voor fysiek geweldquote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
iemand die er nu nog ingaat zou toch 10k moeten krijgen van DGK.
Amandaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Ebinas het volgende:
Van de Tien-site
21:29 - Amanda weet hoe ze moet stoken
Amanda lijkt zich goed op haar gemak te voelen en stookt er lekker op los. In het kantoor praat ze Natasia, Brian en Bart naar de mond: “Ik dacht eerst dat Ilona anders was dan nu zoals ik haar nu heb leren kennen!” Brian weet niet hoe snel hij moet reageren: “Ja, ze heeft zich een paar keer anders voorgedaan dan dat ze was!” Ook speelt Amanda slim in op het feit dat Sylvia niet goed ligt in de Villa: “Ik snapte al niet dat ze gisteren de discussie aanging met Brian!” Ook steekt ze Brian nog even een veer in een plek die het zonlicht niet kan verdragen: “Ja, maar Brian had dat snel afgekapt!”
Amanda
![]()
![]()
Ik vrees dat ze daarin gelijk had.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:46 schreef Gert het volgende:
Sylvia geeft nu bij llona aan dat ze het dreigement van Brian, gisteren, dat hij haar hele kast overhoop zou trekken, serieus nam en daarom maar met hem meeliep.
En niet alleen spugen, hij liep ook nog te gillen dat hij Stephan's "vieze kutkop er af zou trekken", en wilde hem ook daadwerkelijk aanvliegen. Helaas sprong fat ass er tussen.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda zegt dat ze met Kerst een goeie vibe met Natasia had .... maar volgens mij zat Natasia gekke bekken te trekken achter de rug van Amanda
nou ja precies, die 10k inleggeld gaat zowiezo nergens over. risicoloos lafhartige GDK-style.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Al zouden ze mij nu die kut villa aanbieden en een miljoen in het vooruitzicht, echt never nooit, want je zou mij na 5 minuten moeten afvoeren voor fysiek geweld![]()
Ben blont, niet zoals AMANDEL, maarre wat is een testimonialquote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda wordt weggeroepen om een testimonial af te leggen
Ik denk wat dat betreft dat Nena daar nog wel wat tegen kan doen toch? Ik kan me zo voorstellen dat het onder 'smaad' oid valt?? Ik vind dat ze daar wel wat van moeten zeggen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef Ilmagnifico het volgende:
Puur uit respekt voor Nena luister ik niet naar Brian, Amandel en Natasia.
Nena koos er voor om privé privé te houden en dat wordt nu misbruikt.
Praat over jezelf of hou je bek.
Dat zijn die stukjes in de uitzending dat de bewoners spreken richting de kijkers of het hebben over een bepaalde gebeurtenis met op de achtergrond het stukje waar ze over pratenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben blont, niet zoals AMANDEL, maarre wat is een testimonial
Ik heb een hele tijd moeite gehad om op FOK te komen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk wat dat betreft dat Nena daar nog wel wat tegen kan doen toch? Ik kan me zo voorstellen dat het onder 'smaad' oid valt?? Ik vind dat ze daar wel wat van moeten zeggen.
Weet snollie ook niet hoop ikquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben blont, niet zoals AMANDEL, maarre wat is een testimonial
Meen je niet, hoe kan die man er nog inzitten dan, waren er van te voren geen regels opgesteld van wat betamelijk was en wat niet? Mijn god zeg. Zelfs als kickboxers in de ring gaan wordt er nog afesproken wat onder en boven de riem is. Tien heeft het niet echt in de hand vindt ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En niet alleen spugen, hij liep ook nog te gillen dat hij Stephan's "vieze kutkop er af zou trekken", en wilde hem ook daadwerkelijk aanvliegen. Helaas sprong fat ass er tussen.
dat haar kast is leeggehaald ofzo dacht ik net dat silvia dat zijquote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Ilona gaat nog iets tegen Natasia zeggen bij het afscheid, wat dat weet ik niet.
Oh de TV uitzendingen kijk al niet meer, maar ik snap wat je bedoeld. pffff gelukkig ben ik toch geen AmanDelquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet snollie ook niet hoop ik![]()
![]()
, sorry geeft je niet echt antwoord. Dat zijn die filmpjes die je tussendoor bij de TV uitzendingen ziet, van de individuele gekken.
Nou, volgens mij gaat ze er noooooooit meer uit...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Ilona gaat nog iets tegen Natasia zeggen bij het afscheid, wat dat weet ik niet.
JdM kikt volgens mij op dat enge nare, griezelige, brrrrrrrrrrr mannetje en wil hem er kost wat het kost erin laten.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Meen je niet, hoe kan die man er nog inzitten dan, waren er van te voren geen regels opgesteld van wat betamelijk was en wat niet? Mijn god zeg. Zelfs als kickboxers in de ring gaan wordt er nog afesproken wat onder en boven de riem is. Tien heeft het niet echt in de hand vindt ik.
Uitzending van vanavond laat toch ook een heel eng mannetje zien aan de telefoon?
Lijkt me wel, zeker als het op internet en evt op tv wordt uitgezonden. Mosko laat amandel alle hoeken vd rechtbank zienquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk wat dat betreft dat Nena daar nog wel wat tegen kan doen toch? Ik kan me zo voorstellen dat het onder 'smaad' oid valt?? Ik vind dat ze daar wel wat van moeten zeggen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Missy_1974 het volgende:
sylvia had gewoon niks moeten doen en brian de zooi overhoop moeten laten halen, want dat was wellicht een exit geweest
dat zal wel ijdele hoop zijn, nataaaaaaas heeft toch het laatste woord, en dat zal niet netjes zijn ben ik bangquote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef blomst het volgende:
Weer voor niets zitten wachten tot er een bewoner naar huis gaat, moet nu naar mijn werk, gisteren ook al voor niets gewacht.
Neemt iemand het vertrek van Ilona op?
Ze verdient wel een eerbiedig afscheid.
Ik hoop dat blaffen postitief bedoelt is, ken het woord niet, alleen van mijn hondquote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Meneermax het volgende:
D'r moet gewoon een leuke spanjaard inkomen die Syl even stevig volblaft. Dat heeft ze wel verdiend na al die ellende van de afgelopen weken.
Mag Brian ook mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zeker als het op internet en evt op tv wordt uitgezonden. Mosko laat amandel alle hoeken vd rechtbank zien![]()
![]()
![]()
.. ze had daar verstandiger aan gedaan. Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat Sylvia een beetje bang is van al die agressie .. kan me niet voorstellen dat het haar niets doet, ook herhaalt ze dat nog honderd keer.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Missy_1974 het volgende:
sylvia had gewoon niks moeten doen en brian de zooi overhoop moeten laten halen, want dat was wellicht een exit geweest
Ik heb haar wel eens iets horen zeggen over flinke ruzie tussen haar ouders waardoor ze niet tegen ruzie kan.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ze had daar verstandiger aan gedaan. Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat Sylvia een beetje bang is van al die agressie .. kan me niet voorstellen dat het haar niets doet, ook herhaalt ze dat nog honderd keer.
of "koning" bart erop aanspreken en vragen waarom de punten niet in de grote bak verdwijnen, wie bepaalt de verdeling hier eigenlijk bart, jij of die rattekop van een straatvechterquote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef Meneermax het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gewoon die cp's vast blijven houden. Nee Brain, je krijgt ze niet. Kijken of Brain echt zo rustig weet te blijven.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat blaffen postitief bedoelt is, ken het woord niet, alleen van mijn hond
DGK zet haar al voor gek !! haar een testimonial laten doen met een halfgekrulde kop .....quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
ok danquote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Tis idd niet de meest romantische benaming. Maar je weet datik Syl-fan ben dus tuurlijk is het positief bedoeld...
Dat zou veel verklaren want ze laat erg over zich heenlopen om ruzie te vermijden. De klootviolen maken daar vies misbruik van.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens iets horen zeggen over flinke ruzie tussen haar ouders waardoor ze niet tegen ruzie kan.
En gisteren zei ze dat ze dacht dat DGK om slimheid draaide en niet op achterbaksheid...vergissing dus....quote:Op maandag 5 februari 2007 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens iets horen zeggen over flinke ruzie tussen haar ouders waardoor ze niet tegen ruzie kan.
Samir Aquote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef agter het volgende:
Ik stel voor dat ze minstens 1 TBS-er in de kooi zetten...'met proefverlof'.
Dan is het maatschappelijk wat representatiever.
En die dan Brian de bek dichttimmeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef ReneMid het volgende:
Ik hoop dat Nicolaas en Huub terug komen denk dat er dan een paar gek worden.
Gewoon doorsnee Nederland dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef agter het volgende:
Ik stel voor dat ze minstens 1 TBS-er in de kooi zetten...'met proefverlof'.
Dan is het maatschappelijk wat representatiever.
interview?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
http://overijsselshart.rtvoost.nl/
Interview met Huub vandaag
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:52 schreef Meneermax het volgende:
Ik zou het wel weten in die Villa. "Meneermax, wat zou jij graag willen doen hier?'. 'Nou, Frans&Stijn, ik zou zo graag willen leren metselen'.
En dan die fuckers inmetselen als ze liggen te pitten![]()
Artikel 261 | Sr, Boek 2, Titel 16quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Neuhhhh luisterennnnnnnnnnnnnnnnnn, ik dacht er zitten hier mensen met een hoger iq dan AmanDEL dus ik hoef het niet verder te verklaren.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo ja, rtv - ik maar zoeken naar een geschreven stuk
ja sorry, ik zit maar op 60quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhhhh luisterennnnnnnnnnnnnnnnnn, ik dacht er zitten hier mensen met een hoger iq dan AmanDEL dus ik hoef het niet verder te verklaren.![]()
Dat jij daar naar kunt luisteren, staat bij mij allang op MUTEquote:Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Hej schatje, je blijft me wel beschermen he? (tegen Brian)
Met een keer vrijen geef je niet iemand een vrijbrief om van je te mogen zeggen wat ie maar wil.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Artikel 261 | Sr, Boek 2, Titel 16
1.
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
Kweenie of Nena wel zo'n goede naam had. In ieder geval heeft zij die zelf te grabbel gegooid toen ze met Brian ging 'vrijen'. En in tegenstelling tot zelfmoord bestaat er geen zelfsmaad...
Haha ja ik kan datquote:Op maandag 5 februari 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat jij daar naar kunt luisteren, staat bij mij allang op MUTE![]()
![]()
![]()
Bart gaat altijd de laatste minuten bij degene zitten die eruit gaat. Alles om op t.v. te komen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Alleen Bart is nog fatsoenlijk genoeg om bij Ilona nog ff bij te zitten...
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh wacht, tikfout, dat moet 160 zijn - nou ja, wat maakt het uit![]()
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:15 schreef snetje het volgende:
nog een half uurtje .................
Leuk gesprek met Huub.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
http://overijsselshart.rtvoost.nl/
Interview met Huub vandaag
Ook een pratende kut?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
Waarom doet snollie mij nu denken aan Estelle Gullit, schiet me zomaar te binnen![]()
kleine toelichting graag op Bornerbroekquote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef tipsch het volgende:
"ondernemend bornerbroek" haha, ja ja, zo dus.
Zoas bekend, Brian spoort gewoon niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:17 schreef Missy_1974 het volgende:
wtf loopt brian nu weer te zeggen over tamara, dat hij zoveel gevoel voor haar had en is verstoord etc etc etc, wat een gelul
ik snap het niet, ik zit naar een live stream van RTV Ooost te kijken. Er is nu weerbericht, Huub is nog niet langsgekomen afgelopen 20 minuten. Doe ik iets verkeerd, alleen luisternnnn?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk gesprek met Huub.
.. zijn ex heet ook Tamaraquote:Op maandag 5 februari 2007 22:17 schreef Missy_1974 het volgende:
wtf loopt brian nu weer te zeggen over tamara, dat hij zoveel gevoel voor haar had en is verstoord etc etc etc, wat een gelul
ligt vlak bij Bornequote:Op maandag 5 februari 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
kleine toelichting graag op Bornerbroek![]()
sorry, is oftopic - ik ben verdwaald in rtv oostquote:Op maandag 5 februari 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
kleine toelichting graag op Bornerbroek![]()
Volgens mij is hij zichzelf een beetje in aan het dekken met het oog op de komst van de miljonairs....quote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef snetje het volgende:
bart is brian en natasia geloof ik ook al zat![]()
In dat stukje over huub zit een linkje dat je moet aan klikken, midden in het verhaal en dan krijg je het interview te horen. Jeetje en jij hebt een IQ van 160quote:Op maandag 5 februari 2007 22:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik snap het niet, ik zit naar een live stream van RTV Ooost te kijken. Er is nu weerbericht, Huub is nog niet langsgekomen afgelopen 20 minuten. Doe ik iets verkeerd, alleen luisternnnn?
Onder andere dat ze moeder is.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef Pulu het volgende:
Hoe fukkin vaak gaat deze jongen beginnen over Nena....helemaal schijtziek....deze gozer is een zware wimp....hij praat alleen maar over zijn exen en verloren liefdes....sommige vrouwen vinden misschien dat gevoelig....maar voor mij is hij gewoon een 'vriendje'
Natasia met der 'leren'....wat maakt zij zichzelf wijs?
Ja, alleen luisteren ! Klik http://overijsselshart.rtvoost.nl/ en daar staat "Dat gesprek is hier terug te luisteren. " ..... Een goede lezer heeft maar een half woordenboek nodig ......quote:Op maandag 5 februari 2007 22:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik snap het niet, ik zit naar een live stream van RTV Ooost te kijken. Er is nu weerbericht, Huub is nog niet langsgekomen afgelopen 20 minuten. Doe ik iets verkeerd, alleen luisternnnn?
Al is het alleen maar op Natasia en Brian gek te maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:19 schreef nibbieworld het volgende:
sjaggie van De Bus zou misschien wel een aanwinst voor de kooi kunnen zijn
weet ik nog nixquote:Op maandag 5 februari 2007 22:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
sorry, is oftopic - ik ben verdwaald in rtv oost
Brian eruit wegens diefstal.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:21 schreef StunningCunt het volgende:
Denkt de groep BBNA nou echt dat ze dadelijk ff Sylvia eruit gooien, die nieuwe eruitwerken en zo ff op hun dooie gemak voor de villa gaan ? Ze zullen toch wel door hebben dat hun nog wel wat te wachten staat ??
Nee, dat hij niet kasten leeg zou gooien en bedden nat zou maken. Dingen waar Brian mee gedreigt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat zegt bart nou zou hij haar er niet uit stemmen ? ik volgde het ff niet
potdomme, dank je!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, alleen luisteren ! Klik http://overijsselshart.rtvoost.nl/ en daar staat "Dat gesprek is hier terug te luisteren. " ..... Een goede lezer heeft maar een half woordenboek nodig ......
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:24 schreef Pulu het volgende:
Shekkie van de BUS....topgast!!!!!!!!!!! Die moeten we hebben...hij had toch ook een gitaar en zogenaamde dichtkunst....
Battle of the poets
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Hebben jullie de video van Nena in de Escape gezien...?
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar is die te zien?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Myriam1978 het volgende:
editquote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Myriam1978 het volgende:
en jij dan , ik lig nu in een deuk om jou dat je dat niet is opgevallenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
[..]
In dat stukje over huub zit een linkje dat je moet aan klikken, midden in het verhaal en dan krijg je het interview te horen. Jeetje en jij hebt een IQ van 160![]()
![]()
En dan ook even alles laten zien wat Amoebe geluld heeft over Ilona?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona lijkt het nog wel gezellig te vinden in de villa. Waarom gaat ze niet bij de voordeur staan?
Of zou de redactie Amanda nog aan het 'scripten' zijn om het nog wat spannend te maken.... Bijvoorbeeld terugkomen op de zogenaamde weddenschap die Ilona aan zou willen gaan om te raden hoelang het duurt voordat zij en Brian iets zouden beginnen. Ik zou wel benieuwd zijn hoe Ilona hier op reageert!
ik had het stukje zo gevonden hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
en jij dan , ik lig nu in een deuk om jou dat je dat niet is opgevallen![]()
![]()
![]()
tehehehe, mooi mooi mooi, ik ben een mega-oen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
en jij dan , ik lig nu in een deuk om jou dat je dat niet is opgevallen![]()
![]()
![]()
Huub gaat dus eerst eens lekker stappen met Nena.....quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow wat heerlijk op op rtvoost Huub te horen. Hij kan goed en mooi praten!
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Pulu het volgende:
Ik ga bijna dood van de saaiheid van dat gesprek van Bart en Sylvia......zelfs met mijn lul heb ik interessantere gesprekken
Een banaan?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Hahaha die mond van zdngmw staat ook nooit stil, wat heeft ze er nu weer ingepropt!
Hij speelde bij Volendam vroeger en nu hoofdklasse. (geloof ik)quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Pulu het volgende:
Wat voor gezeik is dat nu heel de tijd over Michiel en zijn voetbal.....speelt ie op niveau of zo?
Een kokosnoot denk ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Hahaha die mond van zdngmw staat ook nooit stil, wat heeft ze er nu weer ingepropt!
Familie van Smit?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij speelde bij Volendam vroeger en nu hoofdklasse. (geloof ik)
Jeeeeeeeeeeeeee laat ik nou gedacht hebben dat jij een ZE was, kun je nagaanquote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Pulu het volgende:
Ik ga bijna dood van de saaiheid van dat gesprek van Bart en Sylvia......zelfs met mijn lul heb ik interessantere gesprekken
Wat is zijn achternaam dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij speelde bij Volendam vroeger en nu hoofdklasse. (geloof ik)
Ikke dacht hetzelfdequote:Op maandag 5 februari 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeee laat ik nou gedacht hebben dat jij een ZE was, kun je nagaan![]()
Jaleukleukhoorquote:
graag gedaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:34 schreef tipsch het volgende:
leuk interview, ja - bedankt voor de tip
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Braaaaaaaaaaajeeeeeeeen moest toch andere kleding aantrekken? Of heeft hij dat al gedaan?
Nee heeft ie nog niet gedaan. Officiele waarschuwing dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Braaaaaaaaaaajeeeeeeeen moest toch andere kleding aantrekken? Of heeft hij dat al gedaan?
op de sitequote:
Ik denk dat Brian die zin gewoon niet begrepen heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
nena87.hyves.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Kaya.nl het volgende:
Nena zei toch dat ze het druk had op hyves, dat klopt niet ze heeft maar 3 vrienden whahahahahah
]quote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Kaya.nl het volgende:
Nena zei toch dat ze het druk had op hyves, dat klopt niet ze heeft maar 3 vrienden whahahahahah
Belangrijke info, kunnen we ook gewoon horen op de streams, sorry ik ben niet echt gezellig, mis Huub en kan niet tegen dat gelul van snollie en zdngmwquote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef agter het volgende:
[..]
Nee heeft ie nog niet gedaan. Officiele waarschuwing dus.
Bipolair?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Kaya.nl het volgende:
ze heeft er 2 profielen
Snap precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belangrijke info, kunnen we ook gewoon horen op de streams, sorry ik ben niet echt gezellig, mis Huub en kan niet tegen dat gelul van snollie en zdngmw![]()
![]()
![]()
![]()
Zo spannend dat ik straks lekker kan slapenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef ruby het volgende:
Goeie grutten zeg, het is wel heeeeeel erg spannend momenteel.
das twents mien jongquote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
watneerlijk accént daaro. (in Roolte wordt het duur poepen!)
Ik wou net vragen of ik iets gemist had, lolquote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Weetje, vroeger was er op tv na 12-en of zo op Duitsland een programma dan zag je een automobilist eindeloos van dorp naar dorp rijden. Om de nacht op te vullen, zeg maar.
Kent iemand dat?
Daar doet me dit aan denken.
nee niet echt, ben je soms biquote:
oooo heb jij een lulquote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Pulu het volgende:
Nee ik ken zoiets met de trein.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Weetje, vroeger was er op tv na 12-en of zo op Duitsland een programma dan zag je een automobilist eindeloos van dorp naar dorp rijden. Om de nacht op te vullen, zeg maar.
Kent iemand dat?
intiem afscheid nemenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Wat doen Ilona en Sylvia nou?
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:45 schreef doesss het volgende:
"Hoe verneuk je een progamma"
Kort en bondige uiteenzetting hoe je de teloorgang van een programma teweeg brengt.
Geschreven door Stijn Luldebehanger Reijnders![]()
![]()
![]()
Kort en bondige uiteenzetting hoe je de teloorgang van een programma teweeg brengt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's hier op tv-oost nog steeds regelmatig te zien hoor, maar we zitten dan ook vrij dicht bij onze oosterburen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Kent iemand dat?
Zolang hij zichzelf beheerst blijft vinden en oprecht kan hij heel goed verkopen dat haar stem volwassen is.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Amanda heeft een volwassen stem volgens Brian. Ja zo kun je het ook noemen.
Ja op de Nederlandse televisie hebben ze ook van die camera's die in de omgeving draaien.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Kent iemand dat?
Kijk, daar ga je alquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef snetje het volgende:
[..]
oooo heb jij een lulik dacht dat .......................lama ...........
![]()
sjee dat is ook alweer 14 jaar geleden ......quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Kent iemand dat?
alweer je hebt je zeker nog steeds niet gedouchtquote:Op maandag 5 februari 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
helemaal te gek, echt - word er helemaal huberig van!
Zou dat het zijn?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:49 schreef RSie het volgende:
zout strooien!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |