abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 21:42:35 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_46022095
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:40 schreef Meneermax het volgende:

[..]

Nou, da´s wel het minste waar ik me zorgen over zou maken.
- een reeel risico op accute doofheid door het hysterische gekrijs van Nataaaaaaaaaaaasia
- een reeel risico op accute aanranding door het hysterische gegeil van Brainless
- een reeel risico op accute hersenverweking door de hysterische saaiheid van Bart
- een reeel risico op accute suicideneigingen door de hysterische domheid van Amoebe

Enige die een beetje de moeite waard is, is S lvia...echt, een paar haren zijn geen issue.
waaaaaaaaaauw ik hou van je
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46022128
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:

[..]

duurt tergend lang. ze vinden niemand meer of ze zijn zielig aan het onderhandelen.
iemand die er nu nog ingaat zou toch 10k moeten krijgen van DGK.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:43:29 #53
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46022132
Amanda zegt dat ze met Kerst een goeie vibe met Natasia had .... maar volgens mij zat Natasia gekke bekken te trekken achter de rug van Amanda
  maandag 5 februari 2007 @ 21:43:37 #54
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46022143
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:

[..]

en jullie zitten dus echt al de hele dag naar de overgebleven losers te kijken?!?!?
dem, ik heb echt met jullie te doen. Ik zou het echt niet trekken...
Gewoon op de achtergrond, je weet immers nooit wat er kan gebeuren, of Brian weer flipt en para wordt etc. Maargoed, hopelijk straks nieuwe bewoners (al heb ik een voorgevoel dat er vanavond geen vervanger komt)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 21:44:04 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_46022161
Ik heb stream 1 en 2 nu definitief op MUTE
― Mark Twain
pi_46022182
Als ik die stem zo van AmanDEL zo hoor en toch eenbeetje ook haar uiterlijk zo zie, heb ik het idee dat het een KELLY is.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46022185
Van de Tien-site

21:29 - Amanda weet hoe ze moet stoken

Amanda lijkt zich goed op haar gemak te voelen en stookt er lekker op los. In het kantoor praat ze Natasia, Brian en Bart naar de mond: “Ik dacht eerst dat Ilona anders was dan nu zoals ik haar nu heb leren kennen!” Brian weet niet hoe snel hij moet reageren: “Ja, ze heeft zich een paar keer anders voorgedaan dan dat ze was!” Ook speelt Amanda slim in op het feit dat Sylvia niet goed ligt in de Villa: “Ik snapte al niet dat ze gisteren de discussie aanging met Brian!” Ook steekt ze Brian nog even een veer in een plek die het zonlicht niet kan verdragen: “Ja, maar Brian had dat snel afgekapt!”

Amanda
pi_46022198
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Ik ook, ik heb er precies 30 seconden naar geluisterd, maar MUTE nu.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46022203
Natasia gaat een speech à la Bart houden over Nena...Het gaat dus gelijk op mute dat snappen jullie...
Als het begint: "weet je ik heb zoveel energie in haar gestoken..."
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46022216
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Of niemand wil meer omdat ze gezien hebben hoe je zonder enige aanleiding eruit getieft kan worden en je 10k kwijt kan zijn
Maar de nieuwe bewoners zijn er nog niet begrijp ik ?
Precies!
Nog geen nieuwe bewoners...niemand durf...
Make my day!
pi_46022225
quote:
beequeen - maandag 5 februari 2007 @ 21:44
Me to
  maandag 5 februari 2007 @ 21:45:49 #62
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46022239
spuug incident? heb ik nog meer laagdrempelig vremaak gemist, ik kijk pas sinds de return of huub (de 1e keer)
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46022244
Het gaat weer over d'r verjaardag...................................
pi_46022245
en amoebe is een vriendin van nena, zoals ze praat over nena is gewoon om over te kotsen, zelfs prive dingen van nena worden verteld
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 21:46:11 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46022253
Sylvia geeft nu bij llona aan dat ze het dreigement van Brian, gisteren, dat hij haar hele kast overhoop zou trekken, serieus nam en daarom maar met hem meeliep.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_46022262
Op de website geen woord over de vertrek van Ilona vanavond...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  maandag 5 februari 2007 @ 21:46:51 #67
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_46022271
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Hahahahaa jij ook al. Ineens trok ik het niet meer. Uit die herrie. Dat walgelijke gekruip van Amoebe, Nataaaaaaaaaaas die de wijze moederkloek uithangt 'echt, ik heb zooooooooooveeeeel geleerd hier, echt zoooooooooveeeeeel, tis echt niet normaal hoeveel je hier leert'. --> Uit dat geluid.
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_46022274
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef PokerJoker het volgende:
spuug incident? heb ik nog meer laagdrempelig vremaak gemist, ik kijk pas sinds de return of huub (de 1e keer)
Brian naar Stephan.
pi_46022302
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:46 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Brian naar Stephan.
mooi had ik ook niet gezien. respect Brian, thumbs up! vuile vuile
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 21:48:40 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_46022328
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef tipsch het volgende:

[..]

iemand die er nu nog ingaat zou toch 10k moeten krijgen van DGK.
Al zouden ze mij nu die kut villa aanbieden en een miljoen in het vooruitzicht, echt never nooit, want je zou mij na 5 minuten moeten afvoeren voor fysiek geweld
― Mark Twain
pi_46022350
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Ebinas het volgende:
Van de Tien-site

21:29 - Amanda weet hoe ze moet stoken

Amanda lijkt zich goed op haar gemak te voelen en stookt er lekker op los. In het kantoor praat ze Natasia, Brian en Bart naar de mond: “Ik dacht eerst dat Ilona anders was dan nu zoals ik haar nu heb leren kennen!” Brian weet niet hoe snel hij moet reageren: “Ja, ze heeft zich een paar keer anders voorgedaan dan dat ze was!” Ook speelt Amanda slim in op het feit dat Sylvia niet goed ligt in de Villa: “Ik snapte al niet dat ze gisteren de discussie aanging met Brian!” Ook steekt ze Brian nog even een veer in een plek die het zonlicht niet kan verdragen: “Ja, maar Brian had dat snel afgekapt!”

Amanda
Amanda
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46022352
Puur uit respekt voor Nena luister ik niet naar Brian, Amandel en Natasia.
Nena koos er voor om privé privé te houden en dat wordt nu misbruikt.
Praat over jezelf of hou je bek.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_46022361
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:46 schreef Gert het volgende:
Sylvia geeft nu bij llona aan dat ze het dreigement van Brian, gisteren, dat hij haar hele kast overhoop zou trekken, serieus nam en daarom maar met hem meeliep.
Ik vrees dat ze daarin gelijk had.
Het is triest dat ze blijkbaar ook niet meer op DGK red kan vertrouwen om voor dit soort dingen een stokje te steken
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  maandag 5 februari 2007 @ 21:49:34 #74
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46022367
Amanda wordt weggeroepen om een testimonial af te leggen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:49:40 #75
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_46022373
Jezus wat ontzettend nietszeggend dit zeg. Twee crackhoeren voor een spiegel die in elkaars reet kruipen, verzuurde Ilona die met haar gedachten al exit is en Sylvia.

Okee, Sylvia maakt het wel weer een heel klein beetje goed maar toch, er is geen hol aan op deze manier.
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')