quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Braaaaaaaaaaajeeeeeeeen moest toch andere kleding aantrekken? Of heeft hij dat al gedaan?
Nee heeft ie nog niet gedaan. Officiele waarschuwing dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Braaaaaaaaaaajeeeeeeeen moest toch andere kleding aantrekken? Of heeft hij dat al gedaan?
op de sitequote:
Ik denk dat Brian die zin gewoon niet begrepen heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
nena87.hyves.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Kaya.nl het volgende:
Nena zei toch dat ze het druk had op hyves, dat klopt niet ze heeft maar 3 vrienden whahahahahah
]quote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Kaya.nl het volgende:
Nena zei toch dat ze het druk had op hyves, dat klopt niet ze heeft maar 3 vrienden whahahahahah
Belangrijke info, kunnen we ook gewoon horen op de streams, sorry ik ben niet echt gezellig, mis Huub en kan niet tegen dat gelul van snollie en zdngmwquote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef agter het volgende:
[..]
Nee heeft ie nog niet gedaan. Officiele waarschuwing dus.
Bipolair?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Kaya.nl het volgende:
ze heeft er 2 profielen
Snap precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belangrijke info, kunnen we ook gewoon horen op de streams, sorry ik ben niet echt gezellig, mis Huub en kan niet tegen dat gelul van snollie en zdngmw![]()
![]()
![]()
![]()
Zo spannend dat ik straks lekker kan slapenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef ruby het volgende:
Goeie grutten zeg, het is wel heeeeeel erg spannend momenteel.
das twents mien jongquote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
watneerlijk accént daaro. (in Roolte wordt het duur poepen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |