quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Hebben jullie de video van Nena in de Escape gezien...?
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar is die te zien?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Myriam1978 het volgende:
editquote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Myriam1978 het volgende:
en jij dan , ik lig nu in een deuk om jou dat je dat niet is opgevallenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
[..]
In dat stukje over huub zit een linkje dat je moet aan klikken, midden in het verhaal en dan krijg je het interview te horen. Jeetje en jij hebt een IQ van 160![]()
![]()
En dan ook even alles laten zien wat Amoebe geluld heeft over Ilona?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona lijkt het nog wel gezellig te vinden in de villa. Waarom gaat ze niet bij de voordeur staan?
Of zou de redactie Amanda nog aan het 'scripten' zijn om het nog wat spannend te maken.... Bijvoorbeeld terugkomen op de zogenaamde weddenschap die Ilona aan zou willen gaan om te raden hoelang het duurt voordat zij en Brian iets zouden beginnen. Ik zou wel benieuwd zijn hoe Ilona hier op reageert!
ik had het stukje zo gevonden hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
en jij dan , ik lig nu in een deuk om jou dat je dat niet is opgevallen![]()
![]()
![]()
tehehehe, mooi mooi mooi, ik ben een mega-oen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
en jij dan , ik lig nu in een deuk om jou dat je dat niet is opgevallen![]()
![]()
![]()
Huub gaat dus eerst eens lekker stappen met Nena.....quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow wat heerlijk op op rtvoost Huub te horen. Hij kan goed en mooi praten!
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Pulu het volgende:
Ik ga bijna dood van de saaiheid van dat gesprek van Bart en Sylvia......zelfs met mijn lul heb ik interessantere gesprekken
Een banaan?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Hahaha die mond van zdngmw staat ook nooit stil, wat heeft ze er nu weer ingepropt!
Hij speelde bij Volendam vroeger en nu hoofdklasse. (geloof ik)quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Pulu het volgende:
Wat voor gezeik is dat nu heel de tijd over Michiel en zijn voetbal.....speelt ie op niveau of zo?
Een kokosnoot denk ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Hahaha die mond van zdngmw staat ook nooit stil, wat heeft ze er nu weer ingepropt!
Familie van Smit?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij speelde bij Volendam vroeger en nu hoofdklasse. (geloof ik)
Jeeeeeeeeeeeeee laat ik nou gedacht hebben dat jij een ZE was, kun je nagaanquote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Pulu het volgende:
Ik ga bijna dood van de saaiheid van dat gesprek van Bart en Sylvia......zelfs met mijn lul heb ik interessantere gesprekken
Wat is zijn achternaam dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij speelde bij Volendam vroeger en nu hoofdklasse. (geloof ik)
Ikke dacht hetzelfdequote:Op maandag 5 februari 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeee laat ik nou gedacht hebben dat jij een ZE was, kun je nagaan![]()
Jaleukleukhoorquote:
graag gedaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:34 schreef tipsch het volgende:
leuk interview, ja - bedankt voor de tip
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Braaaaaaaaaaajeeeeeeeen moest toch andere kleding aantrekken? Of heeft hij dat al gedaan?
Nee heeft ie nog niet gedaan. Officiele waarschuwing dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Braaaaaaaaaaajeeeeeeeen moest toch andere kleding aantrekken? Of heeft hij dat al gedaan?
op de sitequote:
Ik denk dat Brian die zin gewoon niet begrepen heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
nena87.hyves.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Kaya.nl het volgende:
Nena zei toch dat ze het druk had op hyves, dat klopt niet ze heeft maar 3 vrienden whahahahahah
]quote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Kaya.nl het volgende:
Nena zei toch dat ze het druk had op hyves, dat klopt niet ze heeft maar 3 vrienden whahahahahah
Belangrijke info, kunnen we ook gewoon horen op de streams, sorry ik ben niet echt gezellig, mis Huub en kan niet tegen dat gelul van snollie en zdngmwquote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef agter het volgende:
[..]
Nee heeft ie nog niet gedaan. Officiele waarschuwing dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |