Ze hebben nog genoeg uitzendmateriaal voor deze hele week dus niet zoveel haast ookquote:Op maandag 5 februari 2007 21:18 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als het nog zo lang zou gaan duren...
Doe jij dat dan???????????quote:Op maandag 5 februari 2007 21:17 schreef ozewiesewoze het volgende:
wanneer moet er weer gesmsd worden eigenlijk?
Hahahahaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
'dat sie je tegenwoordig wel faak hoor, dat al die frouwen een jongere fent kiesen' .... reageert Amanda op een rotopmerking van Natasia.
* Sarah veert meteen op en luistert aandachtig of er nog tips gaan volgen ..... maar nee, jammer
Nou mijn neefje van 12 is toch echt beter ontwikkeld!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef jacqjacq het volgende:
amanda valt namelijk ook op jongere kerels, van een jaar of 12, dat past namelijk goed bij haar ontwikkelingsnivo
Ja das ook zo...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben nog genoeg uitzendmateriaal voor deze hele week dus niet zoveel haast ook
yep , ik waag nog een paar smsmsmsmsen aan syl.. ( heb een gigantisch beltegoed opgebouwd bij orange, verbruik ik nooit van mijn leven meer)quote:
En ik heb me nog nooit afgetrokkenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
ik denk dat Amanda nog maagd is.
.. en bedankt ... m'n beeldscherm zit weer onder de cola !quote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
ja, ze is geloof ik jarig in september, dus dat klopt welquote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
quote:Sarah-Louise - maandag 5 februari 2007 @ 21:22
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
.. en bedankt ... m'n beeldscherm zit weer onder de cola !
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. en bedankt ... m'n beeldscherm zit weer onder de cola !
Ja, in haar oor.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
Zelfs daar niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |