En dat is allemaal de schuld van de casting van Talpa. Dat ze zo'n rat genomen hebben, met juist dat accent.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een beetje jammer. Ik heb ook en aardshekel aan die vieze hersenloze rat. maar toch.
Streamswitchquote:Op maandag 5 februari 2007 21:13 schreef demins het volgende:
Waarom wordt het kantoor nou weggedraaid?
Ze heeft het wel gedaan maar ze is brainless als die andere dus ze kan zich gewoon niet herinneren.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Snollie doet net of ze nooit heeft gekeken naar DGK, my ass![]()
![]()
![]()
Stream1:mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef Scrupules het volgende:
ik had gister een link om streams te volgen, die zich opende in wmp,w eet iemand welke ik bedoel?
heeft geen zin denk ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef crohntje het volgende:
Moeten we Syl niet gaan steunen met een kaartje???
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef jacqjacq het volgende:
natasia wil niet te veel vrouwen in de groep anders wordt het een kippenhok. ze heeft zelf niet door dat ze zelf de grootste krijskip is
Hij doet het zelf.......beetje paranoia om dat te denken.....straks noem je TIEN nog extreem rechts ook .....quote:Op maandag 5 februari 2007 21:13 schreef agter het volgende:
[..]
En dat is allemaal de schuld van de casting van Talpa. Dat ze zo'n rat genomen hebben, met juist dat accent.
Volgens mij hebben ze dit expres gedaan om onze mede-ABC-bewoners in een slecht daglicht te zetten..
Dat weet ik niet zeker, maar nu je dit vraagt kan ik me herinneren toen ik vannochtend keek naar de streamlock ik op de achtergrond mensen zachtjes hoorde praten (van productie) en hoorde iets dat het woensdag werd (de wissel) omdat er te weinig tijd was oid, maar pin me er niet helemaal op vastquote:Op maandag 5 februari 2007 21:15 schreef Zus_konijn het volgende:
komen er vanaaf geen nieuwe dan?
Zou wel jammer zijn als het nog zo lang zou gaan duren...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, maar nu je dit vraagt kan ik me herinneren toen ik vannochtend keek naar de streamlock ik op de achtergrond mensen zachtjes hoorde praten (van productie) en hoorde iets dat het woensdag werd (de wissel) omdat er te weinig tijd was oid, maar pin me er niet helemaal op vast
Ze hebben nog genoeg uitzendmateriaal voor deze hele week dus niet zoveel haast ookquote:Op maandag 5 februari 2007 21:18 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als het nog zo lang zou gaan duren...
Doe jij dat dan???????????quote:Op maandag 5 februari 2007 21:17 schreef ozewiesewoze het volgende:
wanneer moet er weer gesmsd worden eigenlijk?
Hahahahaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
'dat sie je tegenwoordig wel faak hoor, dat al die frouwen een jongere fent kiesen' .... reageert Amanda op een rotopmerking van Natasia.
* Sarah veert meteen op en luistert aandachtig of er nog tips gaan volgen ..... maar nee, jammer
Nou mijn neefje van 12 is toch echt beter ontwikkeld!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef jacqjacq het volgende:
amanda valt namelijk ook op jongere kerels, van een jaar of 12, dat past namelijk goed bij haar ontwikkelingsnivo
Ja das ook zo...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben nog genoeg uitzendmateriaal voor deze hele week dus niet zoveel haast ook
yep , ik waag nog een paar smsmsmsmsen aan syl.. ( heb een gigantisch beltegoed opgebouwd bij orange, verbruik ik nooit van mijn leven meer)quote:
En ik heb me nog nooit afgetrokkenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
ik denk dat Amanda nog maagd is.
.. en bedankt ... m'n beeldscherm zit weer onder de cola !quote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
ja, ze is geloof ik jarig in september, dus dat klopt welquote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
quote:Sarah-Louise - maandag 5 februari 2007 @ 21:22
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
.. en bedankt ... m'n beeldscherm zit weer onder de cola !
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. en bedankt ... m'n beeldscherm zit weer onder de cola !
Ja, in haar oor.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef agter het volgende:
Zelfs daar niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |