geen idee, nix gezien hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef jacqjacq het volgende:
wat is er gebeurd dan? heb net even 20 minuten de streams uit en dan is er eindelijk weer wat gebeurd wat ik dus gemist heb.
Laat Syl er nog maar even van genieten..... Gaat weer een tijdje duren voor de volgende keer er is....quote:Op maandag 5 februari 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
leuk dit. syl en Ilona hebben de slappe lach![]()
Of driequote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef Brici het volgende:
ik hoop dat als ilona weggaat er een nieuwe komt
Jippiequote:Op maandag 5 februari 2007 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ah Natasia en Amanda komen nu ook bij Bart en Brian
hear hearquote:Op maandag 5 februari 2007 21:01 schreef jacqjacq het volgende:
ilona zal in ieder geval niet met een ebschaamd hoofd over straat hoeven lopen, want ze heeft altijd haar waardigheid kunnen behouden. Kun je niet zeggen van enkele ratterige, schreeuwerige, achterbakse medebewoners.
Ze missen haar ook zo erg.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:00 schreef noekje het volgende:
Amanda en Brain bekijken foto's van Nena.
gaat zich zo aftrekkenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
Brian bekijkt foto's van Nena.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen als ze op tv zijn. In privésfeer mogen ze me met 'mooiste en slimste moeder van de hele wereld' aanspreken waarna ze een buiging maken.![]()
Dat vind ik nou een beetje jammer. Ik heb ook en aardshekel aan die vieze hersenloze rat. maar toch.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:05 schreef agter het volgende:
Weet je, door Brian heb ik zo'n hekel gekregen aan mensen met zijn accent. Kan er niets aan doen.
Als ik die stem, dat accent hoor, gaan mijn nekharen overeind.
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf ?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef Scrupules het volgende:
ik had gister een link om streams te volgen, die zich opende in wmp,w eet iemand welke ik bedoel?
Deze wellicht?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef Scrupules het volgende:
ik had gister een link om streams te volgen, die zich opende in wmp,w eet iemand welke ik bedoel?
Dus douchen, zielig hequote:
ja beter dan die andere streams maar ik zou nu wel wat actie willen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef jacqjacq het volgende:
sil en iloon hebben wel vreselijke lol, leuk om naar te kijken !
grrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Natas vindt dat ze Syl op ignore moeten gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |