Bipolair?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Kaya.nl het volgende:
ze heeft er 2 profielen
Snap precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belangrijke info, kunnen we ook gewoon horen op de streams, sorry ik ben niet echt gezellig, mis Huub en kan niet tegen dat gelul van snollie en zdngmw![]()
![]()
![]()
![]()
Zo spannend dat ik straks lekker kan slapenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef ruby het volgende:
Goeie grutten zeg, het is wel heeeeeel erg spannend momenteel.
das twents mien jongquote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
watneerlijk accént daaro. (in Roolte wordt het duur poepen!)
Ik wou net vragen of ik iets gemist had, lolquote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Weetje, vroeger was er op tv na 12-en of zo op Duitsland een programma dan zag je een automobilist eindeloos van dorp naar dorp rijden. Om de nacht op te vullen, zeg maar.
Kent iemand dat?
Daar doet me dit aan denken.
nee niet echt, ben je soms biquote:
oooo heb jij een lulquote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Pulu het volgende:
Ik ga bijna dood van de saaiheid van dat gesprek van Bart en Sylvia......zelfs met mijn lul heb ik interessantere gesprekken
Nee ik ken zoiets met de trein.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Weetje, vroeger was er op tv na 12-en of zo op Duitsland een programma dan zag je een automobilist eindeloos van dorp naar dorp rijden. Om de nacht op te vullen, zeg maar.
Kent iemand dat?
intiem afscheid nemenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Wat doen Ilona en Sylvia nou?
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:45 schreef doesss het volgende:
"Hoe verneuk je een progamma"
Kort en bondige uiteenzetting hoe je de teloorgang van een programma teweeg brengt.
Geschreven door Stijn Luldebehanger Reijnders![]()
![]()
![]()
Kort en bondige uiteenzetting hoe je de teloorgang van een programma teweeg brengt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's hier op tv-oost nog steeds regelmatig te zien hoor, maar we zitten dan ook vrij dicht bij onze oosterburen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Kent iemand dat?
Zolang hij zichzelf beheerst blijft vinden en oprecht kan hij heel goed verkopen dat haar stem volwassen is.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Amanda heeft een volwassen stem volgens Brian. Ja zo kun je het ook noemen.
Ja op de Nederlandse televisie hebben ze ook van die camera's die in de omgeving draaien.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Kent iemand dat?
Kijk, daar ga je alquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef snetje het volgende:
[..]
oooo heb jij een lulik dacht dat .......................lama ...........
![]()
sjee dat is ook alweer 14 jaar geleden ......quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Kent iemand dat?
alweer je hebt je zeker nog steeds niet gedouchtquote:Op maandag 5 februari 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
helemaal te gek, echt - word er helemaal huberig van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |