En niet alleen spugen, hij liep ook nog te gillen dat hij Stephan's "vieze kutkop er af zou trekken", en wilde hem ook daadwerkelijk aanvliegen. Helaas sprong fat ass er tussen.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda zegt dat ze met Kerst een goeie vibe met Natasia had .... maar volgens mij zat Natasia gekke bekken te trekken achter de rug van Amanda
nou ja precies, die 10k inleggeld gaat zowiezo nergens over. risicoloos lafhartige GDK-style.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Al zouden ze mij nu die kut villa aanbieden en een miljoen in het vooruitzicht, echt never nooit, want je zou mij na 5 minuten moeten afvoeren voor fysiek geweld![]()
Ben blont, niet zoals AMANDEL, maarre wat is een testimonialquote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda wordt weggeroepen om een testimonial af te leggen
Ik denk wat dat betreft dat Nena daar nog wel wat tegen kan doen toch? Ik kan me zo voorstellen dat het onder 'smaad' oid valt?? Ik vind dat ze daar wel wat van moeten zeggen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef Ilmagnifico het volgende:
Puur uit respekt voor Nena luister ik niet naar Brian, Amandel en Natasia.
Nena koos er voor om privé privé te houden en dat wordt nu misbruikt.
Praat over jezelf of hou je bek.
Dat zijn die stukjes in de uitzending dat de bewoners spreken richting de kijkers of het hebben over een bepaalde gebeurtenis met op de achtergrond het stukje waar ze over pratenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben blont, niet zoals AMANDEL, maarre wat is een testimonial
Ik heb een hele tijd moeite gehad om op FOK te komen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk wat dat betreft dat Nena daar nog wel wat tegen kan doen toch? Ik kan me zo voorstellen dat het onder 'smaad' oid valt?? Ik vind dat ze daar wel wat van moeten zeggen.
Weet snollie ook niet hoop ikquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben blont, niet zoals AMANDEL, maarre wat is een testimonial
Meen je niet, hoe kan die man er nog inzitten dan, waren er van te voren geen regels opgesteld van wat betamelijk was en wat niet? Mijn god zeg. Zelfs als kickboxers in de ring gaan wordt er nog afesproken wat onder en boven de riem is. Tien heeft het niet echt in de hand vindt ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En niet alleen spugen, hij liep ook nog te gillen dat hij Stephan's "vieze kutkop er af zou trekken", en wilde hem ook daadwerkelijk aanvliegen. Helaas sprong fat ass er tussen.
dat haar kast is leeggehaald ofzo dacht ik net dat silvia dat zijquote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Ilona gaat nog iets tegen Natasia zeggen bij het afscheid, wat dat weet ik niet.
Oh de TV uitzendingen kijk al niet meer, maar ik snap wat je bedoeld. pffff gelukkig ben ik toch geen AmanDelquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet snollie ook niet hoop ik![]()
![]()
, sorry geeft je niet echt antwoord. Dat zijn die filmpjes die je tussendoor bij de TV uitzendingen ziet, van de individuele gekken.
Nou, volgens mij gaat ze er noooooooit meer uit...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Ilona gaat nog iets tegen Natasia zeggen bij het afscheid, wat dat weet ik niet.
JdM kikt volgens mij op dat enge nare, griezelige, brrrrrrrrrrr mannetje en wil hem er kost wat het kost erin laten.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Meen je niet, hoe kan die man er nog inzitten dan, waren er van te voren geen regels opgesteld van wat betamelijk was en wat niet? Mijn god zeg. Zelfs als kickboxers in de ring gaan wordt er nog afesproken wat onder en boven de riem is. Tien heeft het niet echt in de hand vindt ik.
Uitzending van vanavond laat toch ook een heel eng mannetje zien aan de telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |