interview?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
http://overijsselshart.rtvoost.nl/
Interview met Huub vandaag
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:52 schreef Meneermax het volgende:
Ik zou het wel weten in die Villa. "Meneermax, wat zou jij graag willen doen hier?'. 'Nou, Frans&Stijn, ik zou zo graag willen leren metselen'.
En dan die fuckers inmetselen als ze liggen te pitten![]()
Artikel 261 | Sr, Boek 2, Titel 16quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk wat dat betreft dat Nena daar nog wel wat tegen kan doen toch? Ik kan me zo voorstellen dat het onder 'smaad' oid valt?? Ik vind dat ze daar wel wat van moeten zeggen.
Neuhhhh luisterennnnnnnnnnnnnnnnnn, ik dacht er zitten hier mensen met een hoger iq dan AmanDEL dus ik hoef het niet verder te verklaren.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo ja, rtv - ik maar zoeken naar een geschreven stuk
ja sorry, ik zit maar op 60quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhhhh luisterennnnnnnnnnnnnnnnnn, ik dacht er zitten hier mensen met een hoger iq dan AmanDEL dus ik hoef het niet verder te verklaren.![]()
Dat jij daar naar kunt luisteren, staat bij mij allang op MUTEquote:Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Hej schatje, je blijft me wel beschermen he? (tegen Brian)
Met een keer vrijen geef je niet iemand een vrijbrief om van je te mogen zeggen wat ie maar wil.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Artikel 261 | Sr, Boek 2, Titel 16
1.
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
Kweenie of Nena wel zo'n goede naam had. In ieder geval heeft zij die zelf te grabbel gegooid toen ze met Brian ging 'vrijen'. En in tegenstelling tot zelfmoord bestaat er geen zelfsmaad...
Haha ja ik kan datquote:Op maandag 5 februari 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat jij daar naar kunt luisteren, staat bij mij allang op MUTE![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |