Lijkt me wel, zeker als het op internet en evt op tv wordt uitgezonden. Mosko laat amandel alle hoeken vd rechtbank zienquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk wat dat betreft dat Nena daar nog wel wat tegen kan doen toch? Ik kan me zo voorstellen dat het onder 'smaad' oid valt?? Ik vind dat ze daar wel wat van moeten zeggen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Missy_1974 het volgende:
sylvia had gewoon niks moeten doen en brian de zooi overhoop moeten laten halen, want dat was wellicht een exit geweest
dat zal wel ijdele hoop zijn, nataaaaaaas heeft toch het laatste woord, en dat zal niet netjes zijn ben ik bangquote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef blomst het volgende:
Weer voor niets zitten wachten tot er een bewoner naar huis gaat, moet nu naar mijn werk, gisteren ook al voor niets gewacht.
Neemt iemand het vertrek van Ilona op?
Ze verdient wel een eerbiedig afscheid.
Ik hoop dat blaffen postitief bedoelt is, ken het woord niet, alleen van mijn hondquote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Meneermax het volgende:
D'r moet gewoon een leuke spanjaard inkomen die Syl even stevig volblaft. Dat heeft ze wel verdiend na al die ellende van de afgelopen weken.
Mag Brian ook mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zeker als het op internet en evt op tv wordt uitgezonden. Mosko laat amandel alle hoeken vd rechtbank zien![]()
![]()
![]()
.. ze had daar verstandiger aan gedaan. Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat Sylvia een beetje bang is van al die agressie .. kan me niet voorstellen dat het haar niets doet, ook herhaalt ze dat nog honderd keer.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Missy_1974 het volgende:
sylvia had gewoon niks moeten doen en brian de zooi overhoop moeten laten halen, want dat was wellicht een exit geweest
Ik heb haar wel eens iets horen zeggen over flinke ruzie tussen haar ouders waardoor ze niet tegen ruzie kan.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ze had daar verstandiger aan gedaan. Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat Sylvia een beetje bang is van al die agressie .. kan me niet voorstellen dat het haar niets doet, ook herhaalt ze dat nog honderd keer.
of "koning" bart erop aanspreken en vragen waarom de punten niet in de grote bak verdwijnen, wie bepaalt de verdeling hier eigenlijk bart, jij of die rattekop van een straatvechterquote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef Meneermax het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gewoon die cp's vast blijven houden. Nee Brain, je krijgt ze niet. Kijken of Brain echt zo rustig weet te blijven.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat blaffen postitief bedoelt is, ken het woord niet, alleen van mijn hond
DGK zet haar al voor gek !! haar een testimonial laten doen met een halfgekrulde kop .....quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk wat dat betreft dat Nena daar nog wel wat tegen kan doen toch? Ik kan me zo voorstellen dat het onder 'smaad' oid valt?? Ik vind dat ze daar wel wat van moeten zeggen.
ok danquote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Tis idd niet de meest romantische benaming. Maar je weet datik Syl-fan ben dus tuurlijk is het positief bedoeld...
Dat zou veel verklaren want ze laat erg over zich heenlopen om ruzie te vermijden. De klootviolen maken daar vies misbruik van.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens iets horen zeggen over flinke ruzie tussen haar ouders waardoor ze niet tegen ruzie kan.
En gisteren zei ze dat ze dacht dat DGK om slimheid draaide en niet op achterbaksheid...vergissing dus....quote:Op maandag 5 februari 2007 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens iets horen zeggen over flinke ruzie tussen haar ouders waardoor ze niet tegen ruzie kan.
Samir Aquote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef agter het volgende:
Ik stel voor dat ze minstens 1 TBS-er in de kooi zetten...'met proefverlof'.
Dan is het maatschappelijk wat representatiever.
En die dan Brian de bek dichttimmeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef ReneMid het volgende:
Ik hoop dat Nicolaas en Huub terug komen denk dat er dan een paar gek worden.
Gewoon doorsnee Nederland dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef agter het volgende:
Ik stel voor dat ze minstens 1 TBS-er in de kooi zetten...'met proefverlof'.
Dan is het maatschappelijk wat representatiever.
interview?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
http://overijsselshart.rtvoost.nl/
Interview met Huub vandaag
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:52 schreef Meneermax het volgende:
Ik zou het wel weten in die Villa. "Meneermax, wat zou jij graag willen doen hier?'. 'Nou, Frans&Stijn, ik zou zo graag willen leren metselen'.
En dan die fuckers inmetselen als ze liggen te pitten![]()
Artikel 261 | Sr, Boek 2, Titel 16quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Neuhhhh luisterennnnnnnnnnnnnnnnnn, ik dacht er zitten hier mensen met een hoger iq dan AmanDEL dus ik hoef het niet verder te verklaren.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo ja, rtv - ik maar zoeken naar een geschreven stuk
ja sorry, ik zit maar op 60quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhhhh luisterennnnnnnnnnnnnnnnnn, ik dacht er zitten hier mensen met een hoger iq dan AmanDEL dus ik hoef het niet verder te verklaren.![]()
Dat jij daar naar kunt luisteren, staat bij mij allang op MUTEquote:Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Hej schatje, je blijft me wel beschermen he? (tegen Brian)
Met een keer vrijen geef je niet iemand een vrijbrief om van je te mogen zeggen wat ie maar wil.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Artikel 261 | Sr, Boek 2, Titel 16
1.
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
Kweenie of Nena wel zo'n goede naam had. In ieder geval heeft zij die zelf te grabbel gegooid toen ze met Brian ging 'vrijen'. En in tegenstelling tot zelfmoord bestaat er geen zelfsmaad...
Haha ja ik kan datquote:Op maandag 5 februari 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat jij daar naar kunt luisteren, staat bij mij allang op MUTE![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |