1) ik geef er mee aan dat zonder de mooie kleding die hij draagt in de clips of op tv en zonder de mogelijkheid zich prima te stylen, ik hem niet KNAP vind. het gaat puur om zijn uiterlijk, zonder ook maar een schop of een stootje te geven richting de commercie in de muziekindustrie. beter lezen dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef Cairon het volgende:
"zonder de hipheid die de muziekwereld aan m geeft is het net zo'n manchester united hooligan."
Je geeft aan dat het imago van Justin Timberlake een nauwkeurig gekozen product is dat verkocht word door de muziekwereld, en geprezen word door een relatief kleine kliek van zelfaangewezen kenners, een zelfgekozen elite.
Wat dus vrij opmerkelijk is om te concluderen of zelfs ook maar te noemen, gezien het feit dat de Rechter, niet bepaald een tent is waar je makkelijk binnen kan lopen op een stap-avond.
quote:Oh Billy Brown had lived an ordinary life.
Two kids, a dog, and a cautionary wife.
While it was all going according to plan
Then Billy Brown fell in love with another man.
He met his lover almost every single day
Making excuses through his (dodly) holiday
(Unto religion that he said and duty found
They didn’t know his faith was (earthlic) bound)
ik las wunderbrabo in je ondertitelquote:Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
zegt cairon nadat ie ooit geweigerd was binnen te komen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:40 schreef Cairon het volgende:
Zeg eens, hoe duur is het ook alweer om de Rechter binnen te komen, vijf euro, een tientje?
Nee de Rechter is me te triest als uitgaansgelegenheid, geef mij maar de Altstadt, waar ze tenminste nog vaag iets van goede muziek draaien, en waar het volk niet uit is op weer een nieuw goedkoop breezah-sletje of een of ander opgepompte puber met penisnijd.
wel in het dagleven? zo ja, dan snap ik het succes van het nachtlevenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet dat ik me ooit in het nachtleven van eindhoven vertoon.
nou dan en het soort publiek waar jij het over hebt is er ook niet te vindenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nog nooit geweigerd in de Rechter.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel in het dagleven? zo ja, dan snap ik het succes van het nachtleven
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor dat gepeupel waar jij het over hebt welquote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Cairon het volgende:
de Rechter te undergroundsweet mother of Jesus in what warped fucked up reality is de Rechter te Underground?
het duurde ff voordat je het door had.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor dat gepeupel waar jij het over hebt wel
besides, er komen nog steeds feesten in de rechter met muziek, die je normaal alleen terugvindt op onbekende plaatsen. Maar goed, ik vind het wel grappig dat jij nu de houding aanneemt waavran jij me beschuldigde.
Nee, gezien ze daar niet eens een fatsoenlijke snackbar hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
*abo bij Orange overweeg*
Orange World, is dat wat?
nee hoor, ik vond het het fijnste moment om het er nu uit te gooienquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef Cairon het volgende:
[..]
het duurde ff voordat je het door had.
Gebruik eens wat verser aas!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:02 schreef Cairon het volgende:
Goddomme Herne en Equilan, waarom pakken jullie nou nooit eens het aas dat ik uitgooi! Ik weet dat jullie hier nog rondhobbelen!
heb al jaren een abo bij Orange, vind het erg makkelijk dat alles van een bedrag af gaat in de maand. verder is orange world wel grappig, maar ik gebruik het niet heel veel (hooguit om file info of nieuws te checken in de file). voorwaarde voor orange is wel dat je binnenbereik goed moet zijn, want dat verschilt nogal van plek tot plekquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
hebben ze daar geen ratelband'squote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, gezien ze daar niet eens een fatsoenlijke snackbar hebben.
dank je schatquote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef Cairon het volgende:
kan iemand trouwens even tegen Stroekie zeggen dat hij de poep uit zijn ogen moet vegen?
toch de volgende keer sneller op PM reagerenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef Cairon het volgende:
kan iemand trouwens even tegen Stroekie zeggen dat hij de poep uit zijn ogen moet vegen?
Járen geleden raadde een zeker iemand hier (quote:Op maandag 5 februari 2007 16:06 schreef Adelante het volgende:
heb al jaren een abo bij Orange, vind het erg makkelijk dat alles van een bedrag af gaat in de maand. verder is orange world wel grappig, maar ik gebruik het niet heel veel (hooguit om file info of nieuws te checken in de file). voorwaarde voor orange is wel dat je binnenbereik goed moet zijn, want dat verschilt nogal van plek tot plek
ik hou eigenlijk wel een beetje van jequote:Op maandag 5 februari 2007 16:01 schreef Cairon het volgende:
en anders wat te denken van rellerig: Jerruh wat ben jij een ongelofelijk omhooggevallen klootviool! Ik haat je! Ik haat jou en je stomme hondje! De Rechter is een kut tent met alleen maar paupervolk!
Dan ben je zeker een breezerslet of een opgepompte puber met penisnijd?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nog nooit geweigerd in de Rechter.
Ik ben niet zo'n fan van alle providers zonder GSM900 band vergunning. (alleen vodafone en kpn hebben die)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
Dat JT zo'n discussie kan aanzwengelen zeg!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor dat gepeupel waar jij het over hebt wel
besides, er komen nog steeds feesten in de rechter met muziek, die je normaal alleen terugvindt op onbekende plaatsen. Maar goed, ik vind het wel grappig dat jij nu de houding aanneemt waavran jij me beschuldigde.
ik ben er ook eentjequote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Dat JT zo'n discussie kan aanzwengelen zeg!
Jullie lijken wel een stel machester united hooligans![]()
Gaafquote:
uhuhquote:Op maandag 5 februari 2007 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel locatie De Helling he?.
Maar daar passen ook lekker wat mensen in. Oh, en presale!.
hehe ik zal kijken wat ik kan doen...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:28 schreef DennisMoore het volgende:
Als jij nou 's effe kaartjes regelt voor heel [HOMO]?.
Ik heb m gister niet gezien. Die van vorige week nog maar halfquote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
CDP, ik heb gister Grease - you're the one that I want gekeken.
Lekker tempo zat erin!
Gister was het drie uur lang of zo... eerst een uur audities in NYC, toen Grease Academy en een eliminatieronde, en daarna een prerecorded live show, maar die heb ik niet afgekeken.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m gister niet gezien. Die van vorige week nog maar half
Ahh, ik dacht alquote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was een herhaling
De eerste liveshow was vorige week op TV en volgende week de 2e
Die audities zijn idd wel lekker rap.
Nog niet echt favo's maarquote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, ik dacht alWat zijn jouw favorieten, als je die al hebt?
Sandy ben ik met je eens. Geloof ik...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog niet echt favo's maar
[afbeelding] en [afbeelding]
vind ik het meeste Danny en Sandy. Austin is eng.
Als ik al die jongens vergelijk met wie in Nederland Danny speelt, moet ik wel keihard lachen trouwensquote:Op maandag 5 februari 2007 19:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk idd wel dat er wat T-Birds en Pink Ladies rolletjes komen voor ze.
Austin is zó geen Danny, maar idd wel geil.
Dus jij gaat ook?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gayfeestjes zijn voor paupers
Zoals het al eeuwen gaat, werpt één kapitalist zich op als woordvoerder voor alle paupers.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan nu alle paupers reageren?
Wat?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gaan nu alle paupers reageren?
Ja wij moeten het hier met Jim Bakkum doenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik al die jongens vergelijk met wie in Nederland Danny speelt, moet ik wel keihard lachen trouwens
Wie?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wij moeten het hier met Jim Bakkum doen![]()
Hij daar met die vetkuif.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Sunjammer het volgende:
Wie?
volgens mij is het beter voor je gemoedstoestand dat ik je niet vertel wie dat isquote:
Hij kent 'm echt wel..quote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het beter voor je gemoedstoestand dat ik je niet vertel wie dat is
geloof me maar, het is voor je eigen bestwil![]()
waar is de voorverkoop ?quote:
ja en voor sletten zoals jijquote:Op maandag 5 februari 2007 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gayfeestjes zijn voor paupers
Uh, volgens mij haal je nu wat clubs door elkaar, want de Rechter is niet bepaald een breezer tentquote:Op maandag 5 februari 2007 15:40 schreef Cairon het volgende:
Nee de Rechter is me te triest als uitgaansgelegenheid, geef mij maar de Altstadt, waar ze tenminste nog vaag iets van goede muziek draaien, en waar het volk niet uit is op weer een nieuw goedkoop breezah-sletje of een of ander opgepompte puber met penisnijd.
We gaan het niet alwéér over mij hebben hequote:
of over mij zoals de meerderheid denktquote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan het niet alwéér over mij hebben he
Nee nee, jij bent een player, ik een flirt, en dat weten wequote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
of over mij zoals de meerderheid denkt![]()
wat is het verschil ? player en flirtquote:Op maandag 5 februari 2007 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, jij bent een player, ik een flirt, en dat weten we
Wat de rest denkt of meent te weten boeit niet
welk forum ?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* En om het beeld compleet te maken ben ik van een ander forum waar ik op post het modje geworden van EntertainmentHmmz. Leuke categorie
Nou ik jongleer geen meerdere vriendjes tegelijk. Ik heb geen vriendje en flirt met meerderen tegelijk. Niet zo heel veel verschil, klein detail. Heb ook nooit meerdere relaties tegelijk gehad for that matter. Jij wel, maar je had het ze verteld. Dus da's playen maar niet cheaten.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is het verschil ? player en flirt![]()
Een forum wat ooit Netzone heette, toen tijdelijk werd overgeplaats naar Tempzone en zo al die jaren is blijven heten. Is vrijwel uitgestorven en alleen nog bezaaid met een handjevol mensen die elkaar al zo'n 5 jaar kennen. Wel gezellig af en toe.quote:
Jij denkt dat altijd alles gepost wordt omdat iemand een reactie wil?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef Cairon het volgende:
Als het je niet zou boeien dan zou je het niet vertellen.
maar ik lig al enige maanden met een en dezelfde in bed, dus ....(alhoewel ik vanavond wel een leuke ontmoeting had)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik jongleer geen meerdere vriendjes tegelijk. Ik heb geen vriendje en flirt met meerderen tegelijk. Niet zo heel veel verschil, klein detail. Heb ook nooit meerdere relaties tegelijk gehad for that matter. Jij wel, maar je had het ze verteld. Dus da's playen maar niet cheaten.(we gooien er ff wat hokjes tegenaan)
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar ik lig al enige maanden met een en dezelfde in bed, dus ....(alhoewel ik vanavond wel een leuke ontmoeting had)
Niet mee eens. Ik kan best vertellen wat er dit weekend is gebeurd en de reacties lezen zonder dat ik me daar iets van zou aantrekken of er iets door zou veranderen. De opmerking van samjustme kwam alleen op het verkeerde tijdstip. maar denk je nu echt dat ik daar wakker van lig verder? Ofwel, dat het me boeit?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef Cairon het volgende:
het boeit je wat anderen denken, want anders heeft het geen nut om iets over jezelf te vertellen op een bepaalde manier.
nou we verschillen niet zoveel maar hij gaat binnenkort naar zijn familie in zuid-amerika en ik ga weg uit holland, wat moet ik doen ? Trouw blijven en zo ofquote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij slet!
Nee wacht, cheater!
Nee ho, player!!
Ohh!!
Ik lag trouwens ook 2 maanden lang slechts met 1 D in bed hoor. Maar dat zal tussen de regels zijn weggevallen of zo. Maar da's sinds 2 weken over. Nou ja, aan het doodbloeden zegmaar. We verschillen toch echt te veel. Jammer, maar helaas.
Jij leest echt alleen wat je wil lezen he?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef Cairon het volgende:
Als jij hier post wie je veroveringen zijn en hoe veel mensen er wel niet in de rij voor je deur staan, dan zeg je dat wel degelijk met een reden. Dan eis je wel degelijk van anderen dat ze een mening vormen.
Vergeet niet dat Sam een schat is die af en toe met zich zelf over hoop ligt. Hij bedoelt het niet zo maar leeft nog steeds een dubbel leven en kan heel moeilijk soms daar mee om gaan (sam als je dit leest en dat weet ik, ik vind je ok)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik kan best vertellen wat er dit weekend is gebeurd en de reacties lezen zonder dat ik me daar iets van zou aantrekken of er iets door zou veranderen. De opmerking van samjustme kwam alleen op het verkeerde tijdstip. maar denk je nu echt dat ik daar wakker van lig verder? Ofwel, dat het me boeit?
Nee.
En dus gaat je theorietje bij mij in ieder geval niet op. Als ik post wie ik gedaan heb, welke film ik ga kijken, naar welke film ik ben geweest, met wie ik mens erger je niet heb gespeeld of naar Annie the Musical ben geweest ..... dan doe ik dat echt niet omdat het me boeit wat anderen daarvan vinden.
voor hem is het lang.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij leest echt alleen wat je wil lezen he?
Ik post helemaal niet hoeveel mensen er wel niet voor mijn deur staan. Uit welke persoonlijkheid haal je die nonsens nu weer? Arie Afgunst? Wat ik post is gewoon letterlijk wat me overkomt. En nogmaals, van al die D's is er maar 1 die me echt ziet zitten hoor. Maar goed, als jij een rij van 1 al lang vindt ...
dan hoop ik voor je (en dus ook stiekum voor Cairon) dat je het een leuke film vindtquote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga Caché kijken.
Wil iedereen even posten wat ze daar van vinden, dat ik dat ga doen?
Dat heb ik graag. Dat boeit me.
yeppers, leuke fil, lichtelijk deprimerend, maar het is een film die het goed doet als je er niet heengaat met de verwachting een fantasy film te zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Cairon, jij had Pan's Labyrinth toch ook gezien?
ik denk dat jij af en toe wat meer sex moet hebbenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef Cairon het volgende:
doe niet alsof een musical hetzelfde is als zeggen dat je drie D's hebt die je blijkbaar erg graag mogen.
En doe niet alsof pochen met het een hetzelfde is als droog vertellen dat je spaghetti eet vanavond.
En ja, je pocht met je D's, of dat gemeend is is onbekend. Maar alle factoren meegerekend is het typish gedrag van pochen als je herhaaldelijk spreekt over dat soort veroveringen, meervoud jah.
Oh oh oh, ik heb het zo zwaar, vanavond weer eens met D in bed gelegen, alweer een D! Ik heb al wel zes D's!
Ja, dat ging ik dus welquote:Op maandag 5 februari 2007 21:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
yeppers, leuke fil, lichtelijk deprimerend, maar het is een film die het goed doet als je er niet heengaat met de verwachting een fantasy film te zien.
Ja helemaal, in al die verhalen die je hier neerpleurt komt absoluut niets over van enige verwarring, joh je leeft als non als we je verhalen moeten geloven hier.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij leest echt alleen wat je wil lezen he?
Ik post helemaal niet hoeveel mensen er wel niet voor mijn deur staan. Uit welke persoonlijkheid haal je die nonsens nu weer? Arie Afgunst? Wat ik post is gewoon letterlijk wat me overkomt. En nogmaals, van al die D's is er maar 1 die me echt ziet zitten hoor. Maar goed, als jij een rij van 1 al lang vindt ...
ik kan goed tegen horror, maar de fles scene ging echt te ver, gatverdamme wat was dat smerig zeg puur en allleen omdat het niet overdreven vergezocht is.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat ging ik dus welMaar uiteindelijk toch wel plezier gehad. Iets minder gore had wel gemogen... en wat je zei van die fles, ik kon op tijd wegkijken
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik kan goed tegen horror, maar de fles scene ging echt te ver, gatverdamme wat was dat smerig zeg puur en allleen omdat het niet overdreven vergezocht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door wonderer op 05-02-2007 22:09:16 ]"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ohquote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Cairon het volgende:
zet ff in een spoiler niet iedereen heeft het gezien, hij is nog niet uit in Nederland!
Ik ga naar het Ibis London City Hotel, ligt aan Commercial Street, recht tegenover metrostation Aldgate East. Ben er zelf nog nooit geweest, maar uit recensies van gasten komt ie erg goed naar voeren. Hij is 65 pond per nacht.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:40 schreef NathaN het volgende:
Nog mensen met tips voor een goed, goedkoop en centraal hotel in Londen?
(Niet Regent Palace, want die's dicht)
Kleinere glazen?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef Cybart het volgende:
net als je enorm de behoefte hebt....
is na 2 glazen de fles whisky leeg ...
Klinkt op zich goed. Helaas niet lekker beschikbaar als ik er ben en voor mij wat te ver uit het centrum. *verder zoek*quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga naar het Ibis London City Hotel, ligt aan Commercial Street, recht tegenover metrostation Aldgate East. Ben er zelf nog nooit geweest, maar uit recensies van gasten komt ie erg goed naar voeren. Hij is 65 pond per nacht.
even een vraagje Cairon, sport jij eigenlijk nog, ik hoor je er niet meer over namenlijk?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Cairon het volgende:
zet ff in een spoiler niet iedereen heeft het gezien, hij is nog niet uit in Nederland!
rummikubclub?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja dat is echt de perfecte tijd om het daarover te hebben.
Ga je mond spoelen, schavuitquote:
Mja, het is al vies om het gewoon over vrouwen te hebben.quote:
Nee. Blijkbaar. Duh.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen we even ontopic blijven?
Precies.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, het is al vies om het gewoon over vrouwen te hebben.
Mod is natuurlijk een anagram.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar ik ben dan ook geen mod.
volgens mij geef je hiermee antwoord op je eigen vraagquote:Op maandag 5 februari 2007 23:21 schreef FamFarmerFan het volgende:Halloooo allemaal
is er nog wat leuks gebeurd? Ik was er immers niet.
Definieer "leuk"quote:Op maandag 5 februari 2007 23:21 schreef FamFarmerFan het volgende:Halloooo allemaal
is er nog wat leuks gebeurd? Ik was er immers niet.
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
*piepers in oven stop* Vanavond biefstuk
Had je dat niet eerder kunnen zeggen, we hebben maar twee piepers en twee biefstukkenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik kom bij jou eten vanavond!
Dat is een voorbeeld van "leuk"en in meerdere opzichten.
Moest er niet toch iemand op dieet?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen, we hebben maar twee piepers en twee biefstukken
Dieten is niet hetzelfde als jezelf uithongerenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Moest er niet toch iemand op dieet?
Eentje. Je leest echt niet he?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef Cairon het volgende:
doe niet alsof een musical hetzelfde is als zeggen dat je drie D's hebt die je blijkbaar erg graag mogen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Ang3l het volgende:
6x in slaap gevallen bij de film en dus ook 6x terug moeten spoelen
Hmm. Toch niet meer doen, zo'n film kijken na een werkdag van 13 uur.
O ja, nu graag de mening. Het boeit me
Waarom stop je na twee keer niet met kijken om morgen verder te gaan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Ang3l het volgende:
6x in slaap gevallen bij de film en dus ook 6x terug moeten spoelen
Hmm. Toch niet meer doen, zo'n film kijken na een werkdag van 13 uur.
O ja, nu graag de mening. Het boeit me
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef wonderer het volgende:
FFF, 't is maar goed dat je niet bent komen etenOp de een of andere manier gaan dingen de eerste keer geweldig en als je het dan nog een keer wil doen, mislukt het
Je bent welkomquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:52 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik had je geholpen met klaarmaken...
Mijn favoriete plek in praktisch elk huis is de keuken.
Eigenwijsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom stop je na twee keer niet met kijken om morgen verder te gaan?
+10 scherpquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Omdat je alles en iedereen die jou nog een beetje kan velen en uitstaan ook in het harnas tegen je jaagt. En je vraagt je serieus nog af waarom je zo eenzaam bent? Verwonder je niet als je straks op je verjaardag wederom met 2 mensen op de bank zit. Of 1. Ik bedoel, consider this a cancellation.
Ik heb er het mijne van gezegd en heb geen zin om er ook nog maar 1 woord aan vuil te maken. Zak in je eenzaamheid en bitterheid.
Ah! Een verkapt dagje reclame.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:54 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.onlinebetaalcongres.nl/index.asp?navid=3&id=7092
Ik denk dat ik om 10:20 uur eens ga aanhaken..
MediaPlaza? Meestal wel ja...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kost nog 250 euro ook... De lunch zal wel goed zijn?
Veeg je mond even af, er hangt wat kweil aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, jij bent een player, ik een flirt, en dat weten we
Wat de rest denkt of meent te weten boeit niet
da's flink klote!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Sitethief het volgende:
RIBW heeft 4 maanden lang verzaakt de kabelaansluiting te betalen........
En nu is ie afgesloten, dus geen tv en internet meer..........................
Nog netjes!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Sitethief het volgende: heeft 4 maanden lang verzaakt de kabelaansluiting te betalen........
En nu is ie afgesloten, dus geen tv en internet meer..........................
Ik ben niet de enige die hier niet leest. Jezus dat is nou juist het hele eieren eten. SamJustMe noemde je een slet, jij boos, en opeens komen er mensen uit het houtwerk gekropen die je bijstaan. Wat leuk en aardig is, waar het niet dat ik op msn vaak zat jou heb verdedigd tegen figuren die hier je verhalen lazen en aan mij vroegen op msn: "nou die Ang3l is best wel een slet geworden sinds..."quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Eentje. Je leest echt niet he?
Dat is dus het ding... ik ben het dus niet die de wereld zo ziet, ik ben altijd degene geweest die zei: "nee nee nee je weet niet hoe de zaak in elkaar steekt."quote:Maar goed, zie het zoals jij het wil zien. Zo zie je namelijk de hele wereld, alleen maar op jouw rare verwrongen manier. Altijd al.
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet eigenaar van het huis, en de kabelaansluiting staat ook niet op mijn naam. Dus ik ben hier volledig onschuldig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:10 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Nog netjes!
4 maanden is best een lange tijd.
BTW hoe kan je iets 4 maanden achtereen "vergeten".![]()
Neem toch aan dat zo'n bedrijf wel aanmaningen stuurt.
Je moet toch iets beter oefenen op je stookkunsten Dennis. Het springt er net iets te duidelijk uit.quote:
Eneco is anders prima tevreden over mijn stookkunsten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:23 schreef Cairon het volgende:
Je moet toch iets beter oefenen op je stookkunsten Dennis. Het springt er net iets te duidelijk uit.
maar wel het slachtofferquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet eigenaar van het huis, en de kabelaansluiting staat ook niet op mijn naam. Dus ik ben hier volledig onschuldig.
Ja, inderdaad...quote:
houtwormen krijgen zo een nieuwe dimensiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:31 schreef Sitethief het volgende:
Zolang je met twee of meer man uit het houtwerk kruipt vind ik het niet erg,.
Ja, dat vind ik kulargumenten. Aan komen zetten met een helder licht als samjustme en een onbekend aantal anonieme msn'ers. Daarnaast denk ik niet dat Ang3l zo zit te wachten op jouw heldhaftige verdedigingspogingen. Maar dat mag hij lekker zelf zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:40 schreef Cairon het volgende:
Wat nou kul argumenten? Sam gooit iets op het forum, en mensen vallen hem daarop aan, terwijl ik weet dat veel meer mensen zo over Ang3l denken achter zijn rug om, hoe ik dat weet, omdat ik op msn vaak zat Ang3l heb mogen verdedigen, en zelfs in het echte leven heb ik Ang3l verdedigd tegen hetgeen dat Sam hier roept.
Als 'die mensen' het verschil niet kunnen lezen tussen flirten en sletten, dan zou hun mening mij persoonlijk niet interesseren.quote:En die mensen baseren hun mening, en hun vragen, op basis van wat ze hier lezen op het forum.
Gossiepikkie toch, dubieus.quote:En jah, de laatste tijd lees ik dezelfde verhalen, en dan denk ik ook wel eens: "nou nou nou, dat klinkt allemaal wel heel dubieus."
Best wel gemeen en bot van jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je vraagt je serieus nog af waarom je zo eenzaam bent? Verwonder je niet als je straks op je verjaardag wederom met 2 mensen op de bank zit. Of 1. Ik bedoel, consider this a cancellation.
Ik heb er het mijne van gezegd en heb geen zin om er ook nog maar 1 woord aan vuil te maken. Zak in je eenzaamheid en bitterheid.
Dartele Jerruh?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:05 schreef DennisMoore het volgende:
Dag ehm... frisky.
dag Moorequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:05 schreef DennisMoore het volgende:
Dag ehm... frisky.
Jerrymans Friends?quote:
Allen die nu bijna 2 topics later nog serieus ingaat op de SLET opmerking van Samjustme zijn wat mij betreft allemaal SLETTEBAKKEN en RELNICHTEN!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik kulargumenten. Aan komen zetten met een helder licht als samjustme en een onbekend aantal anonieme msn'ers. Daarnaast denk ik niet dat Ang3l zo zit te wachten op jouw heldhaftige verdedigingspogingen. Maar dat mag hij lekker zelf zeggen.
[..]
Als 'die mensen' het verschil niet kunnen lezen tussen flirten en sletten, dan zou hun mening mij persoonlijk niet interesseren.
[..]
Gossiepikkie toch, dubieus.
nah.. ik heb mooie tepelsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, zoals die kerel uit de mentos-reclame aan het dj'en is met z'n teupels?
Oeh de Helling +O dan kan ik echt naar huis kruipen als het moetquote:
hahaha leuk hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oeh de Helling +O dan kan ik echt naar huis kruipen als het moet![]()
haha da's prima hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha leuk he
ik kruip wel mee als ik geen slaapplaats heb
Bewijs maarquote:
Dankjewel schat. Maar ach ik voelde me een beetje klote en toevallig reageerde het dan af op Angel. Het boeit me niet eerlijk gezegd of ie nou wel of niet een slet is, of wie dan ook van fok. Maar ja ik raak veels te snel verliefd en hoewel D niet echt het type is waar ik gebruikelijk op val, viel ik op hem. Zijn blauwe ogen doen me iets en hij is harstikke liefquote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sam een schat is die af en toe met zich zelf over hoop ligt. Hij bedoelt het niet zo maar leeft nog steeds een dubbel leven en kan heel moeilijk soms daar mee om gaan (sam als je dit leest en dat weet ik, ik vind je ok)
Ghehe!quote:
Nou niet echt hevige verliefdheid. Dat heb ik jaren niet gehad en bij een jongen eerlijk gezegd never.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:50 schreef Sunjammer het volgende:
Je raakt veel te snel verliefd?
Ik heb dat dus nooit. Ik vind wel snel iemand leuk of aantrekklijk, maar verliefd word ik bijna niet. Zit toch een verschil in.
'k Had het zoals altijd over mezelf.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:55 schreef Sunjammer het volgende:
Ghehe!
Je zou me beter moeten kennen DM. Ik drink geen bier.
Muts!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Had het zoals altijd over mezelf..
tijd voor die roze Glacé koeken ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:18 schreef Sunjammer het volgende:
Kut, m'n popcorn is op.
Dronken sex hebben is nog leuker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:09 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, de keren dat ik volledig nuchter iemand heb gezoend, zijn eigenlijk wel op een hand te tellen, denk ik.
Hmm, kweenie, ik heb dan de neiging te snel in slaap te vallen.quote:
Hoe bevalt dat, al die nuchtere seks?quote:(En ik drink amper alcohol, kun je nagaan)
Uh ik heb vernomen dat het met XTC nog leuker is, heb het zelf overigens nooit gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dronken sex hebben is nog leuker.
(En ik drink amper alcohol, kun je nagaan)
Ik normaal gesproken ook. Daarom drink ik ook weinig alcohol omdat ik meestal in slaap val.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, kweenie, ik heb dan de neiging te snel in slaap te vallen..
[..]
Hoe bevalt dat, al die nuchtere seks?
als je maar genoeg biedt vast welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:59 schreef NathaN het volgende:
Mag ik nog een klinker kopen?
Niet aan mij besteed. Drugs is een no go area voor mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uh ik heb vernomen dat het met XTC nog leuker is, heb het zelf overigens nooit gedaan![]()
Oooohhh je hebt een plaatje uitgezochtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oeh de Helling +O dan kan ik echt naar huis kruipen als het moet![]()
Le coq d'or ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef Sunjammer het volgende:
De haan met de gouden ballen?
daarvoor kom ik dan toch te weinig in het pittoreske Barneveldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:32 schreef Sunjammer het volgende:
"De Haan met de Gouden Ballen". Een sprookje van Hidde de Kippenboer.
Ooit wel eens een andere kip gezien dan een barnevelder in barneveld?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:02 schreef Sunjammer het volgende:
Ach, met het oog op integratie moet een Friesche naam best kunnen in Barneveld toch?
Oh jawel hoor. Maar goed, die kippen zijn conservatief, gok ik?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Ooit wel eens een andere kip gezien dan een barnevelder in barneveld?
Niet echt het toonbeeld van integratie barneveld
Een in folie verpakte kip zeker ;-)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar goed, die kippen zijn conservatief, gok ik?
Haha, zou zomaar kunnen. Goed gegrilled!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:11 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Een in folie verpakte kip zeker ;-)
daardoor missen ze het zicht op de grote buitenwereldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:11 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Een in folie verpakte kip zeker ;-)
Hoi CDPquote:
Slut-Factor?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:03 schreef Stroekie het volgende:
heb je dit en het vorige topic nog een beetje terug gelezen ??
volgens mij is de sfeer weer rijp voor een tournament
Ik werd wakker van het druppen van smeltend ijs aan de binnenkant van het slaapkamerraam...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey wondieHow's life? Ik mis m'n menneke.
Nou met dat Homo tournament vorig jaar is er links en rechts ook nogal flink wat azijn gepistquote:
Dat is totaal aan me voorbijgegaan. Vertel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:09 schreef Stroekie het volgende:
Nou met dat Homo tournament vorig jaar is er links en rechts ook nogal flink wat azijn gepist![]()
Wat een gedoe ja, k lees het net. Sam moet gewoon z'n smoel houden inderdaad. Jerruh had wel een hele goede bui qua steekhoudende posts.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:03 schreef Stroekie het volgende:
Hoi CDP
heb je dit en het vorige topic nog een beetje terug gelezen ??
volgens mij is de sfeer weer rijp voor een tournament
Hij moet werken vanavond en we zouden elkaar donderdag pas zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
Waarom ga je niet naar hem toe?
ik heb je via PM de link gestuurdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is totaal aan me voorbijgegaan. Vertel.
Awwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij moet werken vanavond en we zouden elkaar donderdag pas zien.![]()
Komt goed, we smsen wat afquote:
Sterkte met de telefoonrekening eind van de maand, danquote:
It's worth itquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
Sterkte met de telefoonrekening eind van de maand, dan
Ah, weinig interessants, dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef Stroekie het volgende:
ik heb je via PM de link gestuurd
veel plezier ermee![]()
Ik bepaal lekker zelf wanneer ik mijn smoel houd dus fuck off CDPquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat een gedoe ja, k lees het net. Sam moet gewoon z'n smoel houden inderdaad. Jerruh had wel een hele goede bui qua steekhoudende posts.
[..]
Hij moet werken vanavond en we zouden elkaar donderdag pas zien.![]()
Goh, en jij mag een ander wel iets opleggen zo te lezen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bepaal lekker zelf wanneer ik mijn smoel houd dus fuck off CDP
Nee, de geldingsdrang is nog niet op, vrees ik...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeez, is die "rel" nog steeds niet afgelopen?
Hooguit schijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben nog altijd 'incrowd' dus heilig
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh, en jij mag een ander wel iets opleggen zo te lezen?
Ik ben nog altijd 'incrowd' dus heilig
Sommigen snappen kennelijk niet dat iets dergelijks op de lange termijn uitgewerkt dienen te worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, de geldingsdrang is nog niet op, vrees ik...
Heb je een fijne dag gehad op je werk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik ga al weer bijna slapen hoor
Spannend! Doe je ook voor en na foto's?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef NathaN het volgende:
*slaapkamer maar eens herinricht*
Nee, daar ben ik dan weer te lui voor. Zo ingrijpend was het ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Spannend! Doe je ook voor en na foto's?
Haha.. jawel hoor. Heb weer gezorgd voor een hogere efficency wat betreft website beheer..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je een fijne dag gehad op je werk?
Dekbed eindelijk verschoond?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik dan weer te lui voor. Zo ingrijpend was het ook niet
Ofwel tijd investeren zodat je in het vervolg niet zoveel meer hoeft te doen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. jawel hoor. Heb weer gezorgd voor een hogere efficency wat betreft website beheer..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heerlijk als je broertje klasgenootjes over de vloer heeft en je kankerflikker enzo noemt.
Juist.. nou ja, zodat we meer kunnen doen in minder tijd. We hebben voorlopig nog wel voor maanden extra werk behalve nieuwe producten op de website zetten en dat soort dingen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ofwel tijd investeren zodat je in het vervolg niet zoveel meer hoeft te doen?
Je "moet" niks...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef Ang3l het volgende:
*Ploft op de bank na 12,5 uur werken*
O nee kut... *hijs* .... ik moet trainen zo....
Wat denk je dat ik net heb gedaan? Nee, meneer loopt nu nog erger te klieren..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]Sla hem op z'n smoel, dan leert ie het wel af.
Online zal ik wel winnen, IRL jij?quote:
*arm vlindertje masseer*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef Ang3l het volgende:
*Ploft op de bank na 12,5 uur werken*
O nee kut... *hijs* .... ik moet trainen zo....
Kutpubertjesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik net heb gedaan? Nee, meneer loopt nu nog erger te klieren..
Nee op dinsdag zit er idd geen echt MOETEN aan. Op vrijdag is dat wel wat anders.quote:
Pfff. Het is toch een hobby??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee op dinsdag zit er idd geen echt MOETEN aan. Op vrijdag is dat wel wat anders.
Dan mag je echt alleen afzeggen met hele goede reden etc bla bla. "Want anders kun je geschorst worden!" ...
Klinkt maar suf...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee op dinsdag zit er idd geen echt MOETEN aan. Op vrijdag is dat wel wat anders.
Dan mag je echt alleen afzeggen met hele goede reden etc bla bla. "Want anders kun je geschorst worden!" ...
quote:
Die's net 2 weken geleden hier verhuisd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
Er is een interieurdesigner aan je verloren gegaan
Uh, nee. De dinsdag wel ja. Maar een demo-team is toch echt wel net een stapje verder dan hobby. Vandaar dat je ook dingen ondertekend bij de audities en zo.quote:
Niet onlogisch, als er ook anderen van je aanwezigheid afhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Uh, nee. De dinsdag wel ja. Maar een demo-team is toch echt wel net een stapje verder dan hobby. Vandaar dat je ook dingen ondertekend bij de audities en zo.
Da's lang geleden! Dat speelde ik ooit op een monochroom scherm!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
JeejPrince of Persia in flash
Oh, okee. Krijg je er ook voor betaald? Anders heeft dat schorsen weinig zin volgens mij... "Ja, je kwam niet, dus mag je nu niet meer komen."... klinkt niet geheel logisch.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, nee. De dinsdag wel ja. Maar een demo-team is toch echt wel net een stapje verder dan hobby. Vandaar dat je ook dingen ondertekend bij de audities en zo.
Ik speelde 't in kleur, als een van de weinigen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's lang geleden! Dat speelde ik ooit op een monochroom scherm!
win ik toch (of angelquote:
Wheheh. Ik speelde het bij iemand anders want zelf hadden we nog geen computer. Nooit begrepen hoe dat spel werkte. En dat meisje wist me te vertellen dat de computer stuk ging als je te vaak op ESC druktequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik speelde 't in kleur, als een van de weinigen.
Maar ja, toen had je ook van die pimps die een Amiga hadden, en die speelden het in kleur, MET goed stereo geluid ipv. computerbliepjes.
juist zeg wat je wilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bepaal lekker zelf wanneer ik mijn smoel houd dus fuck off CDP
Maar accepteer dan ook de consequenties en ga niet huilen als mensen je niet mogen om wat je zegt.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ik speelde het bij iemand anders want zelf hadden we nog geen computer. Nooit begrepen hoe dat spel werkte. En dat meisje wist me te vertellen dat de computer stuk ging als je te vaak op ESC drukte
van jouquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar accepteer dan ook de consequenties en ga niet huilen als mensen je niet mogen om wat je zegt.
Valt er wel wat zinnigs over je te zeggen, dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
van jouach je hebt nog nooit iets zinnigs over mij gezegd en zat er altijd naast maar probeer het rustig nog een keer
Respecteer een ander eens, dan krijg je dat respect vast terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
van jouach je hebt nog nooit iets zinnigs over mij gezegd en zat er altijd naast maar probeer het rustig nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |