1) ik geef er mee aan dat zonder de mooie kleding die hij draagt in de clips of op tv en zonder de mogelijkheid zich prima te stylen, ik hem niet KNAP vind. het gaat puur om zijn uiterlijk, zonder ook maar een schop of een stootje te geven richting de commercie in de muziekindustrie. beter lezen dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef Cairon het volgende:
"zonder de hipheid die de muziekwereld aan m geeft is het net zo'n manchester united hooligan."
Je geeft aan dat het imago van Justin Timberlake een nauwkeurig gekozen product is dat verkocht word door de muziekwereld, en geprezen word door een relatief kleine kliek van zelfaangewezen kenners, een zelfgekozen elite.
Wat dus vrij opmerkelijk is om te concluderen of zelfs ook maar te noemen, gezien het feit dat de Rechter, niet bepaald een tent is waar je makkelijk binnen kan lopen op een stap-avond.
quote:Oh Billy Brown had lived an ordinary life.
Two kids, a dog, and a cautionary wife.
While it was all going according to plan
Then Billy Brown fell in love with another man.
He met his lover almost every single day
Making excuses through his (dodly) holiday
(Unto religion that he said and duty found
They didn’t know his faith was (earthlic) bound)
ik las wunderbrabo in je ondertitelquote:Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
zegt cairon nadat ie ooit geweigerd was binnen te komen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:40 schreef Cairon het volgende:
Zeg eens, hoe duur is het ook alweer om de Rechter binnen te komen, vijf euro, een tientje?
Nee de Rechter is me te triest als uitgaansgelegenheid, geef mij maar de Altstadt, waar ze tenminste nog vaag iets van goede muziek draaien, en waar het volk niet uit is op weer een nieuw goedkoop breezah-sletje of een of ander opgepompte puber met penisnijd.
wel in het dagleven? zo ja, dan snap ik het succes van het nachtlevenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet dat ik me ooit in het nachtleven van eindhoven vertoon.
nou dan en het soort publiek waar jij het over hebt is er ook niet te vindenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nog nooit geweigerd in de Rechter.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel in het dagleven? zo ja, dan snap ik het succes van het nachtleven
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor dat gepeupel waar jij het over hebt welquote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Cairon het volgende:
de Rechter te undergroundsweet mother of Jesus in what warped fucked up reality is de Rechter te Underground?
het duurde ff voordat je het door had.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor dat gepeupel waar jij het over hebt wel
besides, er komen nog steeds feesten in de rechter met muziek, die je normaal alleen terugvindt op onbekende plaatsen. Maar goed, ik vind het wel grappig dat jij nu de houding aanneemt waavran jij me beschuldigde.
Nee, gezien ze daar niet eens een fatsoenlijke snackbar hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
*abo bij Orange overweeg*
Orange World, is dat wat?
nee hoor, ik vond het het fijnste moment om het er nu uit te gooienquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef Cairon het volgende:
[..]
het duurde ff voordat je het door had.
Gebruik eens wat verser aas!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:02 schreef Cairon het volgende:
Goddomme Herne en Equilan, waarom pakken jullie nou nooit eens het aas dat ik uitgooi! Ik weet dat jullie hier nog rondhobbelen!
heb al jaren een abo bij Orange, vind het erg makkelijk dat alles van een bedrag af gaat in de maand. verder is orange world wel grappig, maar ik gebruik het niet heel veel (hooguit om file info of nieuws te checken in de file). voorwaarde voor orange is wel dat je binnenbereik goed moet zijn, want dat verschilt nogal van plek tot plekquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
hebben ze daar geen ratelband'squote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, gezien ze daar niet eens een fatsoenlijke snackbar hebben.
dank je schatquote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef Cairon het volgende:
kan iemand trouwens even tegen Stroekie zeggen dat hij de poep uit zijn ogen moet vegen?
toch de volgende keer sneller op PM reagerenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef Cairon het volgende:
kan iemand trouwens even tegen Stroekie zeggen dat hij de poep uit zijn ogen moet vegen?
Járen geleden raadde een zeker iemand hier (quote:Op maandag 5 februari 2007 16:06 schreef Adelante het volgende:
heb al jaren een abo bij Orange, vind het erg makkelijk dat alles van een bedrag af gaat in de maand. verder is orange world wel grappig, maar ik gebruik het niet heel veel (hooguit om file info of nieuws te checken in de file). voorwaarde voor orange is wel dat je binnenbereik goed moet zijn, want dat verschilt nogal van plek tot plek
ik hou eigenlijk wel een beetje van jequote:Op maandag 5 februari 2007 16:01 schreef Cairon het volgende:
en anders wat te denken van rellerig: Jerruh wat ben jij een ongelofelijk omhooggevallen klootviool! Ik haat je! Ik haat jou en je stomme hondje! De Rechter is een kut tent met alleen maar paupervolk!
Dan ben je zeker een breezerslet of een opgepompte puber met penisnijd?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nog nooit geweigerd in de Rechter.
Ik ben niet zo'n fan van alle providers zonder GSM900 band vergunning. (alleen vodafone en kpn hebben die)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
Dat JT zo'n discussie kan aanzwengelen zeg!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor dat gepeupel waar jij het over hebt wel
besides, er komen nog steeds feesten in de rechter met muziek, die je normaal alleen terugvindt op onbekende plaatsen. Maar goed, ik vind het wel grappig dat jij nu de houding aanneemt waavran jij me beschuldigde.
ik ben er ook eentjequote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Dat JT zo'n discussie kan aanzwengelen zeg!
Jullie lijken wel een stel machester united hooligans![]()
Gaafquote:
uhuhquote:Op maandag 5 februari 2007 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel locatie De Helling he?.
Maar daar passen ook lekker wat mensen in. Oh, en presale!.
hehe ik zal kijken wat ik kan doen...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:28 schreef DennisMoore het volgende:
Als jij nou 's effe kaartjes regelt voor heel [HOMO]?.
Ik heb m gister niet gezien. Die van vorige week nog maar halfquote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
CDP, ik heb gister Grease - you're the one that I want gekeken.
Lekker tempo zat erin!
Gister was het drie uur lang of zo... eerst een uur audities in NYC, toen Grease Academy en een eliminatieronde, en daarna een prerecorded live show, maar die heb ik niet afgekeken.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m gister niet gezien. Die van vorige week nog maar half
Ahh, ik dacht alquote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was een herhaling
De eerste liveshow was vorige week op TV en volgende week de 2e
Die audities zijn idd wel lekker rap.
Nog niet echt favo's maarquote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, ik dacht alWat zijn jouw favorieten, als je die al hebt?
Sandy ben ik met je eens. Geloof ik...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog niet echt favo's maar
[afbeelding] en [afbeelding]
vind ik het meeste Danny en Sandy. Austin is eng.
Als ik al die jongens vergelijk met wie in Nederland Danny speelt, moet ik wel keihard lachen trouwensquote:Op maandag 5 februari 2007 19:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk idd wel dat er wat T-Birds en Pink Ladies rolletjes komen voor ze.
Austin is zó geen Danny, maar idd wel geil.
Dus jij gaat ook?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gayfeestjes zijn voor paupers
Zoals het al eeuwen gaat, werpt één kapitalist zich op als woordvoerder voor alle paupers.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan nu alle paupers reageren?
Wat?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gaan nu alle paupers reageren?
Ja wij moeten het hier met Jim Bakkum doenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik al die jongens vergelijk met wie in Nederland Danny speelt, moet ik wel keihard lachen trouwens
Wie?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wij moeten het hier met Jim Bakkum doen![]()
Hij daar met die vetkuif.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Sunjammer het volgende:
Wie?
volgens mij is het beter voor je gemoedstoestand dat ik je niet vertel wie dat isquote:
Hij kent 'm echt wel..quote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het beter voor je gemoedstoestand dat ik je niet vertel wie dat is
geloof me maar, het is voor je eigen bestwil![]()
waar is de voorverkoop ?quote:
ja en voor sletten zoals jijquote:Op maandag 5 februari 2007 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gayfeestjes zijn voor paupers
Uh, volgens mij haal je nu wat clubs door elkaar, want de Rechter is niet bepaald een breezer tentquote:Op maandag 5 februari 2007 15:40 schreef Cairon het volgende:
Nee de Rechter is me te triest als uitgaansgelegenheid, geef mij maar de Altstadt, waar ze tenminste nog vaag iets van goede muziek draaien, en waar het volk niet uit is op weer een nieuw goedkoop breezah-sletje of een of ander opgepompte puber met penisnijd.
We gaan het niet alwéér over mij hebben hequote:
of over mij zoals de meerderheid denktquote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan het niet alwéér over mij hebben he
Nee nee, jij bent een player, ik een flirt, en dat weten wequote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
of over mij zoals de meerderheid denkt![]()
wat is het verschil ? player en flirtquote:Op maandag 5 februari 2007 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, jij bent een player, ik een flirt, en dat weten we
Wat de rest denkt of meent te weten boeit niet
welk forum ?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* En om het beeld compleet te maken ben ik van een ander forum waar ik op post het modje geworden van EntertainmentHmmz. Leuke categorie
Nou ik jongleer geen meerdere vriendjes tegelijk. Ik heb geen vriendje en flirt met meerderen tegelijk. Niet zo heel veel verschil, klein detail. Heb ook nooit meerdere relaties tegelijk gehad for that matter. Jij wel, maar je had het ze verteld. Dus da's playen maar niet cheaten.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is het verschil ? player en flirt![]()
Een forum wat ooit Netzone heette, toen tijdelijk werd overgeplaats naar Tempzone en zo al die jaren is blijven heten. Is vrijwel uitgestorven en alleen nog bezaaid met een handjevol mensen die elkaar al zo'n 5 jaar kennen. Wel gezellig af en toe.quote:
Jij denkt dat altijd alles gepost wordt omdat iemand een reactie wil?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef Cairon het volgende:
Als het je niet zou boeien dan zou je het niet vertellen.
maar ik lig al enige maanden met een en dezelfde in bed, dus ....(alhoewel ik vanavond wel een leuke ontmoeting had)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik jongleer geen meerdere vriendjes tegelijk. Ik heb geen vriendje en flirt met meerderen tegelijk. Niet zo heel veel verschil, klein detail. Heb ook nooit meerdere relaties tegelijk gehad for that matter. Jij wel, maar je had het ze verteld. Dus da's playen maar niet cheaten.(we gooien er ff wat hokjes tegenaan)
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar ik lig al enige maanden met een en dezelfde in bed, dus ....(alhoewel ik vanavond wel een leuke ontmoeting had)
Niet mee eens. Ik kan best vertellen wat er dit weekend is gebeurd en de reacties lezen zonder dat ik me daar iets van zou aantrekken of er iets door zou veranderen. De opmerking van samjustme kwam alleen op het verkeerde tijdstip. maar denk je nu echt dat ik daar wakker van lig verder? Ofwel, dat het me boeit?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef Cairon het volgende:
het boeit je wat anderen denken, want anders heeft het geen nut om iets over jezelf te vertellen op een bepaalde manier.
nou we verschillen niet zoveel maar hij gaat binnenkort naar zijn familie in zuid-amerika en ik ga weg uit holland, wat moet ik doen ? Trouw blijven en zo ofquote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij slet!
Nee wacht, cheater!
Nee ho, player!!
Ohh!!
Ik lag trouwens ook 2 maanden lang slechts met 1 D in bed hoor. Maar dat zal tussen de regels zijn weggevallen of zo. Maar da's sinds 2 weken over. Nou ja, aan het doodbloeden zegmaar. We verschillen toch echt te veel. Jammer, maar helaas.
Jij leest echt alleen wat je wil lezen he?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef Cairon het volgende:
Als jij hier post wie je veroveringen zijn en hoe veel mensen er wel niet in de rij voor je deur staan, dan zeg je dat wel degelijk met een reden. Dan eis je wel degelijk van anderen dat ze een mening vormen.
Vergeet niet dat Sam een schat is die af en toe met zich zelf over hoop ligt. Hij bedoelt het niet zo maar leeft nog steeds een dubbel leven en kan heel moeilijk soms daar mee om gaan (sam als je dit leest en dat weet ik, ik vind je ok)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik kan best vertellen wat er dit weekend is gebeurd en de reacties lezen zonder dat ik me daar iets van zou aantrekken of er iets door zou veranderen. De opmerking van samjustme kwam alleen op het verkeerde tijdstip. maar denk je nu echt dat ik daar wakker van lig verder? Ofwel, dat het me boeit?
Nee.
En dus gaat je theorietje bij mij in ieder geval niet op. Als ik post wie ik gedaan heb, welke film ik ga kijken, naar welke film ik ben geweest, met wie ik mens erger je niet heb gespeeld of naar Annie the Musical ben geweest ..... dan doe ik dat echt niet omdat het me boeit wat anderen daarvan vinden.
voor hem is het lang.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij leest echt alleen wat je wil lezen he?
Ik post helemaal niet hoeveel mensen er wel niet voor mijn deur staan. Uit welke persoonlijkheid haal je die nonsens nu weer? Arie Afgunst? Wat ik post is gewoon letterlijk wat me overkomt. En nogmaals, van al die D's is er maar 1 die me echt ziet zitten hoor. Maar goed, als jij een rij van 1 al lang vindt ...
dan hoop ik voor je (en dus ook stiekum voor Cairon) dat je het een leuke film vindtquote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga Caché kijken.
Wil iedereen even posten wat ze daar van vinden, dat ik dat ga doen?
Dat heb ik graag. Dat boeit me.
yeppers, leuke fil, lichtelijk deprimerend, maar het is een film die het goed doet als je er niet heengaat met de verwachting een fantasy film te zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Cairon, jij had Pan's Labyrinth toch ook gezien?
ik denk dat jij af en toe wat meer sex moet hebbenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef Cairon het volgende:
doe niet alsof een musical hetzelfde is als zeggen dat je drie D's hebt die je blijkbaar erg graag mogen.
En doe niet alsof pochen met het een hetzelfde is als droog vertellen dat je spaghetti eet vanavond.
En ja, je pocht met je D's, of dat gemeend is is onbekend. Maar alle factoren meegerekend is het typish gedrag van pochen als je herhaaldelijk spreekt over dat soort veroveringen, meervoud jah.
Oh oh oh, ik heb het zo zwaar, vanavond weer eens met D in bed gelegen, alweer een D! Ik heb al wel zes D's!
Ja, dat ging ik dus welquote:Op maandag 5 februari 2007 21:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
yeppers, leuke fil, lichtelijk deprimerend, maar het is een film die het goed doet als je er niet heengaat met de verwachting een fantasy film te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |