Gebruik eens wat verser aas!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:02 schreef Cairon het volgende:
Goddomme Herne en Equilan, waarom pakken jullie nou nooit eens het aas dat ik uitgooi! Ik weet dat jullie hier nog rondhobbelen!
heb al jaren een abo bij Orange, vind het erg makkelijk dat alles van een bedrag af gaat in de maand. verder is orange world wel grappig, maar ik gebruik het niet heel veel (hooguit om file info of nieuws te checken in de file). voorwaarde voor orange is wel dat je binnenbereik goed moet zijn, want dat verschilt nogal van plek tot plekquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
*abo bij Orange overweeg*
Orange World, is dat wat?
hebben ze daar geen ratelband'squote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, gezien ze daar niet eens een fatsoenlijke snackbar hebben.
dank je schatquote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef Cairon het volgende:
kan iemand trouwens even tegen Stroekie zeggen dat hij de poep uit zijn ogen moet vegen?
toch de volgende keer sneller op PM reagerenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef Cairon het volgende:
kan iemand trouwens even tegen Stroekie zeggen dat hij de poep uit zijn ogen moet vegen?
Jįren geleden raadde een zeker iemand hier (quote:Op maandag 5 februari 2007 16:06 schreef Adelante het volgende:
heb al jaren een abo bij Orange, vind het erg makkelijk dat alles van een bedrag af gaat in de maand. verder is orange world wel grappig, maar ik gebruik het niet heel veel (hooguit om file info of nieuws te checken in de file). voorwaarde voor orange is wel dat je binnenbereik goed moet zijn, want dat verschilt nogal van plek tot plek
ik hou eigenlijk wel een beetje van jequote:Op maandag 5 februari 2007 16:01 schreef Cairon het volgende:
en anders wat te denken van rellerig: Jerruh wat ben jij een ongelofelijk omhooggevallen klootviool! Ik haat je! Ik haat jou en je stomme hondje! De Rechter is een kut tent met alleen maar paupervolk!
Dan ben je zeker een breezerslet of een opgepompte puber met penisnijd?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nog nooit geweigerd in de Rechter.
Ik ben niet zo'n fan van alle providers zonder GSM900 band vergunning. (alleen vodafone en kpn hebben die)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
*abo bij Orange overweeg*
Orange World, is dat wat?
Dat JT zo'n discussie kan aanzwengelen zeg!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor dat gepeupel waar jij het over hebt wel
besides, er komen nog steeds feesten in de rechter met muziek, die je normaal alleen terugvindt op onbekende plaatsen. Maar goed, ik vind het wel grappig dat jij nu de houding aanneemt waavran jij me beschuldigde.
ik ben er ook eentjequote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Dat JT zo'n discussie kan aanzwengelen zeg!
Jullie lijken wel een stel machester united hooligans![]()
Gaafquote:
uhuhquote:Op maandag 5 februari 2007 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel locatie De Helling he?.
Maar daar passen ook lekker wat mensen in. Oh, en presale!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |