da's flink klote!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Sitethief het volgende:
RIBW heeft 4 maanden lang verzaakt de kabelaansluiting te betalen........
En nu is ie afgesloten, dus geen tv en internet meer..........................
Nog netjes!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Sitethief het volgende: heeft 4 maanden lang verzaakt de kabelaansluiting te betalen........
En nu is ie afgesloten, dus geen tv en internet meer..........................
Ik ben niet de enige die hier niet leest. Jezus dat is nou juist het hele eieren eten. SamJustMe noemde je een slet, jij boos, en opeens komen er mensen uit het houtwerk gekropen die je bijstaan. Wat leuk en aardig is, waar het niet dat ik op msn vaak zat jou heb verdedigd tegen figuren die hier je verhalen lazen en aan mij vroegen op msn: "nou die Ang3l is best wel een slet geworden sinds..."quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Eentje. Je leest echt niet he?
Dat is dus het ding... ik ben het dus niet die de wereld zo ziet, ik ben altijd degene geweest die zei: "nee nee nee je weet niet hoe de zaak in elkaar steekt."quote:Maar goed, zie het zoals jij het wil zien. Zo zie je namelijk de hele wereld, alleen maar op jouw rare verwrongen manier. Altijd al.
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet eigenaar van het huis, en de kabelaansluiting staat ook niet op mijn naam. Dus ik ben hier volledig onschuldig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:10 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Nog netjes!
4 maanden is best een lange tijd.
BTW hoe kan je iets 4 maanden achtereen "vergeten".![]()
Neem toch aan dat zo'n bedrijf wel aanmaningen stuurt.
Je moet toch iets beter oefenen op je stookkunsten Dennis. Het springt er net iets te duidelijk uit.quote:
Eneco is anders prima tevreden over mijn stookkunsten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:23 schreef Cairon het volgende:
Je moet toch iets beter oefenen op je stookkunsten Dennis. Het springt er net iets te duidelijk uit.
maar wel het slachtofferquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet eigenaar van het huis, en de kabelaansluiting staat ook niet op mijn naam. Dus ik ben hier volledig onschuldig.
Ja, inderdaad...quote:
houtwormen krijgen zo een nieuwe dimensiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:31 schreef Sitethief het volgende:
Zolang je met twee of meer man uit het houtwerk kruipt vind ik het niet erg,.
Ja, dat vind ik kulargumenten. Aan komen zetten met een helder licht als samjustme en een onbekend aantal anonieme msn'ers. Daarnaast denk ik niet dat Ang3l zo zit te wachten op jouw heldhaftige verdedigingspogingen. Maar dat mag hij lekker zelf zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:40 schreef Cairon het volgende:
Wat nou kul argumenten? Sam gooit iets op het forum, en mensen vallen hem daarop aan, terwijl ik weet dat veel meer mensen zo over Ang3l denken achter zijn rug om, hoe ik dat weet, omdat ik op msn vaak zat Ang3l heb mogen verdedigen, en zelfs in het echte leven heb ik Ang3l verdedigd tegen hetgeen dat Sam hier roept.
Als 'die mensen' het verschil niet kunnen lezen tussen flirten en sletten, dan zou hun mening mij persoonlijk niet interesseren.quote:En die mensen baseren hun mening, en hun vragen, op basis van wat ze hier lezen op het forum.
Gossiepikkie toch, dubieus.quote:En jah, de laatste tijd lees ik dezelfde verhalen, en dan denk ik ook wel eens: "nou nou nou, dat klinkt allemaal wel heel dubieus."
Best wel gemeen en bot van jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je vraagt je serieus nog af waarom je zo eenzaam bent? Verwonder je niet als je straks op je verjaardag wederom met 2 mensen op de bank zit. Of 1. Ik bedoel, consider this a cancellation.
Ik heb er het mijne van gezegd en heb geen zin om er ook nog maar 1 woord aan vuil te maken. Zak in je eenzaamheid en bitterheid.
Dartele Jerruh?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:05 schreef DennisMoore het volgende:
Dag ehm... frisky.
dag Moorequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:05 schreef DennisMoore het volgende:
Dag ehm... frisky.
Jerrymans Friends?quote:
Allen die nu bijna 2 topics later nog serieus ingaat op de SLET opmerking van Samjustme zijn wat mij betreft allemaal SLETTEBAKKEN en RELNICHTEN!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik kulargumenten. Aan komen zetten met een helder licht als samjustme en een onbekend aantal anonieme msn'ers. Daarnaast denk ik niet dat Ang3l zo zit te wachten op jouw heldhaftige verdedigingspogingen. Maar dat mag hij lekker zelf zeggen.
[..]
Als 'die mensen' het verschil niet kunnen lezen tussen flirten en sletten, dan zou hun mening mij persoonlijk niet interesseren.
[..]
Gossiepikkie toch, dubieus.
nah.. ik heb mooie tepelsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, zoals die kerel uit de mentos-reclame aan het dj'en is met z'n teupels?
Oeh de Helling +O dan kan ik echt naar huis kruipen als het moetquote:
hahaha leuk hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oeh de Helling +O dan kan ik echt naar huis kruipen als het moet![]()
haha da's prima hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha leuk he
ik kruip wel mee als ik geen slaapplaats heb
Bewijs maarquote:
Dankjewel schat. Maar ach ik voelde me een beetje klote en toevallig reageerde het dan af op Angel. Het boeit me niet eerlijk gezegd of ie nou wel of niet een slet is, of wie dan ook van fok. Maar ja ik raak veels te snel verliefd en hoewel D niet echt het type is waar ik gebruikelijk op val, viel ik op hem. Zijn blauwe ogen doen me iets en hij is harstikke liefquote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sam een schat is die af en toe met zich zelf over hoop ligt. Hij bedoelt het niet zo maar leeft nog steeds een dubbel leven en kan heel moeilijk soms daar mee om gaan (sam als je dit leest en dat weet ik, ik vind je ok)
Ghehe!quote:
Nou niet echt hevige verliefdheid. Dat heb ik jaren niet gehad en bij een jongen eerlijk gezegd never.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:50 schreef Sunjammer het volgende:
Je raakt veel te snel verliefd?
Ik heb dat dus nooit. Ik vind wel snel iemand leuk of aantrekklijk, maar verliefd word ik bijna niet. Zit toch een verschil in.
'k Had het zoals altijd over mezelf.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:55 schreef Sunjammer het volgende:
Ghehe!
Je zou me beter moeten kennen DM. Ik drink geen bier.
Muts!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Had het zoals altijd over mezelf..
tijd voor die roze Glacé koeken ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:18 schreef Sunjammer het volgende:
Kut, m'n popcorn is op.
Dronken sex hebben is nog leuker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:09 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, de keren dat ik volledig nuchter iemand heb gezoend, zijn eigenlijk wel op een hand te tellen, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |