Ja helemaal, in al die verhalen die je hier neerpleurt komt absoluut niets over van enige verwarring, joh je leeft als non als we je verhalen moeten geloven hier.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij leest echt alleen wat je wil lezen he?
Ik post helemaal niet hoeveel mensen er wel niet voor mijn deur staan. Uit welke persoonlijkheid haal je die nonsens nu weer? Arie Afgunst? Wat ik post is gewoon letterlijk wat me overkomt. En nogmaals, van al die D's is er maar 1 die me echt ziet zitten hoor. Maar goed, als jij een rij van 1 al lang vindt ...
ik kan goed tegen horror, maar de fles scene ging echt te ver, gatverdamme wat was dat smerig zeg puur en allleen omdat het niet overdreven vergezocht is.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat ging ik dus welMaar uiteindelijk toch wel plezier gehad. Iets minder gore had wel gemogen... en wat je zei van die fles, ik kon op tijd wegkijken
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik kan goed tegen horror, maar de fles scene ging echt te ver, gatverdamme wat was dat smerig zeg puur en allleen omdat het niet overdreven vergezocht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door wonderer op 05-02-2007 22:09:16 ]"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ohquote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Cairon het volgende:
zet ff in een spoiler niet iedereen heeft het gezien, hij is nog niet uit in Nederland!
Ik ga naar het Ibis London City Hotel, ligt aan Commercial Street, recht tegenover metrostation Aldgate East. Ben er zelf nog nooit geweest, maar uit recensies van gasten komt ie erg goed naar voeren. Hij is 65 pond per nacht.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:40 schreef NathaN het volgende:
Nog mensen met tips voor een goed, goedkoop en centraal hotel in Londen?
(Niet Regent Palace, want die's dicht)
Kleinere glazen?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef Cybart het volgende:
net als je enorm de behoefte hebt....
is na 2 glazen de fles whisky leeg ...
Klinkt op zich goed. Helaas niet lekker beschikbaar als ik er ben en voor mij wat te ver uit het centrum. *verder zoek*quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga naar het Ibis London City Hotel, ligt aan Commercial Street, recht tegenover metrostation Aldgate East. Ben er zelf nog nooit geweest, maar uit recensies van gasten komt ie erg goed naar voeren. Hij is 65 pond per nacht.
even een vraagje Cairon, sport jij eigenlijk nog, ik hoor je er niet meer over namenlijk?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Cairon het volgende:
zet ff in een spoiler niet iedereen heeft het gezien, hij is nog niet uit in Nederland!
rummikubclub?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja dat is echt de perfecte tijd om het daarover te hebben.
Ga je mond spoelen, schavuitquote:
Mja, het is al vies om het gewoon over vrouwen te hebben.quote:
Nee. Blijkbaar. Duh.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen we even ontopic blijven?
Precies.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, het is al vies om het gewoon over vrouwen te hebben.
Mod is natuurlijk een anagram.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar ik ben dan ook geen mod.
volgens mij geef je hiermee antwoord op je eigen vraagquote:Op maandag 5 februari 2007 23:21 schreef FamFarmerFan het volgende:Halloooo allemaal
is er nog wat leuks gebeurd? Ik was er immers niet.
Definieer "leuk"quote:Op maandag 5 februari 2007 23:21 schreef FamFarmerFan het volgende:Halloooo allemaal
is er nog wat leuks gebeurd? Ik was er immers niet.
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
*piepers in oven stop* Vanavond biefstuk
Had je dat niet eerder kunnen zeggen, we hebben maar twee piepers en twee biefstukkenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik kom bij jou eten vanavond!
Dat is een voorbeeld van "leuk"en in meerdere opzichten.
Moest er niet toch iemand op dieet?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen, we hebben maar twee piepers en twee biefstukken
Dieten is niet hetzelfde als jezelf uithongerenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Moest er niet toch iemand op dieet?
Eentje. Je leest echt niet he?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef Cairon het volgende:
doe niet alsof een musical hetzelfde is als zeggen dat je drie D's hebt die je blijkbaar erg graag mogen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Ang3l het volgende:
6x in slaap gevallen bij de film en dus ook 6x terug moeten spoelen
Hmm. Toch niet meer doen, zo'n film kijken na een werkdag van 13 uur.
O ja, nu graag de mening. Het boeit me
Waarom stop je na twee keer niet met kijken om morgen verder te gaan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Ang3l het volgende:
6x in slaap gevallen bij de film en dus ook 6x terug moeten spoelen
Hmm. Toch niet meer doen, zo'n film kijken na een werkdag van 13 uur.
O ja, nu graag de mening. Het boeit me
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef wonderer het volgende:
FFF, 't is maar goed dat je niet bent komen etenOp de een of andere manier gaan dingen de eerste keer geweldig en als je het dan nog een keer wil doen, mislukt het
Je bent welkomquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:52 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik had je geholpen met klaarmaken...
Mijn favoriete plek in praktisch elk huis is de keuken.
Eigenwijsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom stop je na twee keer niet met kijken om morgen verder te gaan?
+10 scherpquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Omdat je alles en iedereen die jou nog een beetje kan velen en uitstaan ook in het harnas tegen je jaagt. En je vraagt je serieus nog af waarom je zo eenzaam bent? Verwonder je niet als je straks op je verjaardag wederom met 2 mensen op de bank zit. Of 1. Ik bedoel, consider this a cancellation.
Ik heb er het mijne van gezegd en heb geen zin om er ook nog maar 1 woord aan vuil te maken. Zak in je eenzaamheid en bitterheid.
Ah! Een verkapt dagje reclame.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:54 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.onlinebetaalcongres.nl/index.asp?navid=3&id=7092
Ik denk dat ik om 10:20 uur eens ga aanhaken..
MediaPlaza? Meestal wel ja...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kost nog 250 euro ook... De lunch zal wel goed zijn?
Veeg je mond even af, er hangt wat kweil aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, jij bent een player, ik een flirt, en dat weten we
Wat de rest denkt of meent te weten boeit niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |