Hmm, kweenie, ik heb dan de neiging te snel in slaap te vallen.quote:
Hoe bevalt dat, al die nuchtere seks?quote:(En ik drink amper alcohol, kun je nagaan)
Uh ik heb vernomen dat het met XTC nog leuker is, heb het zelf overigens nooit gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dronken sex hebben is nog leuker.
(En ik drink amper alcohol, kun je nagaan)
Ik normaal gesproken ook. Daarom drink ik ook weinig alcohol omdat ik meestal in slaap val.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, kweenie, ik heb dan de neiging te snel in slaap te vallen..
[..]
Hoe bevalt dat, al die nuchtere seks?
als je maar genoeg biedt vast welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:59 schreef NathaN het volgende:
Mag ik nog een klinker kopen?
Niet aan mij besteed. Drugs is een no go area voor mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uh ik heb vernomen dat het met XTC nog leuker is, heb het zelf overigens nooit gedaan![]()
Oooohhh je hebt een plaatje uitgezochtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oeh de Helling +O dan kan ik echt naar huis kruipen als het moet![]()
Le coq d'or ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef Sunjammer het volgende:
De haan met de gouden ballen?
daarvoor kom ik dan toch te weinig in het pittoreske Barneveldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:32 schreef Sunjammer het volgende:
"De Haan met de Gouden Ballen". Een sprookje van Hidde de Kippenboer.
Ooit wel eens een andere kip gezien dan een barnevelder in barneveld?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:02 schreef Sunjammer het volgende:
Ach, met het oog op integratie moet een Friesche naam best kunnen in Barneveld toch?
Oh jawel hoor. Maar goed, die kippen zijn conservatief, gok ik?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Ooit wel eens een andere kip gezien dan een barnevelder in barneveld?
Niet echt het toonbeeld van integratie barneveld
Een in folie verpakte kip zeker ;-)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar goed, die kippen zijn conservatief, gok ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |